دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

یار مهربان

کتاب های مطالعه شده  این چند وقت اخیر یکم متفاوت بوده. از این وضع راضیم... راستش به آدمهایی که کتاب زیاد خوندن حسودیم میشه. حالا اون خیلی مهم نیست، مهمتر اونهایی هستن که از کتاب هایی که خوندن میتونن استفاده کنن. بهش استناد کنن، مقایسه کنن... اینها به شدت رشک برانگیزن... 

کتاب های یک ماه اخیر:

منسفیلد پارک از جین آستین/ یه رمان که روزهای کشدار رو کوتاه کرد. همین...

جای خالی سلوچ از محمود دولت آبادی/ نصفه رهاش کردم... فضای داستان به شدت تاریکه. دلم میخواد برادر بزرگه رو از داستان بندازم بیرون بلکه همه یه نفس راحت بکشن... 

بانوی سپید از کریستین بوبن/ هنوز تموم نشده... فضا به شدت رمانتیک و پروانه ایه... حالا باید برم جلوتر ببینم به کجا میرسه...

بابا لنگ دراز از آلیس جین وبستر/ یه فایل پی دی اف از یه دوست خیلی خوب... نیاز به گفتن نیست که چقدر لذت بردم از خوندنش.  جودی یه انرژی ای داره که میتونه برای بار هزارم هم جذبت کنه... باید سرچ کنم ببینم بقیه کتاب های وبستر هم همینقدر جذابه یا نه...


نظرات 7 + ارسال نظر
سعیده علیزاده شنبه 17 مهر 1395 ساعت 12:04 http://no-aros.blogfa.com/

من عاشق کتاب هستم و خدا رو شکر که اینطوره.
راستش متاسفانه از وقتی گوشی هوشمند عزیزتر از جان رو خریداری کردم بشدت مطالعه م کم شده.
توصیه میکنم حتما شاهنامه رو بخونید.
اگر در تهران هستید زیر نظر خانوم دادبه و با تفسیر ایشون.

ممنونم عزیزم از توصیه ات
حتما

رهگذر ... شنبه 17 مهر 1395 ساعت 13:52

درود،
چه تشابه جالبی دارد "کتاب" ‌با حکایت و احوال "آدمیان" که :
از روی بعضی هایشان بایستی مشق و منش زندگی نوشت و آموخت ...، از روی برخی باید جریمه نوشت و عبرت گرفت ...، تعدادی باید نخوانده کنار گذاشته شوند ...، و تنها شمار اندکی هستند که بایست چندین بار خوانده شوند تا بتوان به معنا و مفهومشان حقیقی شان پی برد ...!!!

درود
بله دنیای عجیبی دارند.چه خوب توصیفشون کردین

سارا شنبه 17 مهر 1395 ساعت 18:58

سلام دلارام جون،
حالا که در فکر کتابهای مختلف هستی. یکی از کتابهای پیشنهادی من به شما. منم تیمور جهانگشا است.
سالم و پیروز باشید.

سلام عزیزم
ممنونم از پیشنهادت سارا جان

عباس یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 01:54

آفرین، خیلی کتاب خوان هستی... بیش از سه ماهه هیچ کتابی نخوندم

حتما فرصت نداشتی :)

مزاحم تلفنی یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 16:26

حسودیم شد و میشه به هر کسی که زیاد کتاب میخونه. خجالت آوره کل تابستون کتاب "زمستان 62" اسماعیل فصیح رو خوندم. یه چند تایی هم داستان کوتاه. بگذریم جز تنبلی هیچ دلیل دیگه ای ندارم.
دشمن عزیز از جین وبستر رو من دارم. داستان رفیق جودی هست این دفعه همدیگر رو دیدیم بگو برات بیارم.
اما اگه این کتابها برای خودت هست باشه بعد از فارغ التحصیلی بنده با هم تبادل کتاب کنیم. باشد که رستگار شویم

رها- مشق سکوت دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 00:54 http://mashghesokoot.blog.ir

بابا لنگ دراز رو چندسال پیش خودم
اما محمود دولت آبادی و کتاب هاش، برام عزیزترینن. نویسنده ی محبوبمه. بیشتر کتاباش رو وقتی میخونم، احساس میکنم تو یه دنیای دیگه میرم. کلیدر رو که میخوندم، وقتی سرم رو از روی کتاب بلند میکردم چندثانیه طول میکشید تا برگردم به فضای خونه
این روزها دارم کتابی میخونم که مصاحبه با محمود دولت آبادیه و حس میکنم نشستم روبروش و دارم باهاش صحبت میکنم
فکر میکنم به فضاهای روان شناسی علاقه داشته باشی، اگر اینطور باشه از کتاب های اروین یالوم خوشت میاد. مخصوصا وقتی نیچه گریست و البته با ترجمه سپیده حبیب

خیلی خیلی ممنونم از پیشنهاد کتاب ها رها جانم

فروردین چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 10:51 http://farvar.blog.ir/

پیرو کامنت اول :) تبلت و موبایل واقعا می‌تونه مزاحم مطالعه باشه. برا من که اینطوره واقعا :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد