دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

مهر مهرانگیز

صبح داشتم توی خونه میچرخیدم که زنگ در به صدا دراومد . بابا گفت دل آرام با تو کار دارن برو پایین . با تعجب پرسیدم مطمئنی ؟؟ گفت آره از طرف بانک ملی اومدن . دهنم که تا اون موقع از تعجب باز بود باز تر شد .

بابا به خنده گفت :احتمالا ماشینی چیزی بردی اومدن آروم آروم بهت بگن هول نکنی !!

توی آسانسور تا برسم پایین هزارجور فکر و خیال کردم .گفتم حتما برای اون مبلغیه که مامان هفته پیش ریخته بود به حسابم ، اومدن بگن اینهمه پول رو از کجا آوردی ؟! بعد گفتم آره اینها انقدر بیکارن که پاشن اینهمه راه بیان که اینو بگن ! گفتم حتما اومدن بگن خیلی وقته از حسابت برداشت نکردی ، جریان چیه ؟ بعد گفتم آخه اینم شد فکر ...

تارسیدم پایین ،خیلی خوشحال به آقای پستچی گفتم سلام و هی اینور و اونور رو نگاه کردم بلکه ماشین احتمالی رو ببینم ! طرف نگام کرد و گفت سلام ، شما خانم فلانی هستی ؟

من : بله

اون که فکر کرد خیلی زرنگه ، گفت اسم کوچیکت چیه ؟

من : خندم گرفت و گفتم دل آرام

نامه رو گرفت سمتم و گفت اینجا رو امضا کن .

من: نامه درباره چیه ؟ (خوب میخونی میفهمی دیگه )

گفت : از طرف انفورماتیکه

من که حتم دارم قیافم شبیه علامت تعجب شده بود ، تشکر کردم و اومدم بالا .

تا رسیدم ، بابا گفت : رو کن ببینم چقدر اختلاس کردی و صداش رو درنمیاری ؟ گفتم اونقدر هست که بارمون رو ببندیم و خندیدم .

مامان گفت چی شد ؟ گفتم هیچی نامه بود ،هنوز باز نکردم و رفتم طرف اتاقم .

تا برسم به اتاق نامه رو باز کردم ، فکر میکنید چی دیدم ...

پیوند کارتم بود که بعد از اینهمه مدت اومده بود ... حسم رو بعد از دیدنش نمیتونم شرح بدم ، این برام یه نشونه بود ...

مهر برای من با یادآوری مهربانی آغاز شد ...




*این کارت که قبلا فقط بعنوان کارت شناسایی از طرف واحد پیوند اعضا به داوطلبین اهداء عضو تحویل می گردید از این پس با همکاری بانک ملی ایران بصورت کارت دومنظوره برای متقاضیان  ارسال می گردد.علاقه مندان برای دریافت این کارت می توانند با مراجعه به سایت اهداء عضو اقدام به تکمیل فرمهای مربوطه نمایند .
پس از تکمیل اطلاعات، کارت اهداء عضو از طرف بانک ملی ایران به نشانی درج شده در فرم ارسال می گردد.


نظرات 14 + ارسال نظر
الف یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 13:52 http://www.inspiration90.blogfa.com

اول !

الف یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 13:54 http://www.inspiration90.blogfa.com

حیففففففففففففففففففف .. من پارسال گرفتم .. از بانک ملی و ماشین و اینا خبر نبودی !

ای بابا سرت کلاه رفت پس

وانیا یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 13:59

دل آرام من
دلت دریا یی

فدای تو عزیزم

الهام یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 14:09 http://sampad82.blogfa.com

چراااا بلاگ اسکای با احساسات من بازی میکنه؟
چراااااا آخه؟:(

چیکار کرده ؟؟ بگو خودم حالشو میگیرم

الهام یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 14:12 http://sampad82.blogfa.com

خو من دیدم نظراش صفره! نگو نیس!
منم ازینا دوس دارم! ولی مامیم ببینه قاطی میکنه! فک میکنه الان میخوام مرگ مغزی شم!:)

الهیییی
دور از جونت عزیزم . خوب این به خاطر مهر مادریشونه ولی براشون توضیح بده که اگه دور ازجونت این اتفاق برات بیوفته ، جون چند نفر نجات پیدا میکنه و دل چندتا "مادر" از نگرانی درمیاد .
عمرت طولانی باشه گلم

آذرنوش یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 15:07 http://azar-noosh.blogfa.com

دلی خیلی گلی

فدات ، گلی از خودته

بابک یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 15:10

با این کارت فقط میشه از ساندویچ فروشی ها و کله پزی ها ی معتبر دل و مغز و چشم خریداری کرد .


بانک ملی
بزرگترین بانک جهان اسلام
دینگ دینگ

همینکه میشه از جای "معتبر" خریداریش کرد هیجان انگیزش میکنه دیگه

بله دقیقا دینگ دینگ

هاله بانو یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 15:39 http://halehsadeghi.blogsky.com/

این بانک ملی عجب جونیور جالبیه به خدا ...
ولی جدای از شوخی الان سالهاست که این کارت گوشه کیف پولم و من هر وقت که نگاهم بهش می افته یه جورایی دلم قرص می شه

جونور
منم از امروز دلم قرص شد .البته خیلی سال پیش عضو بودم ولی فقط یه کارت ساده برام صادر کرده بودند و ظاهرا دیگه اعتبار نداشت . پارسال باز عضو شدم و از این کارت شیک ها (!) برام فرستادند .

محدثه یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 16:37

میترسم برم بگیرم راستش!
هی به داداشم میگم بیا با هم بریم،میگه نه خودت تنها برو!!!!

ترس نداره محدثه جون که ! جایی هم نمیخواد بری . از طریق سایتشون عضو شو . خیلی راحته .
عمرت طولانی باشه عزیزم

تلاش یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 17:16

به نظرم ترسناکه..
خدا خیرت بده دختر..
چه دله بزرگی داری تو..

اصلا ترسناک نیست تلاش عزیزم
ایشالا که عمرت طولانی باشه ، ولی دور از جونت اگه این اتفاق برات بیوفته میتونی ناجی چند نفر آدم باشی ... بهش فکر کن ، شاید دلت خواست تو هم عضو بشی
لطف داری ، فدات بشم

پونه یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 20:58 http://jojo-bijor.mihanblog.com

الان باید تبریک بگم؟؟
یا چی بگم؟؟؟

شما هرچی دلت میخواد بگو

آناهیتا یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 22:22 http://www.a-n-a-a-r-i-a.blogsky.com

آفرین دل آرامم
اما من جرأت آدرس دادن ندارم...با همون کارت ساده سر می کنم.چون مادر اینجانب با دیدن آقای پستچی ممکنه خون و خون ریزی راه بندازه! تو یه پست فکر کنم بهمن پارسال بود...توضیح دادم که چه دشت محشری داشتیم...از همون روز تا به حال حتی حاضر نیست حرفشو بزنه...تا حدودی درکش می کنم اما به نظرم مهر مادری تبدیل شده به نوعی خودخواهی!

مامان الهام هم با این موضوع مشکل دارند . یعنی واقعا فکر میکنند با عضو شدن ، خدای نکرده قراره بلایی سرتون بیاد ؟ البته احساس آدمها با هم متفاوته و نظرشون قابل احترام .
همون کارت ساده هم غنیمته ، ایشالا که عمرت طولانی باشه و سرت سلامت .

کلاسور یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 22:58 http://celasor.persianblog.ir

ای بابا پس سر ما کلاه رفته

ای بابا ! زود عضو شدین از ماشین خبری نیست
عمرتون طولانی ایشالا

آوا دوشنبه 4 مهر 1390 ساعت 02:52

چه خوووووووووووووووووووووووب
یادم اندااااختی دوباره.اونسری
نصفه نیمه ثبت نااااااام کردم
اینسری برم کاااملش کنم.
گرچه فک نکنم به کار آید..
موتم باحتماااال قوی این
جوریا نیس.یعنی من از
این شااااااانسا ندارم
کارتت مباااااااااارک
یاحق...

وقت کردی کاملش کن .
دور از جونت ، ایشالا که حالا حالاها سلامت باشی .این کارت برای اطمینانه و اگرنه کدوممون میدونیم که چجوری میمیریم ؟
ممنون
حق نگهدارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد