دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

اگه تو از پیشم بری شمعدونیا دق میکنن

والا این گلدون های شمعدونی ما حالشون خوب بود. هرکی از راه رسید گفت واااا مگه شمعدونی آفتاب نمیخواد؟؟ چجوری توی راهرو داره رشد میکنه اونم اینجور؟! ببین چه گل هایی هم داده... این هیچی! همسایه های جدید ما (همون ها که یکسال در حال تعمیرات و بکوب بکوب بودن) با سلام و صلوات تشریف اوردن و از اونجایی که بسیااااااار با ملاحظه هستن، در همون بدو ورود زدن سه چهار تا شاخه از گلدونهای ما رو شکستن و همزمان دل مامان ما هم شکست و دست گلدونهاش رو گرفت آوردشون توی خونه. بعد از اونجایی که ما حرف همون ادمهایی که هی میگفتن وااااا مگه شمعدونی افتاب نمیخواد؟ توی گوشمون بود، این بود که شمعدونی ها رو جدا کردیم و گذاشتیم توی بالکن... از اون روز نمیدونم دلشون شکست، به دل گرفتن، چی شد که این برگها زرد شد و شاخه ها کج شد و غنچه ها اما کماکان باز شد... هی ما بهشون گفتیم بچه ها افتاب، افتاب بچه ها... اثر نکرد که نکرد...

هیچی دیگه حالا ما هی دستمون به ابپاشه و حواسمون به گلدونها تا بلکه یه روزی دوباره به روزهای اوج خودشون برگردن...


*عنوان؟ بله هیچ ربطی به متن نداره ولی دیدم شمعدونی داره، متن منم درباره شمعدونیه، گفتم استفاده ابزاری کنم!

نظرات 15 + ارسال نظر
طـ ـودی جمعه 18 تیر 1395 ساعت 22:56

کاش زودتر حالشون خوب شه

مونا جمعه 18 تیر 1395 ساعت 23:29

چه عنوان دل نشینی یه!
به افتاب که برسن ، حالشون خوب می شه ، ونترس !

صدیقه یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 00:38

سلام
ما هم شمعدونی هامون زرد و خسته ن. با اینکه افتاب خوبی دارن. نگرانشون نباش. هوا زیادی گرمه براشون. پاییز که بشه باز سرحال میشن و گل میدن براتون.

نیمه جدی یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 14:38

چاره ی کار افتاب ناز پاییزه... هی پاییز جان بیا من و شمعدونیای اسم قشنگ داریم از دست میریما...( استفاده ی ابزاری از پستت برای جازدن خودم تو ردیف گلا)

پریسا یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 15:55 http://parisabz.blogsky.com

دل آرام جان به نظرم نیازی به آفتاب نیست. من گذاشتمشون زیر سایه درختا تو حیاط، دوباره جون گرفتن و برگهای جدید دادن.

فافا چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 09:46 http://aroosak-f86.blogfa.com

تولدت مبارک دلارام عزیزم.امیدوارم همیشه شاد و سلامت و خوشبخت باشی گلم.

وای غافلگیرم کردی فافا... چجوری یادت بود دختر...

نرگس 20 چهارشنبه 23 تیر 1395 ساعت 18:33

تولد تولد تولدت مبااارک دل آرام عزیزم

برات بهترینها رو آرزو دارم..چون تو یکی از بهترین هایی

شادی،عشق، آسایش و آرامش و همه ی چیزهای خوب دیگه سهم دل مهربانت باشه

نرگس از دیدن پیام تبریک تو و فافا واقعا غافلگیر شدم... چقدر مهربونین که یادتون بود.... عشق در زندگیت جاری

طـ ـودی پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 02:10

حیف بود اینجا 23ام نداشته باشه ...

طودی نازنین من... دوست خوبم....

نرگس20 پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 16:56

مهربونی از خودته که باعث میشه تولدت تو ذهن شلوغ پلوغ من حک بشه

میدونی دل آرام تو آدم تاثیرگذاری تو زندگی من هستی
خیلی وقتها از نوشته هات چیزهای زیادی یاد می گیرم
از شخصیت مهربان و منطقیت و.........
خب پس طبیعیه که تولدت یادم بمونه

بازم مبارک باشه تولدت...عشق برای تو

وااااااای نرگس من الان روی ابرها هستم.... الهی من فدای تو بشم... نمیدونم چه تاثیری رو میگی اما عشق و مهربونی از خودتون میگیرم و همون رو برمیگردونم...دوستت دارم عزیزم

طاها جمعه 25 تیر 1395 ساعت 09:56 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

تولدتون بوده و من نمیدونستم(از روی کامنت دوستان متوجه شدم)، تبریک میگم. امیدوارم روزهای شادی داشته باشی و دلگرم زندگی باشی و زندگی هایی رو دلگرم کنی.
دلم برای شمعدانیها سوخت، خیلی زیاد. کاش دوباره جان بگیرند.

سلامت باشید و شاد.

سلام طاها جان ممنونم از تبریک و آرزوی قشنگت
گذاشتیمشون دور از افتاب مستقیم و امیدوارم بهت بشن.
ممنون تو هم به همچنین

سارا دوشنبه 28 تیر 1395 ساعت 07:20

نور مستقیم نباید تو چشمشون بخوره

فافا پنج‌شنبه 31 تیر 1395 ساعت 18:21

از بس ماه و مهربوتی مگه میشه تولدت یادم بره

ایشالا همیشه شاد وسلامت باشی عزیزدلم.


مرسی23تیر با وجودت قشنگ کردی

دوست ندیده ی نازنین من.... نمیدونی چقدر خوشحالم کردی فافا جانم
الهی که همیشه بهترین ها برای تو باشه

فافا جمعه 1 مرداد 1395 ساعت 08:37

فدای تو دلارام عزیزم.چقدر خوب که خوشحال شدی
مررررسی عزیزدلم همچنین برای خودت و عزیزانت :***

آفتابگردون شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 14:38

سلام دل ارام جانم
دیر رسیدم که تولدت رو تبریک بگم اما
برای اینکه با همه وجود بهترین ها رو برا آرزو کنم فکر کنم دیر نباشه. از صمیم قلب بهترین ها رو و در راس همه چیز سلامتی و شادی و ارامش برای خودت و عزیزانت آرزو میکنم.

آفتابگردون شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 14:41

جمله بندیم !...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد