دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

کودکم لبخند میزند

چند روز پیش طبق معمول داشتم به وبلاگ ها سر میزدم که این پست فرشته توجهم رو جلب کرد .از اونجایی که در نقاشی کشیدن به هیچ عنوان استعداد ندارم ،بیخیال شرکت در بازی شدم . اما فرداش یه حس کودکانه اومد سراغمو وادارم کرد تا برم پاستل هام رو از اعماق کمد بیرون بکشم و شروع کنم به کشیدن کودک درونم .با خودم گفتم به هیچی فکر نمیکنم و فقط میذارم کودکم نقاشی رو پیش ببره !

وقتی نقاشی تموم شد از نتیجه کار خندم گرفت .  یه آدم بزرگ ،  یه سری پاستل های رنگی که پخش و پلا بود دورم،  یه دخترکی با لبخند که محو من شده بود .حسم وصف نشدنی بود . حالا باید چیزی مینوشتم . بی درنگ جمله ای رو که بهش معتقد بودم رو نوشتم . اما ازش عکس نگرفتم و نفرستادمش .

تا اینکه دیروز طی صحبتهایی با یک دوست عزیز ، تصمیم گرفتم بفرستمش و فرستادم .

به ترتیب الفبا ،آناهیتا،تیراژه،علیرضا،کیامهر و مهربان عزیز از دیگر دوستانی بودند که با کودکشون به این مهمونی اومدن . حالا اگه دوست دارید با کودک درونم آشنا بشید لطفا تشریف ببرید به ادامه مطلب ...



نظرات 7 + ارسال نظر
الهه چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 11:33 http://khooneyedel.blogsky.com/

ای جااااااااااااااااانم کودک دلی......
این حس رو تجربه کردم...تو یکی از بازیهای کیامهر که نقاشی کودکانه باید میفرستادیم....حس محشریه آزاد کردن کودک درون......

خیلی باحال بووود
حیف که اون روزها من نبودم

کیانا چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 16:43 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اییییییییییی جونم ...من قربون این کودک درونت بشمممم

من نقاشی نکشیدم ...نمیدونم چرا ...

ولی از نقاشیاتون لذت بردم

خدا نکنه عزیزم
کاش تو هم میکشیدی
مرسی گلم

حمید چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 17:51 http://abrechandzelee.blogsky.com/

باحاله!...این موهای طلایی و کفشای کوچولوی کودک درون شما منو کشته! (آیکون "قربون صدقه اصیل و جوندار به سبک مادربزرگای قدیمی!")...


باورت نمیشه ، وقتی بچه بودم همیشه دلم میخواست موهام طلایی باشه ، بور نه ها (!) ، " طلایی " .نمیدونم چرا ! ولی خوب چون توی واقعیت امکان نداشت همیشه دختر کوچولو نقاشیم محکوم بود که مو طلایی باشه .حالا هم به یاد اون روزها کودکم موهاش طلاییه...
کفش هم که ، میدونی نیست من سیندرلا هستم به خاطر اونه
آیکون انتخابی مثل همیشه باحال بود .

رها پویا پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 09:53 http://gahemehrbani.blogsky.com/

چه دختری چه گلی!
آره چقدر هم حس خوبی میده دلارام جون
تو رو از خودت و این دنیا سوا میکنه...امتحانش کردم...

مرررررررسی
حسش خیلی دوستداشتنیه
دقیقا همینطوره که میگی و اینکه یه حس کودکانه رو توی وجودت زنده میکنه .

علیرضا جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 13:36 http://yek2se.blogsky.com/

آخیییی
چقدر نازه کودک درونت

مرسی

حدیث شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 08:20

چرا نشون نمیده عکسو؟؟

چرا عزیزم نشون میده .روی ادامه مطلب کلیک کن . شاهکارمان را نشان میدهد

حدیث شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 12:18

نشون نداد دلارام
رفتم از وبلاگ فرشته دیدم
ای جاااااان خیلی باحاله
کشته اون موهای طلائیش شدم..

ای بابا شرمنده ...
ممنونم عزیزم
درمورد موهای طلائیش هم جوابی که به کامنت حمید دادم رو بخون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد