دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

هرچند کوتاه، اما شد

از همون سه سال پیش، اولین باری که صداش رو شنیدم، با خودم گفتم: یعنی مجری رادیوست؟! نه از شغلش چیزی میدانستم و نه هیچ چیزی از زندگی اش... تا مدتها پیش خودم میگفتم لابد یک رادیوییست. آره حتما از اهالی رادیوست که صدای اینچنین پخته ای داره.

مدتی بعد فهمیدم که نه گوینده رادیوست و نه شغلش هیچ ربطی به آن دارد اما علاقه اش چرا... تا چند وقت پیش که قرار شد نمایش رادیویی که در رادیو نمایش اجرا کرده بود پخش شود، خلف وعده شد یا برنامه ها پس و پیش شد اش را نمیدانم، اما نشد که بشنویم صدایش را در رادیو... تا دیشب... وقتی دیدم و شنیدم صدایش را در رادیو هفت، دنیا دنیا ذوق کردم. دنیا دنیا خوشحال شدم که هر چند کوتاه، اما شد آنچیزی که باید میشد...


*تبریک دوستم، تبریک...

نظرات 11 + ارسال نظر
سکوت دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 11:29

من هم بهش تبریک میگم برای این صدای خوش و این ذوق و استعداد خوب نویسندگی اش

فوق العاده است

طـ ـودی دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 14:01 http://b-namoneshon.blogsky.com/

تبریک میگیم بهشــــــون شدیــــــــد
و خوشحالیم براشون
و شادیم از اینکه دوستیم باهاشــون

من که بهش گفتم چندتا امضا برام بذار کنار

خورشید دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 16:15

من خیلـــــــی ذوق کردم.
اصلا رادیویی بودن، تو ذات آقای اسحاقیه. بهش میاد اصلا.
من خیلی خوشحال شدم.

منممممم

باغبانپ دوشنبه 7 مهر 1393 ساعت 19:25

صدای آقای اسحاقی از اون صدا بینظیراست
گرم و مهربونی
خیلی خاصه
منم کلی ذوق کردم ولی هنوز نتونستم اون فایل رو باز کنم و ببینم حیف

آخی چه حیف... ایشالا درست میشه و میتونی ببینیش

سمیرا سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 09:08 http://nahavand.persianblog.ir

منم دفعه اول که صداشون رو شنیدم میخکوب شدم....مخصوصا با شهزاده رویا تو مسابقه آواز خوانی...هم قلمشون قشنگه هم صداشون امیدوارم یه روز شاهد رسیدنشون به جاهای خوب خوب باشیم و افتخار کنیم که این گوینده قوی رفیق ماست

آخی یادته...
بلههههه صد البتهههههه

ری را سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 12:18 http://narenjestaan.persionblog.ir

اگه واقعن یه روزی مجری بشه چقدر ذوق بکنیم

طـ ـودی سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 17:37 http://b-namoneshon.blogsky.com/

ما دیگه باید واسه عکس و این چیزای بدون نوبت و صف حساب باز کنیم، امضا که دیگه به کنار
تازه میتونیم به بقیه آشناهامون هم بگیم که میتونیم واسش امضا گیر بیاریم از بابک اسحاقی!!!
یه همچین چیزایی مثلا :)))

سمیرا سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 20:27

تبریک ، بسیار دلنشینه این خبر .

صدیقه (ایران دخت) سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 22:28 http://dokhteiran.blogsky.com

خیلی بهم چسبید دیدن بابک اسحاقی تو رادیو هفت... تصور کن منتظر یه هنرپیشه ای پیزی باشی یهو بابکو ببینی نشسته داره متن میخونه ... خیلی خودمو کنترل کردم جیغ نکشیدماااا

مزاحم تلفنی چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 16:00

فامیلای ما اینجورین دیگه

خورشید چهارشنبه 9 مهر 1393 ساعت 16:48

طودی....



بله.
منم موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد