دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دانه دانه دور شوید لامصب ها...

http://s5.picofile.com/file/8129540276/tak.jpg


همین الان از مهمانی خداحافظی پسر خاله ام می آیم. این یکی هم رفت... دور هم رفت... میگفت "نمی آیم. کلاهم هم بیوفتد برنمیگردم. شما بیایید. من دیگر نمی آیم..."

خداحافظی بعدی اواخر مرداد است... وحشتناک ترینشان... سخت ترینشان... آن روز میدانم که جانم میرود...


نظرات 13 + ارسال نظر
طـ ـودی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 01:29

غمگین شدم
خیلی غمگین شدم
از همون روزی که از دورهمیهاتون گفتی و دورهمی بعدی که برای خداحافظیه، برای این دورهمیتون و این شبتون غمگین شدم
هرچند میدونم که نباید میشدم، ولی ...

:*

عزیز دلم...
شاد باشی همیشه و پر نشاط...
:*

♥kd♥ جمعه 20 تیر 1393 ساعت 02:44 http://love.jvvg.org

9818سلام واقعا عالیه، من زیاد بهت سر میزنم انصافا سایت خیلی خوبی دارین
شاد و خوشبخت باشین

سلام

مژگان امینی جمعه 20 تیر 1393 ساعت 09:22 http://mozhganamini. persianblog.ir

بله خیلی سخته!مخصوصاً اون قسمت دیگه نمی آم.
امیدوارم همه از نتایج کارهایشان راضی باشند.

ان شالله

گبر و ترسا و مسلمان هر کسی در دین خویش


قبله‌ای دارند و ما " زیبا نگار "خویش را



گر مراد " خویش " خواهی ترک وصل ما بگوی


ور مرا خواهی رها کن " اختیار خویش " را



دوستان گویند " سعدی " دل چرا دادی به عشق

تا میان خلق گم کردی " وقار خویش "را



ما صلاح خویشتن در بی‌نوایی دیده‌ایم


هر کسی گو " مصلحت " بینند کار خویش را‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍

:)

میرزاده خاتون جمعه 20 تیر 1393 ساعت 14:32 http://khatoonnn.blogfa.com

نمی شه کسی رو برای رفتنش سرزنش کرد دل آرام جان. کاش اینجا اونقدری آزادی بود که هرکس بتونه خودش سبک زندگیش رو انتخاب کنه و مجبور نباشه برای بدست آوردن چیزهایی که حقشه از اینجا بره

سرزنش نمیکنم عزیز دلم... زندگی خودشونه... اما انقدر نزدیک بهم داره اتفاق میوفته این رفتن ها که...

علیرضا جمعه 20 تیر 1393 ساعت 23:23

هرجا بری اونجا میشه سرزمینت
اما دلزمینت ، همیشه همینجاست !

جمله دومت رو چقدر دوست داشتم علیرضا...

طاها جمعه 20 تیر 1393 ساعت 23:32 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
دلم گرفت ای دوست
اواخر مردادت را درک کرده ام...کاش روزی بشود که تمامشان با شادی باز گردند و مهمانی هایی باشد برای «سلام»

سلام
شرمنده برای دلگیریتون...
یعنی میشه؟...

snowman شنبه 21 تیر 1393 ساعت 04:28

امان از این جور رفتنها... من هم جانم کنده شده تا بحال. میفهمم رفیق..

سلام. قبول باشه دوستم

ای جان دلم...
سلام عزیزم، برای تو هم

نینا شنبه 21 تیر 1393 ساعت 08:41 http://taleghani.persianblog.ir/

یکی خاک یکی فرودگاه عزیزانمونو ازمون دور میکنه
امیدوارم سرنوشت های خوبی در پیش داشته باشند

باز فرودگاه امید به دیدار داره...
الهی آمین

مریم نگار شنبه 21 تیر 1393 ساعت 10:28

سلام دلی جان..
این بال و پرگشودن ها و رفتنها..انگار قصه دنیای امروزه !
اما خب...در عوض کلاغه به خونه اش که میرسه..پشت نت و اسکایپ و سایر مترادیفنش جاخشک میکنه و..اینجوری خیلی از دلتنگی های دوری کمتر میشه !

سلام مامانگار عزیزم
درست میفرمایید. قصه دنیای امروز تکرار مدام رفتن هاست... خدارو شکر که تکنولوژی هست واگرنه واویلا بود.

مزاحم تلفنی شنبه 21 تیر 1393 ساعت 13:28

اولا که پسرخاله جانتان موفق و پیروز باشند.
دوما که عمرا ما بذاریم سرکارعالی جایی بری

من عمرا اگه جایی برم
بیرونم هم کنید نمیررررررم

نرگس20 یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 01:07 http://www.narges20.blogsky.com

سلام دل آرامم
چه دل پری داره پسر خاله ت از اینجا
الهی هرکس هرجایی هست دلش خوش باشه

شاید بتونم حدس بزنم خداحافظی بعدی مال کیه...ولی نکران نباش عزیز دلم
به مدد تکنولوژی کمی از دلتنگیها برطرف میشه
حالا اصلا فکرشو نکن..تا آخر مرداد کلی وقت مونده

سلاااااااام بر نرگس مهربانم
الهی آمین
درست میگی

داودP دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 08:03

رفتن ها معمولا همیشه غم انگیزن و مطلب بسیار قابل درکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد