دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

وقتی که ظرف شستن یک موهبت محسوب می شود

ظرف شستن تنها خوبیش اینه که میتونی برای خودت با آرامش فکر کنی. میون بازی حباب ها و سرسره بازی کف ها روی لیوان، افکارت رو به هر طرف دلت میخواد سر بدی و آخرش هم آب رو با فشار روشون باز کنی و همه رو بفرستی به یه تاریکی ابدی... 
اینجور وقتها وقتی یه قاشق بی نوا رو محکم توی دستت گرفتی و با یه اسکاچ افتادی به جونش یعنی نه... یعنی به نتیجه ای که دلت میخواسته نرسیدی... یعنی تو کجا بودی و مطلوب کجا... یعنی اصلا نخواستم... در مقابل یه وقتهایی به خودت میای و میبینی داری یه بشقاب رو با ملایمت زیر آب میشوری... اینجا یعنی شده... یعنی رسیدی به همون چیزی که انتظارش رو داشتی... این لحظات تو لبخند میزنی و حباب ها از خنده میترکن...
واضحه که همیشه هم انقدر خوش شانس نیستی که تکلیف افکارت انقدر شفاف جلوی چشمت بیاد. گاهی هم به خودت میای و میبینی ظرف و ظروف یه مهمونی 10 ، 12 نفری رو شستی و هنوز افکارت نرسیده جایی که باید برسه...

نظرات 10 + ارسال نظر
طـ ـودی پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 22:36

داشتم واسه فرار کردن از ظرف شستن این دوروبرا میچرخیدم دیدم آپ کردی، اومدم بخونم دیدم حرف از ظرف شستنِ!!! :))
کلافه ول کردم رفتم ظرفامو شستم و اومدم
هرطوری فکر میکنم این کارای مربوط به آشپزخونه رو دوست ندارم!

اصلا یه حکمتی داشته که من حرف از ظرف شستن بزنم. فهمیدم تو میخواستی بیخیال ظرف شستن بشی گفتم غیر مستقیم بهت پند بدم

پریسا جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 07:18 http://parisabz.blogsky.com

ترجیح میدم یه شکل دیگه فکر کنم، ظرف شستن سخته

ای جان
به منم بگو چجوری فکر میکنی

پریسا جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 13:24 http://parisabz.blogsky.com

راستش خیلی وقته به جز ساعاتی که سر کار هستم، تمام کارها رو در حالت دراز کشیده انجام میدم. حتی وبلاگ ها رو با تبلت میخونم که بتونم دراز بکشم. لازم به ذکر است من یک شیرازی اصیل، ناسیانولیست و تمام عیارم

ای جانم به این شیرازی اصیل و روش انجام کارهاش

فرناز جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 17:03 http://ladyfarnaz.mihanblog.com

دل آرام سلام
یه سوال بیربط میخام بپرسم :) 3 کتاب خوب و تاثیرگذاری که خوندی معرفی کن. دارم از بچه های وبلاگ نویس اینو میپرسم تا بتونم یه لیست از کتابای خوبی که باید بخونم دربیارم.
ممنون میشم تو هم نظرتو بگی
:)

سلام عزیزم
والا کتاب زیاده.
وضعیت آخر از تامس هریس
ماندن در وضعیت آخر از هریس
دیوانه وار از بوبن
نیمه تاریک وجود از دبی فورد
چهار اثر فلورانس
حقیقتش خیلی زیادن ... اگه دوست داشته باشی بازم برات مینویسم.

عاطی شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 07:42

منم یه سری فکرا میکنم

البته نصف فکرام اینه که چطوری قابلمه هارو بپیچونم:دی

آخه من فدای تو بشم با اون فکر پیچوندن قابلمه هات

صدیقه یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 22:48

سلام
از ظرف شستن خوشم نمیاد, ولی عاااشق اشپزی کردنم, همیشه وقتایی ک حالم یه جوریه, حوصله کسیو ندارم, میخوام حرف نزنم و حرف نشنوم, میرم شروع میکنم به پختن, خیلی بهم ارامش میده,

سلام عزیزم
چه خوبه که از آشپزی انرژی میگیری.

فرناز سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 14:41 http://ladyfarnaz.mihanblog.com

مرسی دلارام جونی از لطفت
می بینم که شمام به بحثهای روانشناسی علاقه داری

خواهش میکنم عزیزم
آره مباحثی رو که باعث فکر کردن بیشتر بشه رو دوست دارم.

خورشید سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:59

ظرف شستن و یه عالمه راه پیاده رفتن..

پیاده روی رو به شدددددت موافقم و پایه

طاها چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:47 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

باید بگم تعابیر جالب به کار بردی، تمرکز داشتن و درست فکر کردن کار بسیار سختیه، اما ظرف شستن ساده ترین کار دنیاست به شرطی که آدم تنها باشه تا بتونه کلی ترانه و آواز بخونه با صدای بلند.

شاد باشید و سلامت

سلام
حالا تنها هم نباشین بقیه از صداتون لذت ببرن هم که دیگه نور علی نوره
ممنونم به همچنین

فروردین دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ساعت 22:54 http://farvar.blog.ir/

می‌بینم که روح پروین اعتصامی داره حلول می‌کنه در شما :)
منظورم الهام گرفتن از زندگی روز‌مره اس. بخصوص کارهای خانه و خانمانه
جالب بود

روح اعتصامی
بسیار متشکرم از این مقایسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد