دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

تا حالا شده که یه تیوپ جلوی چشمهاتون پنچر بشه؟ یه جوری که خالی شدن بادش رو حس کنین؟ الان من این شکلی شدم... داشتم برای خودم توی وبلاگ ها چرخ میزدم که دیدم یکی از بلاگرها دقیقا مثل خودم هنوز از ورژن قبلی بلاگ اسکای استفاده میکنه. چشمم خورد به شکلک های هیجان انگیزش و با خودم گفتم بیام و اینجا از  ماجرای مهمونی های دیشبم بنویسم و اتفاقا کلی هم از این شکلک ها استفاده کنم که هم دل خودم باز بشه و هم شما به وجد و هیجان بیاید و حتی اومدم با شوق و ذوق عنوان پستم رو "تا باد چنین بادا" انتخاب کردم. جمله اول رو نوشتم و شکلک ها رو باز کردم  اولین آیکون رو بذارم که دیدم ای واااااای توی مدیریت فقط شکل های جدید هست و از آیکون های قدیمی خبری نیست که نیست... نه تنها پنچر شدم بلکه عنوان رو هم پاک کردم و الان در خدمتتون در حال غر زدنم...

نظرات 8 + ارسال نظر
طـ ـودی جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 14:56

آرره متاسفانه، توی پست نمیشه آیکون قبلی ها رو گذاشت، فقط توی کامنت ها میشه
که همونجا هم من بعضی جاها دیدم آیکون رو نشون نمیده، کدش رو نشون میده فقط

اره درسته. منم بارها دیدم که فقط کد نشون داده میشه

سینا جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 15:44

سلام کسی هست؟

پریسا جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 23:20 http://parisabz.blogsky.com

خوبه که من قدیمی نیستم و با همین به قول شما ورژن جدید شروع کردم. قابلیت پنر شدن ندارم. فکرشو بکن با قد 172 و وزن 51 کیلو گرم وقتی پنچر بشی چی ازت میمونه؟؟

ای جانم
دور از جون، دشمنت پنچر بشه

پریسا جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 23:21 http://parisabz.blogsky.com

* پنچر رو اشتباهی نوشتم

نرگس20 شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 15:35

ایشالا تو موقعیت های اصلی زندگیت پنچر نباشی دل آرام عزیز

اردی بهشتی یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 20:00 http://tanhaeeeii.blogfa.com

میفهمم کاملا... چقد باحال بود قدیما تو پستامون آیکون میذاشتیم

نینا دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 15:43




جهت دل دل آرام عزیز

عاطی دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 16:59

من چرااا یادم نمیاد ایکون قدیمی ی ی؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد