دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

خوش به حال روزگار

رسیدیم به آخرش. آخرین روز... مثل هر سال، حس کردیم انگار همین دیروز بود که سال نو شده بود و خونه هامون پر از هیاهوی مهمون... مثل هرسال فکر کردیم که همه چیز مثل برق و باد گذشت. مثل یک خواب... مثل هر سال باز هم داریم هفت سین میچینیم و امیدواریم که سالمون و حالمون خوش باشه و برای هم آرزوی سالی خوب میکنیم. همه چیزمون مثل هر سال داره جلو میره اما این طبیعت اطرافمونه که واقعا و با تمام قوا داره نو میشه.

الهی که آرزوهامون برای هم از ته دل باشه و فردا با رسیدن لحظه تحویل سال، حول حالنای دل ما هم اتفاق بیوفته و در اولین روز از بهار، تک تک ما حس و حالمون همچون شمشادهای تازه جوونه زده و درختهای به شکوفه آذین بندی شده باشه. آمین...


حالتون و سالتون خوش

نوروزتون قشنگ و شاد



نظرات 19 + ارسال نظر
مریم نگار پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 00:03

صبا به تهنیت پیر می فروش آمد
که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد
هوا مسیح نفس گشت و باد نافه گشای
درخت سبز شد و مرغ در خروش آمد
تنور لاله چنان بر فروخت باد بهار
که غنچه غرق عرق گشت و گل بجوش آمد
به گوش هوش نیوش از من و به عشرت کوش
که این سخن سحر از هاتفم به گوش آمد
حافظ

لحظه هات
بهاری
نازنین...

ای جان دلم به این احساس زیباتون.
نوروزتون زیبا

تیراژه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 00:12 http://tirajehnote.blogfa.com/

سال 92
سال خاصی برام بود
پر از پیچ و خم و بالاو پایین و سرشار از حسهای متفاوت مبهم و گاها متضاد..
امیدوارم سال 92 برای تو و همه ی ما بهتر باشه..بدون هیچ ابهام و شکی و البته بدون جای خالی هیچ عزیزی...

ربنا، حول حالنا الی احسن الحال.

امیدوارم سال 93 جوری باشه که آخرش، دقیقا وقتی داری برای من کامنت مینویسی برای استقبال سال 94، توی تک تکلماتت حس کنم و بخونم که روزهای خوبی رو پشت سرگذاشتی. برای تو سالی پر از شادی آرزو دارم نازنینم.

نیمه جدی پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 00:29 http://nimejedi.blogsky.com/

دلارام گرجس من ، برات بهترینارو آرزو می کنم از صمیم قلب میخوام که حالت به بهترین حالها بدل بشه مهربون .
قالب نو مبارک .

مررررررررررسی فاطمه عزیزم

تیراژه پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 00:34 http://tirajehnote.blogfa.com/

کامنت نیمه جدی بانوی عزیزم رو خوندم و یادم اومد اولش که اومدم وبت فکر کردم اشتباه شده و بستم و دوباره باز کردم و تازه فهمیدم اوضاع از چه قراره ولی بعدش حواسم رفت به مطلب و ..

قالب جدید و دلربایت مبارک دلی جان.

مررررررررررررسی عزیز دلم

کودک فهیم پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 11:29 http://the-nox.blogfa.com

سال نو پیشاپیش مبارک.
بهترین ها از آنِ تو دلی جان.

ممنونم دخترک صورتی من

ویرگول پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 20:10 http://comma.persianblog.ir

سال نو مبارک!

سال نو شما هم مبارک ویرگول جان

احمد پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 21:31 http://serrema.persianblog.ir/

سال نو مبارک باشه دل آرام عزیز
انشالا سالی سرشار از شادی ، سلامتی و موفقیت داشته باشی

ممنونم
سال نو شما هم مبارک و سرشار از شادی

احمد پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 21:33 http://serrema.persianblog.ir/

قالب جدید هم مبارک باشه

باغبان جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 01:09 http://laleabbasi.blogfa.com

حال و سال شما هم خوش دل آرام نازنین
سال نوتون مبارک
این قالبو دوس دارم بوی عید میده

قربون تو برم من :*

ف رزانه جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 05:07

سلام دل آرام جان... سال نوت مبارک
امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی در انتظارت باشه و به هر چی که میخوای برسی توی این سال جدید...

سلام عزیز دلم
ممنونم در کنار شما

سمیرا جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 10:12

با یه عالمه انرژی و با تمام وجودم برای تو برای تمام بچه های بلاگستان (با ولاگ و بی وبلاگ) براتون دعا میکنم که بهترینا جلوی پاتون قرار بگیره و همگیتون هم ، بهترینها را حواستون باشه که تحویل بگیرید طوری که در پایان سال 93 بگید ممنونم سال 93 ،عجب سال باحالی بودی
سال جدید بر همتون مباااااررررک .
قالب وبلاگت هم بوی عید میده ، مبارک باشه .

مرررررررررررررسی مامان گلم. در کنار تو تمام سال عیده. شاعر میفرماید: هر وقت تو تحویل بگیری عید است.

[ بدون نام ] جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 16:57

قشنگ شده اینجا. خونه تکونی کردی;-)
روزای نویی داشته باشی کنار عدد ٩٣:-*

سلام رفیقم

فدای تو
سلام عزیز دلم

snowman جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 16:59

چرا من تازگیا یادم میره اسمم و بنویسم همون کامنت اولB-)
پیریه دیگه... ;-)

ای جان دلم :*

میلاد جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 20:00

اول سال نو مبارک ک ک ک ک

دوم اینکه انشالله امسال هرچی از خدا طلب کردی بهت ببخشه، یعنی همون نیتی که تو دلته

سوم اینکه بابا با کلاس
بابا قالب جدید
بابا آبیته
بابا نو و اینجور حرفا
بابا کم آوردم دیگه چی بگم

سلاااااااااااام
مررررررررسی
قربان شما

بشرا شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 02:35 http://biparvaa.blogsky.com

دلآرام ِ دوست داشتنی سال نو مبارک..
انشاالله که تمام خوبیهای دنیا نصیبت بشه امسال.
شاد باشید در کنار هم.
جای ِ ما رو هم خالی کنید در وطن.
lمیبوسمت.

سال نو تو هم مبارک بشرای خوبم
ممنونم عزیزم
:*****

مهرداد یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 15:45

سلام
سال نو مبارک
سال خوبی باشه واست

سلام
ممنونم برای شما هم

هانا دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 10:28

سال و حال شما هم خوش دل آرام عزیز
عید بر شما و خانواده محترمت مبارک
انشاالله لحظه لحظه ی سال نو رو با شادی و سلامتی بگذرونید

و ممنون از مامان سمیرای محترم و نازنینت بابت کامنت پرانرژی
و پر از مهربانیشون.

سلام عزیزم
ممنونم برای تو هم همینطور

فرشته دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 13:55

سلام دل آرام جان
سال نوات مبارک بانو..
الهی که امسال سالی پر از شادی و موفقیت و سلامتی باشد برایت.
خدمت مامان سمیرای عزیز هم تبریک و سلام ما را برسانید.

سلام عزیزم
سال نو تو هم مبارک
سلامت باشی عزیزم

فروردین چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 00:56 http://ashteroh.mihanblog.com

امیدوارم که امسال سراسر براتون سرزندگی و موفقیت باشه

ممنونم
همینطور برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد