دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

میخواهند که بشود

آدمهای موفق را دوست دارم. همانها که "نه" را باور ندارند. همانها که تا گفتیم "قسمت"، گفتند "همت"... ما گفتیم نمیتوانیم، گفتند "میخواهم"... باورمان شد "شکست خوردیم"، گفتند "دوباره"... از دوباره و هزار باره ها نمیترسند، آنها که بال ندارند اما ذهنشان تا قله اوج میگیرد...

نظرات 6 + ارسال نظر
پریسا شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 13:47 http://parisabz.blogsky.com

متاسفانه خیلی وقته ندیدم!

سیاوش شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 15:37

سلام، اینا کین واقعاً، من که اصلاً ندیدم، بهر حال تشکر از اینکه می‌نویسید.

فروردین یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 13:29 http://farvar.blog.ir/

و کسایی که حرف‌های منفی دیگران را شنیدند و باورشان نشد

خورشید یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 14:03

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم..


+ می دونی..
تعریف من از آدمای موفق اونایین که بتونن به خودشون غلبه کنن..
آدم اگه از پس خودش بربیاد، می تونه بر محیط و شرایط هم فایق بشه.

نیمه جدی سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 10:09

ای بابا اسم قشنگ جان حالا نمی خواست در مورد من و امثال من یهپست بنویسی:) والا شرمنده می کنی با این کارات:))

مسافر جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 05:04

درود بر همت دل آرام ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد