دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

فرم رو میذاره روی میز و میره عقب. نگاهی به فرمش میندازم. روبروی مذهب و آدرسش خالیه. میگم لطف میکنید اینا رو هم پرکنید؟ من من میکنه و میگه فرقی داره؟ تا میام بگم بله خانم معلومه که باید فرم کامل پر بشه، سکوت میکنم و میگم فقط ادرس ... فرمش رو میبرم پیش مدیر. میگه ناقص پر کرده که. میگم حالا چه فرقی میکنه به کی و چی اعتقاد داره؟ میگه بگو بیاد داخل...

از اتاق که میاد بیرون، میگه گفتن تست تدریس مشخص کنید. میگم مبحث آشپزخونه رو آماده باشین... اون خانم  اینجا پذیرفته شد و از ترم جدید میشه جزء اساتید ما...

اما من باید فرم استخدام رو تغییر بدم. مذهب رو حذف و در عوض جای کد ملی رو بزرگتر کنم که مردم مجبور نباشن نشان هویتیشون رو تو هم تو هم و ناخوانا بنویسن...

نظرات 4 + ارسال نظر
طـ ـودی دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 12:22

باز هم دم مدیرتون گرم که قبولشون کردن، خیلی ها توی خیلی دفترها قبول نمیکنن به هیچ عنوان متاسفانه
من دوستی دارم که با وجود مسلمون و شیعه بودن تنها بخاطر اینکه محل تولدش یه کشور اروپایی بوده دانشگاه ملی پذیرفته نشد با وجود اینکه جز رتبه های خیلی خوب شده بود!

به خاطر محل تولد؟؟ چقدر بی انصاف...

اذین دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 13:49

مبحث آشپزخونه؟
جسارتا میتونم بپرسم محل کارتون کجاست؟
آدرس و اسم و رسم نمیخواما . قطعا یه موسسه آموزشیه ولی کنجکاو شدم که مبحث آشپزخونه مال کجاست؟

برای درس معماری داخلی

رهگذر ... دوشنبه 5 مهر 1395 ساعت 18:18

درود،
و اما "فرم" ...!!!
بحق که نام برازنده ایست این، "فرم" ...!!! با بیشمار قالب هائی که به دلخواه شکل میدهند ...، بُرش میزنند ...، و میدوزند ...!!!

سلام بر شما
اینجوری بهش نگاه نکرده بودم که هر مدلی دلشون بخواد شکلش میدن!

سعیده علیزاده سه‌شنبه 6 مهر 1395 ساعت 14:07

کارش شجاعانه بود...
توی این دور و زمونه ای که ادمها بی تفاوتند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد