دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

و اینک 5

پنجمین سالیه که اینجا دارم می نویسم. پنج سال... هیچوقت فکر نمی کردم انقدر حرف برای نوشتن داشته باشم. توی این پنج سال کلی خاطره تعریف کردم، یکسری از لحظاتم رو ثبت کردم، کلی غر زدم!! و یکمی هم درد دل کردم... و هنوز هم احساس می کنم کلی حرف دیگه برای نوشتن هست... چه خوبه که اینجا رو دارم... چه خوبه که شما رو دارم... همین شمایی که منت گذاشتی و این خطوط رو خوندی. ممنون... 

نظرات 22 + ارسال نظر
طـ ـودی شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 17:49

دقیقا بعضب وقتا به این سال ها که نگاه میکنی با خودت میگی اوووو یعنی واقعا این همه سال گذشت!!!
تولد دنیای دل آرامت مبارک، امیدوارم حالا حالاها باشیم باهم دیگه

آره واقعا... اینهمه سال... الهی شکر که اینجا هست و شما هستین

پریسا شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 18:27 http://parisabz.blogsky.com

دل آرام عزیز پنجمین سال تولد وبلاگت رو تبریک میگم. اولین روزهای حضورم تو بلاگ اسکای، این وبلاگ رو تو آخرین مطالب منتشر شده پیدا کردم و بعدش نوشته هات رو توی هفتگ خوندم. ازت ممنونم که می نویسی. همیشه شاد باشی و دلت آرام

چقدر تصادفی من سعادت داشتن همراه عزیزی چون تو رو پیدا کردم.ممنون که میخونی پریسا جانم

بشرا یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 05:55 http://biparvaa.blogsky.com

ای جاااان... مبارک باشه دل آرام عزیز و مهربون. چقدر خوبه که هنوز مینویسی و سنگر رو حفظ کردی.
خیلی خیلی خوشحالم که از طریق اینجا با وجود نازنینی مثل تو آشنا شدم.
من همچنان میخونمت گرچه گاهی در کامنت گذاشتن کوتاهی میکنم
شاد و سلامت باشی

به به مادر عزیز و زیبا
منم خیلی خوشحالم بشرا که دوستی مثل تو دارم. با عقاید و باوری متفاوت و به شدت دوستداشتنی

طاها یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 09:16 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

مبارک ها باشه، بسیار عالی

سلام
ممنونم طاها جان

نیمه جدی یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 13:45

ای وای اسم قشنگ جان نفرمایین والا! شما منت میذارین که وقت میذارین و دنیای دلارامو میذارین جلو رومون:)
تولد دنیای دلارام مبارکا باشه ایشالله یه روزی بیاد که بعد از گذاشتن دندون مصنوعیام تو لیوان با خودم بگم برم ببینم اسم قشنگ امشب چی نوشته:))

ای جاااااان آخه که انقدر تو با نمک و عزیزی
سعادت بشه ببینمت از نزدییییییک

اذین دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 08:12

ممنون از شما که برامون می نویسید خانم خانما

ممنونم از همراهیت آذین جان

نینا دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 19:07

تولدش مبارک
تو بنویس ما میخونیم

بر وزن تو بزن تا من برقصم

فافا سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 08:28 http://aroosak-f86.blogfa.com

تولد وبلاگت مبارک عزیزم.
امیدوارم همیشه از خوشی هات و زیبایی های زندگیت بنویسی واسمون

قلمت خیلی خوبه

ممنونم فافا جان
در کنار شما عزیز دلم

ستاره قطبی سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 17:13 http://stupidcookie.blogfa.com

یه چند روز دیر شد ولی مبارکه تولدش :)
چه خوب که می نویسین .

چه خوب که شما اینجایید :)

صدیقه چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 13:00

کیک تولد کو پس؟؟؟! اونده شمع هاشو فوت کنت, کیک رو زووود بیار دلی
تولد ش مبارک
چه خوبه ک بلاگستان اختراع شده, چه خوبه که میتونم شماهارو بخونم.... همیشه بنویس

صدیقه جان دیر اومدی خب خواهر من
حتمااااا مینویسم و تو هم حتما بیا و بخون

آفتابگردون چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 21:16

به به ببین کی اینجاست

خورشید پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 19:48

فکر کنم 3 سالی هست که می شناسمت دل آرام..

خیلی خوبه ها..
من خیلی دوسش داشتم

چقدر خوب
خورشید این روزها کلی به یادتم. موفق باشی در ازمون پیش رو

خورشید پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 19:49








+انصافا دلم برای این استیکرای مگول قدیمی تنگ شده بود..
++ وبلاگ تو و طودی حکم خونه ی مادربزرگه داره..

ای جان
نوه گلم هروقت دلت خواست بیا اینجا آیکون بازی کن

اردی بهشتی پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 20:01 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چقد خوبه که هستی دل آرام

و همچنین تو
لایفت پا برجا

داش آکل پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 22:09 http://yekpanjereh.blogsky.com

گفتنی ها کم نیست ، مثلا این خورشید...(الکی مثلا من سهرابم)

خوبه که مینویسین. مردم باید بنویسن ، باید بتونن با هم حرف بزنن ، باید از حال و روز دل هم خبر دار باشن. امیدوارم همیشه بنویسین ، چه روزایی که گرفتار تر باشین و چه روزایی که آزاد تر. حالا چه کمتر چه بیشتر.

ممنون که میخونید.

فروردین جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 01:07 http://farvar.blog.ir/

وبلاگستان جای خوبیه کلن؛ هرچند که خلوت شده یکم
مرسی از شما که چراغ وبلاگ‌تون روشنه

و مرسی از شما که هنوز از اینجا عبور میکنین.

مژگان امینی شنبه 22 خرداد 1395 ساعت 07:59 http://mozhganamini. persianblog.ir

سلام
چه خوب شد امروز به اینجا سر زدم.
مبارک باشه

سلام
به به راه گم کردین
سلامت باشین

مسافر جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 04:56

سلام بی پایان
درود بی کران


و من نمیدانم
در دنیای کوچکم چندمین سالی هست
که دل آرام بزرگ و بزرگ را دارم...


زمان از دست مسافر خارج
ولی دلش یادش پر از دل ارام ما....


مواظب دل آرام ما باشین


و همچنان شرمنده ی قدمهای متین تان بر کتابخانه
و
بی توفیقی مسافر
در احترامی شایسته به حضور پرقیمتتان

تیراژه پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 02:47

پنج سالگی دنیای قشنگ نوشته هات مبارک عزیزم

سمیرا پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 13:21

اگر بعد از 25 روز تولد کسی یا چیزی را تبریک بگیم خیلی دیره آیاااا؟
بنظر خودم هم آره هم نه!
آره از این نظر که کم کاری کردم و هیچ توجیهی قابل قبول نیست.
نه از این نظر که برای شادی و تبریک هیچوقت دیر نیست (از قدیم گفتن جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعته )
خوب حالا بریم سر تبریک ، عزیز دلم 5 سالگی دست نوشته ها و دل نوشته هات مبارک .
الهی سالیان سال بنویسی و ما هم بخوانیم

علیرضا پنج‌شنبه 10 تیر 1395 ساعت 14:28

اگر اون یکی دو سالی که همه هی بهت میگفتن وبلاگ بساز و در کنار آوا به دل آرام بی وبلاگ معروف شده بودی و وبلاگ داشتن رو پشت گوش ننداخته بودی الان مینوشتی "واینکه 7"

مسافر چهارشنبه 10 شهریور 1395 ساعت 23:53

سلام و ارادت. ..

امدم ببینم
پاسخ دل ارام را به کامنت خردادی ام
ولی بانو ج نداده کامنتهای این پست و ستون را...


گمانم مسافر داره به تاریخ می پیونده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد