دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

مهم نیست کجایی و داری چکار میکنی یکدفعه مثل یه پروانه میاد میشینه نوک بینی ات و تا بخوای بگیریش پرواز میکنه و تو رو به دنبال خودش میکشونه...وسوسه ی موی کوتاه رو میگم... از اومدنش تا عملی کردنش فقط یک روز زمان برد. وقتی نشستم زیر دست آرایشگر گفتم کوتاه... گفت تا سرشونه ها میزنم اگه خواستی بازم کوتاه ترش میکنم. توی آیینه بهش نگاه کردم و گفتم خیلی کوتاه... و اون خیلی کوتاه کرد... هر تکه ای که به زمین افتاد، بین هر پیچ و تاب پر بود از پچ پچ ها، خنده ها، گریه ها... پر از بوی رنگ... رنگ هایی برای پنهان کردن این ارثیه ی سپید... تار به تار پر بود از نوای روزهای گذشته... آرایشگر به نوک شانه ها رسیده و میپرسه مطمئنی ؟ و من مطمئنم... او اصرار دارد تکه ای از آنچه گذشت را نگهدارد اما من میخواهم همه شان را روانه سطل زباله کنم... یادم نیاید برای دیدن کی موهایم را فر کردم و برای  رفتن به کجا شرابی اش کردم... کی حوصله داشتم و چل گیس بافتمش و کی از سر بی حوصلگی با گره و بی گره گوجه کردمش پشت سرم... میگوید مبارک است... حتما او هم میداند پشت هر مویی که کوتاه میشود داستانی ست؛ تار به تار، مو به مو...

نظرات 7 + ارسال نظر
اذین شنبه 17 مهر 1395 ساعت 08:12

مبارک باشه

رهگذر ... شنبه 17 مهر 1395 ساعت 10:44

درود،
گاهی باید دور ریخت :
"لحظه ها" را ...
"عادت ها" را ...
و "خاطره ها" را تا، "بودن" را تجربه نمائی ...!!!
(چقدر این نوشته تان بر دل می نشیند ...، و چه زیبا و لطیف ملموس، مصوّر نمودید این شرح حال آشنا را ...)
سپاس ...

سعیده علیزاده شنبه 17 مهر 1395 ساعت 11:58 http://no-aros.blogfa.com/

وای خدای من چقدر زیبا
چقدررررررررر زیبا
والبته کمی بگذره شاید مثل من پشیمون بشین چون نگهداری موی کوتاه دردسرهای بیشتری داره.
اما خب الان تا میتونید ازین حس لذت ببرید. یجورایی مثل تولد دوباره ست.
راستی دقیقا وصف حال من توی ارایشگاه بود.

سعیده علیزاده شنبه 17 مهر 1395 ساعت 12:01 http://no-aros.blogfa.com/

راستی میدونید چرا برای زندانیها موهارو از ته میزنند یا عرفا مو و ریششون رو بلند میکنند؟
چون انرژی اعمال ما در موهامون میمونه..
در قدیم به مو قسم میخوردن و یا مو رو به گرو میزاشتن.
من بعد از افسردگی زایمان موهامو کوتاه کردم و به یکباره حالم دگرگون شد.
امیدوارم برای شما هم اینطور بوده باشه.

رها- مشق سکوت دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 00:50 http://mashghesokoot.blog.ir

با اینکه زیاد مربوط نیست، اما یهو یاد این بیت افتادم

گفتند که او عاشق گیسوی کمند است
موهایِ من از عصرِ همان روز، بلند است

پریسا سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 20:15 http://parisabz.blogsky.com

واقعا شهامتت جای تبریک داره دل آرام جان. منم دوران دبیرستان همین اندازه شهامت داشتم و با وجود مخالفت پدر موهام رو مدل "قارچی" کوتاه کردم اصلا هم قشنگ نبود

فرشته جمعه 23 مهر 1395 ساعت 16:13 http://surushaa.blogfa.com

انقد دلم میخواد دل بزنم به دریا و موهامو از ته بزنم. شجاعت میخواد دلی. خوش به حالت که تونستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد