دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دلیل اخراج: هرهر و کرکر مثلا

من و همکارهام توی قسمتی که هستیم همیشه بساط خنده مون برپاست. و البته هر روز یکیمون یه شعر رو خود جوش میخونه و تا آخر روز اون شعر مدام بینمون تکرار میشه. بعد اونم چه شعرهایی آخه!! مثلا هفته پیش آهنگ پر مغز و پر محتوای "ناز نکن ناز نکن" از هنرمند والا مقام جناب کوروس(!) کلا روزمون رو شاد کرده بود و به محض اینکه به هم میرسیدیم میگفتیم: ابرو کمون بالا بلندی... دیگه خودت فضای حاصله رو تجسم کن! البته شما فکر نکن که ما کار مردم رو لنگ میذاریما. به محض اینکه ارباب رجوع میاد سکوت اختیار میکنیم و مابقی داستان رو موکول میکنیم به بعد از رفتن ایشون. ولی این چیزی از ارزش هامون کم نمیکنه!

تا اینکه چهارشنبه یکی از همکارها به اتاق مدیر فراخوانده شد. و بعد از مکالمات پشت درهای بسته (عاشق دل شکسته... بله اشاره میکنن که سرت به پست نوشتنت باشه اینجا شرکت نیست!!) دیدیم که تذکر گرفته که اونجا - یعنی جایی که ما هستیم- بیش از حد فضا مفرح و شاده، یکم اوضاع رو تعدیل کنید. 

خلاصه گفتم اگه دیدین از ماه آینده من برای خودم دارم بی عار و بیکار میگردم به روم نیارین و بدونین این خنده ها خلاصه کار دستم داده!!

نظرات 15 + ارسال نظر
امیرحسین... شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 11:06

جمیعا خسته نباشید

سلامت باشیییییید

آوا شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 11:20

چه دلیـل خوبی دل آرام جانم
البته خـــــدانکنه اخراج واینا
بشی.اماخعلی باحاله اگه
آدم به خاطرهروکر اخراج
بشه!یجورایی نوبره والا
......ازخداشونم باشه
یکی مثل توباشه که
بخندی..که لبخندت
کلی انرژی بخشه
پایدارباشی......
یاحق...

فدای تو بشمممم
حق نگهدارت عزیز دلم
چه خوشحال شدم اسمت رو دیدم اینجا

خورشید شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 12:55

خوش به حالتون...
ما هم تو مدرسه از این دست حرکات مفرح انجام میدیم. تو مدرسه ی ما بندری بیشتر طرفدار داره. (چَشوِ ای خدایا..خواب یارُم می بینُم...به به...)
اصلا توجه نکنین. تازه الان کیفش بیشتره. هیجان داره. باید یه جوری عملیات رو به انجام برسونین که نیروهای دشمن بویی نبرن.

شاد باشید.

عملیااااااات عالی بود...
میبینم که از خودمونی

خیلی عزیزی دختر...

سکوت شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 13:24

خندیدن خیلی خوبه ما هم دیشب سر یه جریانی اینقدر خندیدیم که دیگه اشکمون در اومده بود. قبلا چون من همیشه نیشم باز بود معنی این حرف رو که میگفتن خنده بر هر درد بی درمان دواست رو متوجه نمیشدم اما حالا وقتی بعد از مدتها از ته دلم خندیدم فهمیدم که خنده واقعا" بهترین دواست.

به به
همیشه به خنده و شادی. الهی که صدای خنده هات برسه به آسمون

سمیرا شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 18:11

به نظر من باید به چنین نیروهای شاد و خندون، پاداشی ، تشویقی هم بدهند ،شماها با شادیتون تمام فضا را آکنده از شادی میکنید، تنها خودتون شاد نمیشید این شادی در اطرافتون هم ساطع میشه . اگر بر فرض محال اخراجتون کردن که نمیکنن ، خودشون متضرر میشن نه شما

والا ما هم همینو میگیم. توجه نمیکنن که

نینا شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 19:49

من کسایی که محیط کار شادی درست میکنن دوست دارم.
انرژی مثبت زیادی همراهشونه
دلت خندون دل آرام جان

ای جانم به تو
کارمندِ سرخوش نمیخوای؟
مررررررسی به همچنین

مریم شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 22:43

وقتی تو دل آرامی... مگه میشه در کنار تو بود و از خندۀ زیاد اخراج نشد؟؟؟!
سلام خانوم کارمند
همیشه به شادی و خنده

سلاااااااام
به به مریم خانمممم
ممنونم عزیزم به همچنین

آقای دنتیست شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 23:14


ما هم اغلب یه آهنگ شاد تو خونه مون در حال پخشه و خودمون هم در حال آواز هستیم!... متاسفانه یا خوشبختانه تاثیراتش تو محل کار هم بنده رو همراهی میکنه! :))

همزمان با اواز یه قر ریزی هم چاشنی کنین
خوشبختااااااااانه
دلتون شاد

نرگس20 شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 23:26 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرام جان
دلیل خیلی خوبیه اتفاقا
امان از این گیرهای اداری!!
تابحال چندبار هم یقه منو گرفته...به دلایلی مشابه این
ولی خب ما همچنان به راه خود ادامه می دهیم...شاید اونا از رو برن

سلاااااااااام بر نرگس عزیز کم پیدا
بله ما تا اخرین نفس ایستاده ایم

مزاحم تلفنی یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 09:20

به نظرم آقای مدیر به دلیل خشک شدن قِر در کمر مبتلا به کمردرد شده بودن و از این جهت به شما تذکر دادن وگرنه خودشون اینکاره هستن. بعد اون وقت یه سوالی الان برای من پیش اومده که چرا به شما سختی کار پرداخت نمی کنن؟؟؟ نه والله شوخی نمیکنم.
محیط کار بعضی ها چه جوریه اون وقت من بدبخت با چه مصیبتی چرخ صنعت رو هُل میدم؟؟؟؟ (حسودم خوددددددددددددددتی)

کیه که قدر بدونه!!!
حسود؟ شیب؟ بام؟

نرگس20 یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 14:37

عزیز دلم کمی گرفتارم..بخاطر همین کمتر کامنت میذارم
ولی هر روز تو هر فرصتی گیر بیارم میخونمت...تو و بقیه ی دوستانِ جان را
دل آرام جان،من محل کارمو دارم عوض میکنم.یک تغییر زیاد...
امیدوارم همکارام تو محل جدید مثل تو باشن شاد و پر انرژی
ممنون میشم برای به سلامت گذراندن این تغییر دعام کنی

گرفتاری ها به خوشی تموم بشه ایشالا
و با خبرهای خوب بیای پیشمون

طاها دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 00:27 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

امان از بهانه های بنی اسرائیلی!!!
همکارم رو به خاطر اینکه بخاری روشن کرد اخراج کردن،منو هم به خاطر ارتباط با ایشون...
دنیای ما آدم ها به سما مضحک ترین و پوچ ترین دورانش رو به سقوطه

امیدوارم همواره لبخند روی لباتون باشه

سلام
برای بخاری روشن کردم اخراجش کردن؟؟!! شما رو هم چون با ایشون در ارتباط بودی!! عجب آدمهای نادانی بودن...
مرسی به همچنین

مشق سکوت- رها چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 22:42 http://www.mashghesokoot.blogfa.com

چند سال پیش یه پروژه ای کار میکردم تو پالایشگاه آبادان، من و سه تا آقای دیگه تو یه اتاق تو واحد کنترل پروژشو امورقراردادهاش بودیم، همه ی بچه های واحدهای دیگه، سریع کاراشون رو میکردن که بیان خودشون رو برسونن به اتاق ما. همه جورم خدمات داشتیم، از مشاوره گرفته، تا بازی و تمدید اعصاب و روحیه

رئیس خود واحدمون که میومد، دیگه صدای خنده های ما صدبرابر میشد.
بعد جالبیش این بود که سرپرست اون کارگاه، از همه پایه تر بود، یه روز دیدیم اومده رو در اتاقمون کاغذ زده: واحد مفرح کنترل پروژه و امور قراردادها

یه همچین روسای باحالی داشتیم ما

خداییش بهترین جایی بود که کار کردم، همکارهای فوق العاده خوبی داشتم، خیلی خیلی لحظه های خوشی باهاشون گذروندم . امشب این پستت منو کلی یاد اون روزها انداخت
یادش بخیر

چقدر عاااااااااااالی
چنین محیط کاری رویاییه. آدم اصلا نمیفهمه زمان چطور میگذره و همیشه با اشتیاق میره سره کار.
ایشالا باز هم تجربه کنی این محیط های اینچنینی رو

رها دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 10:41 http://gahemehrbani.blogsky.com/

الهی که میشه لبهات بخنده عزیز دلم
من محل کا بی خنده و شوخی رو اصلا دوست نمیدارم و همیشه سعی بر انبساط محیط دارم. البته نه به شادی شما! اما خدا رو شکر بد نیست.

مرررررررررسی
به به چه عاااالی، شاد باشی همیشه رهای عزیزم

,وانیا دوشنبه 10 شهریور 1393 ساعت 12:57

کار باید شاد باشه کلا

بلههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد