دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دیروز من، مثل امروز... مثل فردا...

داشتم پست های قدیمی تر رو مرور میکردم که رسیدم به خرداد 94... دقیقا 4 خرداد 94 وظیفه پخت غذا - به دلیلی که یادم نمیاد! - بر عهده من بوده و جالبه که دقیقا امسال هم 4 خرداد وظیفه پخت و پز با من بود... با قسمت پخت و پزش کاری ندارم، حرف من اینجاست که انگار به شکل خیلی مسخره ای پارسال و حتی سال قبلش داره برام تکرار میشه... یکم از این تکرار ترسیدم...

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 21:59 http://parisabz.blogsky.com

یه جاهایی تکرار اجتناب ناپذیره ولی یکنواختی آزار دهنده هست به نظر من!

مسافر جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 05:03

نترس بانو از تکرار...

مسافر که میدانه
از شام تکراری بانوی متانت خسته نخواهد شد

شاید غذای 4 خرداد 96
روری مسافر شد!

در نومیدی بسی امید....



درود بر تکرارهایی که از سرانگشت دل ارام ما بریزد
از تکرار هر آن چه دل آرام سازد خسته نخواهم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد