دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

همکار خوب گلی است از گل های بهشت

روزهایی که همکارم میره مرخصی برای من بدترین روزهاست. چون باید کار دو نفر رو انجام بدم. حتما و قطعا این موضوع درباره ایشون هم صدق میکنه و وقتهایی که من نیستم فشار زیادی بهش میاد. اگه فکر کردین که همکار سوم که همانا پسرخاله مدیرمون باشه کمکی در جهت بهبود اوضاع میکنه سخت در اشتباهید. من همیشه میگم تو کار زیاد نکن ما کمک نخواستیم... بسکه سر به هوا و هیچی ندونه! این کلمه ی هیچی ندون اختراع خودمه! البته هنوز نمیدونم که اون دنیا چجوری باید توی چشم های دهخدا نگاه کنم...

خلاصه امروز از اون روزها بود... از صبح باید به ماجرایی که از چهارشنبه درگیرش بودیم رسیدگی میکردم و سر و تهش رو بهم میاوردم... یکی دیگه خرابکاری میکنه ما باید پیگیری کنیم و قضیه رو فیصله بدیم... 

نظرات 4 + ارسال نظر
اردی بهشتی یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 17:43 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چقدر سخت ... اول فکر کردم چون همکارت خیلییی خوبه وقتی میره مرخصی غصه ت میشه چون تنهایی ... بعد دیدم عنوان یه جریان دیگه داره متاسفانه

مزاحم تلفنی چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 08:59

منم ترجیح میدم از صفر تا صد کاری رو هر چقدر هم سخت خودم انجام بدم. خدا رو شکر هیچ همکاری هم که کارهای منو انجام بدم ندارم. اما اگه همکارت خوب باشه واقعا گلی از گل های بهشت هست.

فروردین چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 23:13 http://farvar.blog.ir/

همکار کاربلد

مژگان امینی شنبه 5 تیر 1395 ساعت 17:51 http://mozhganamini. persianblog.ir

خدا حفظش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد