دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دوست داریم تا دوست

تشکر نوشت : از کیامهر نازنین بی نهایت ممنون و سپاس گزارم برای محبت بی حدی که دارد . نه تنها به من ، که به همه دوستان بهتر از جان . دلم میخواد هرچه زودتر یک متنی لایق همه شما دوستانی که به واقع دوست هستید ،بنویسم . آن طور که لیاقتتان است . و نام ببرم از همه شمایی که در این قحطی محبت ، مهربان و نازنین هستید. به زودی این سپاس گزاری را انجام خواهم داد .



و اما متن :


از یک دوست رنجیدم ، از یک عزیز . آخر نازنین من تو را دوست خود میدانم، پس چرا اینگونه ؟ نمیدانم خواسته یا نا خواسته آنطور گفتی ، اما تحقیر از تک تک کلماتت میبارید و چه آزار دهنده بود لحن به ظاهر مهربانت . اگر من اشتباه کردم از نظرت ،نا خواسته بود و بعد پی بردم . آخر انتقاد آداب دارد عزیز .چرا انقدر برنده ؟

نظرات 12 + ارسال نظر
حدیث شنبه 4 تیر 1390 ساعت 14:06 http://khatkhatihayman.blogfa.com

بله دلارام جان دوست داریم تا دوست..

خیلی ها جنبه انتقادو ندارن به دل نگیر گلم..



صادقانه نوشت: دلارام جان من خیلی خوشحالم از آشنایی با این جمع صمیمی و دوست داشتنی..
خوشحالم که پیداتون کردم
با این که تازه آشنا شدم با شماها ولی احساس میکنم که خیلی وقته میشناسمتون..

حدیث جان ،ایشون از من انتقاد کرد . کلا انتقاد پذیر هستم ولی وقتی خیلی تند باهام برخورد بشه ،دلخور میشم.مخصوصا از آدمهایی که ادعای دوستی دارند.میدونم دوست اونه که عیب و ایراد های آدم رو بگه ولی هر چیزی راه داره.با تحقیر و توهین و اون لحن به ظاهر دلسوزانه من بدتر میرنجم تا اینکه نقد بشم .
من هم خوشحالم که یک دوست ، به دوستهای خوبم اضافه شد.

تیراژه شنبه 4 تیر 1390 ساعت 14:14 http://tirajehnote.blogfa.com

سلام دلارام من....
امیدوارم از این دنیای مجازی خاطرات خوبی تو ذهنت بمونه..این مهر و محبتها و حتی این دلخوری ها یه روزی واست خاطراتی میشن که با یاداوریشون دلت گرم میشه..
همونطوری که خودت دل ما رو گرم میکنی..بهترین خاطرات رو برات آرزو میکنم دلارام..آرام دل ما..

سلام به روی ماهت
حتما خاطرات خوبی برام میمونه . با بودن شماها اینجا برام دوستداشتنی تر میشه .
ممنونم از آرزوی قشنگت عزیزم.

هیشـــکی! شنبه 4 تیر 1390 ساعت 16:29 http://www.hishkii.blogsky.com

میشود ما جگر شما را میل کنیم خام خام آیا ؟ ( آیکن هند جیگر خار)

شما میشود هر کاری که دوست دارید انجام دهید .(ایکن آدمی که جگرش رو درآورده و دو دستی تقدیم میکنه )
من عاشق این آواتارت هستم هیشکی جون .یعنی جیگریه هااا ،مثل خودت (برم تا اماکن به جرم راه انداختن جگرکی جمعمون نکرده )

کیانا شنبه 4 تیر 1390 ساعت 17:53 http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

اقااااااااااااااااااااااااااااااااا من به پستات نمیرسممممممم
واااااااای مامانی !!!من که اون دوسته نبودم؟ بجون خودم من اصن و ابدن چیز بدی نگفتماااااااااااااااااا من دووووست دارم یه عالمهههه

آره رفتار بعضیا خیلی دردناک ...شاید پشت حرفاشون چیزی نباشه اما بدجور دل آدمو میسوزونه ،اینقد که کباب میشی ،آتیش میگیری و همه اینام به خاطر اینه که ما راجع به حرفایی که میزنیم فک نمیکنیم و گاهیم احساسمون تصمیم میگیره به جامون ...
کاش همه دوستا با هم خوب و خوش باشن

باید بدویی دیگه
نه کیانا جون تو چرا به خودت میگیری عزیزم.منم دوستت دارم.
پیش میاد دیگه،آدمها که همشون مثل هم نیستند.
ایشالا

فرشته شنبه 4 تیر 1390 ساعت 20:08 http://surusha.blogfa.com

سلام...

مبارک باشه...کیامهر به همه دوستاش محبت داره.

امیدوارم دنیای مجازی برات محل آرامش باشه..

سلام عزیزم
ممنونم خانم . آره کیامهر آدم پر محبتیه .
ممنون از دعای قشنگت

پونه یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 01:37 http://jojo-bijor.mihanblog.com

دلارام جونم کیامهر برای همه ی ما عزیزه
خوشحالم که وبلاگ زدی و به جمع ما اومدی
اسم بگو جسد تحویل بگی بابت اون انتقاد توهین آمیزر
سه سوته ریدیفش میکنم
نبینم کسی خواهری منو آزرده باشه هاااااااا

آره پونه جون برای هممون عزیزه
قربونت برم خانووووم
نه بابا جسد چرا !! بگذر ازش ، منم گذشتم .
با محبتی عزیزم.

حدیث یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 12:16 http://khatkhatihayman.blogfa.com

آهان من فکر کردم شما ازشون انتقاد کردین و دلخور شدن..
حق داری گلم باهات موافقم انقاد نباید تند و توهین آمیز باشه..
ولی عزیزم بازم دلخور نشو..
بی خیال..

گذشتم ازش ، اینجوری بهتره

زیتون یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 13:50 http://zatun3013.persianblog.ir

رها بانو یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 14:37 http://rahabanoo.blogsky.com/

به امید اینکه کیامهرهای زندگی واقعی و مجازستان رفته رفته بیشتر و بیشتر بشن ... اون وقت همین زمین خودمون میشه بهشت ...

گل گفتی
آمین

کلاسور یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 20:12 http://celasor.persianblog.ir

معمولا توی انتقاد نقل و نبات پخش نمی کنند و البته بعضی ها وقتی داغ می کنند تو انتقاد خیلی تیز می برند!!!!!

وقتی کسی ازم انتقاد میکنه،به خودم میگم : چه کسی پیام فرشته را بهتر دریافت میکنه ؟ (معتقدم کسی که منو نقد میکنه ،یه فرشته است که میخواد من بهتر و بهتر بشم) . اما اگه تیز باشند ،بدتر میشم که بهتر نمیشم.
من از اون دوست گذشتم .

حامی یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 20:37

سلام دلارام جو ن از امروز منم به دوستات اضافه کن

واقعا بعضی وقتها بعضی ها نمیخوان انقدر هم که میگی برنده باشن ولی میشن دیگه تو که آنقدر گل و مهربونی که فراموش میکنی عزیزم

خوش آمدی حامی جان .
آره شاید ناخواسته بوده . گلی از خودته .
فراموش کردم.ازش گذشتم .

سمیرا یکشنبه 5 تیر 1390 ساعت 20:45

سلام دلارام خانوم گل گلا

قربون دلت برم که از دست کسی رنجیده ولی ای ول داری که نمیذاری تو دلت بمونه و دل قشنگتو سیاه کنه

سلام عزیز
خدا نکنه . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد