دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

همراه طبیعت

موبایلم به شارژه و دارم توی اتاقم وسایل رو جا به جا میکنم. نگاه میکنم بهش و میبینم چراغ قرمز رنگش، آبی شده و این یعنی یک اس ام اس دریافت کرده. از اونجایی که همه اس ام اس ها تبلیغاتی هستن فقط برای اینکه انقدر خسته نشه و چراغ آبیش مدام چشمک نزنه میرم سراغش... از همراه اوله! میگه برای دوستی با طبیعت از دریافت قبض کاغذی انصراف بده... اون نمیدونه که توی این ده دوازده سالی که این خط رو دارم، حتی یه بار هم قبض کاغذیم رو ندیدم... اون اوایل میومد به آدرس شرکتمون. بعد که بابا اونجا رو اجاره داد، هی رفتیم و گفتیم به جای اونجا قبض رو بفرستین اینجا. اما اونها همچنان اصرار داشتن بفرستن اونجا! بعد از چهار پنج بار هم که حضوری برای دریافت قبض رفتم به دفاتر همراه اول - اون موقع ها اینترنتی نمیشد پرداخت کرد و اس ام اسی هم ایضا - مستاجر به بابا گفته بود که دیگه قبض موبایلهای بچه هاتون اینجا نمیاد.

میبینی همراه اول جان... تو حتی حواست نیست که من سالهاست به مدد تو همراه طبیعتم...


نظرات 10 + ارسال نظر
iiii یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 11:45

اوه شت

مریمی یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 13:55

بعد میگن هیچکس تنها نیس همراه اول
تبلیغاتشون هم خرکیه... همراه آخرم نیست چه برسه اول
سلام دل آرامی جونم خوبی؟

طاها یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 23:10 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

همچین همراه اولی نوبره والا!

الهام دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 09:17 http://www.hesemaktoob.blog.ir

سلام دوست عزیز همراه طبیعت :)))
من الهام یا همون سکوت هستم.
خیلی وقت بود که نتونستم بهت سر بزنم. امیدوارم همیشه خوب و شاد باشی

سایه دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 15:18

البته انصراف از دریافت قبض کاغذی تنها این نیست که اون قبض به دست دریافت کننده نرسه، هدف اینه که چنین قبضی اصلا صادر نشه.

میرزاده خاتون دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 16:04 http://khatoonnn.blogfa.com

چه اصراری داشتن بفرستن به آدرس قبلی؟ شاید عمدی این کارا رو کردن تا تو خسته بشی و از گرفتن قبض کاغذی انصراف بدی

آفتابگردون (هانا) دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 20:08

برای من هم همچین اس ام اسی فرستاده چندین بار همراه اول جان و غافله از این که من هم مدتهاست کاملا خودجوش و ناخواسته همراه طبیعت شدم باشد که یکی از غفلت دربیارتش
بلکه بذارتمون روی سر و حلواحلوا کند همچین مشترک هایی رو

آفتابگردون دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 20:16

البته احتمالا منظورش اینه که مراجعه نکنیم به دفاتر همراه اول برای دریافت قبض، و گرنه مدتهاست دیگه قبضی به خونه ای ارسال نمیشه تا جایی که من میدونم

مزاحم تلفنی سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 11:38

یکی نیست بهشون بگه شما اگه کمتر اس ام اس بفرستی هم به محیط زیست کمک میکنی و آلودگی صوتی ایجاد نمیکنی

بهسا پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 12:20 http://www.nikolaa.blogfa.com/

دقیقا مثه من
یک بارم قبض موبایلمو از 8 سال پیش ندیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد