دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

فردا

فردا میخوام به دیدن کسی بروم. بدون اطلاع... یکم دوره، حتی میترسم دیر برسم سرکار اما میرم. شاید عجیب باشه اما بعد از اینهمه مدت میخوام برم برای دیدنش... اینکه انقدر روی "دیدنش" تاکید دارم، دلیلش اینه که تا به حال ندیدمش. شخص موقر و متینی به نظر میرسه. البته که واضح و مبرهنه که نمیرم برای ارزیابی این نکته که واقعا ببینم موقر و متینه یا نه!! خبر نداره که دارم میرم اونجا. حقیقتش اینه که اصلا هیچوقت آپشن دیدار و یا قرار و مداری برای ملاقات وجود نداشته و خیلی خود سرانه دارم اینکار رو میکنم. حالا یا فردا ایشون از دیدن من سورپرایز میشن و یا بنده از عدم حضور ایشون...


*محض اطلاع خیلی بیخودی دلم میخواد توضیح بدم که این ملاقات(البته اگه صورت بگیره) ملاقات عجیب و غریب و ویژه ای نیست و ایشون شخص خاصی در زندگی بنده نیستن و من هم همچنین...

نظرات 7 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 00:34 http://citrusflower.blogsky.com/

سلام. ایشالا قرار به خوبی پیش بره و هر دو از دیدن هم خوشحال بشین و از هم صحبتی هم لذت ببرید.

تیراژه دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 04:08

دیدارِ بی خبر روشنیست دل آرام ، به هر عنوان ..

که میسر نشد.

مسافر دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 05:06

سلام و درود...

چه هیجان انگیز

دیداری بدون اطلاع قبلی
جایی که یکم دوره!
که ممکنه دیر برسین سرکار
دیداری بعد از این همه مدت!
تاکید روی دیدنش چون تا بحال ندیدین ایشان را
و جمله های بعدی دل آرام که فهرست کردنشان طول میکشه

هر یک از جمله های بالا بتنهایی
برای هیجان دادن کافیست
حدس بزنین مجموعه ی جمله های بالا با هم
چه هیجانی می آفریند!!!

بانوی متانت
دیدار بخیر و خوشی....
آمین

سلام
بله بسیار هیجان انگیز بود.
متشکرم

آزاده دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 11:06

خوب مجبوری معما مطرح کنی بعد ما رو روشن کنی خوب نمیگی از فضولی میمیریم خوب کاملتر توضیح میدادی خانمی ایشالله خیر برامون از دیدارتون بگو

آزاده خوبه گفتم چیز خاصی نیست
توی پست بعدی توضیح تکمیلی دادم

نیمه جدی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 15:59 http://nimejedi.blogsky.com

حتمن خوشحال میشن شک نکن گرجس جانم

خورشید دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 17:33

به خیر ان شاالله..


یه روزم بیا منو ببین بی خبر..
صفا کنم..

خبر بده کجا مستقری، یه روز میام غافلگیرت میکنم...

آزاده چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 00:40

یه روز هم بیا شمال منو ببین:)
دلت نمیخواد منو ببینی؟

راستی ظاهرا دوست هم نام دارم. اگه لازمه اسمم رو یه کوچولو تغییر بدم دل آرام جان.

معلومه که دلم میخواد ببینمت عزیز دلم
اگه برات سخت نیست یه کوچولو تغییر بده اسمت رو. اگر هم سختته من آی کیو م رو به کار میندازم و ایمیل هاتون رو چک میکنم و از روی اون شناسایی میکنم کی به کیه. :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد