دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

نمیدونم کی، اما فکر میکنم یه روز میای... یه روز میای و دلیل تمام نبودن هات رو شرح میدی. یه روزی که من چای تازه دم کردم و دستهام بوی بهار نارنج میده... مهم نیست اردیبهشت گذشته و خرداد به نیمه رسیده، قرار به آمدن تو که باشد درخت بهار نارنج را چهار فصل میکنم...

نظرات 8 + ارسال نظر
طـ ـودی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 05:36

چقدر دلنشین بود این پست
آخرش عاالی بود

چه حس خوبیه که تو اینجایی طودی جانم

پریسا دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 08:41 http://parisabz.blogsky.com

"امیدوار باش، امیدواری چیز خوبیه" این دیالوگ یه سریالی بود که من دوست داشتم و به نظرم قشنگترین جمله اون سریال بود.

چیز خوبیه...

نیمه جدی دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 12:19

آیا این پست میتونه یه تله پاتی باشه بین من و اسم قشنگ عزیزم. از صبح دارم با خودم زمزمه می کنم : یه حسی از تو در من هست که میدونم تو رو دارم
واسه برگشتنت هر شب درارو باز میذارم

ای جان ای جان ای جان
چه تلپاتی ای از این بهتر و چه شعر زیبایی

داش آکل دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 17:15 http://yekpanjereh.blogsky.com

نباید گذاشت اردیبهشت ها همینجوری بگذرن...

میگذرن ولی...

خورشید سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 01:43

هیچ پیامی آخرین پیام نیست
و هیچ عابری آخرین عابر..

کسی مانده است
که خواهد آمد..
باور کن

کسی که امکان آمدن را
زنده نگه می دارد.

نادر ابراهیمی عزیز

پیام دلنشینی رو از زبان نادر ابراهیمی عزیز گفتی خورشید نازنینم

طـ ـودی سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 02:52

هستم من همیشه اینجا
هنوز هم همونقدری اینجاها هستم که توی خیلی شبکه های دیگه هستم!

بودنت مستدااااام

داش آکل پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 ساعت 00:21 http://yekpanjereh.blogsky.com

ببخشید
چجوری وبلاگتون رو انقد قشنگ کردین؟ ینی عکس و تنظیمات اصلیش چیه؟ ببخشیدا ولی من هر چه گشتم برای گذاشتن عکس سربرگ(مث همین بادکنکا) نتونستم.

هدر وبلاگ من رو یکی از دوستان دو سال پیش درست کرد و خودش گذاشت اون بالا. راستش من هم از این قرتی بازی ها(!) بلد نیستم!

مهدی جمعه 8 مرداد 1395 ساعت 02:31 http://barantaraneh.blogfa.com/

چقدر زیاد اینجا بودم ؟ !
دیگه بسم شد
گاهی بعضی نوشته های بعضیا در عین سادگی عمیق و زیبا هستن . مثل شما و اینجا . . .
جدی گفتم
باور کنید

لطف شماست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد