دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

برای من مهم باشه؟؟ ابداااا. یعنی تو فکر کن یه درصد، حتی یه درصد دلم گرفته باشه... یعنی بگو یه ذره ته گلوم بغض باشه، نیست. دلم؟ ناراحت میشم خیال کنی آشوبه... به ذهنت خطور نکنه که دارن توش رخت میشورن و چنگ میزنن و چنگ میزنن... حال و هوام آفتابیه، آسمون دلم آبیهه. اصلا بهتر از این مگه میشه؟
بزرگترها اسمش رو میذارن مصلحت، کوچکتر ها بهش میگن سختگیری، در آینده هم که بخوای و نخوای چماق میشه به اسم "من که بهت گفتم، خودت گوش نکردی" فرود میاد توی سرت... 
این طرف رو بگیری میشی دهن بین که نگاه تو دهن خانواده اش میکنه، اون طرف رو بگیری میشی غریبه پرست که عالم و آدم رو به خانواده ترجیح میده، حرف خودت رو بزنی که میشی خودرای و هیچی و هیچکس رو آدم حساب نمیکنی... خدایا خودت، سکان رو بگیر و ببر جلو، من نیستم...
*دلم نمیخواد این وسط دل کسی بشکنه...

نظرات 5 + ارسال نظر
صدیقه سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 22:45 http://dokhteiran.blogsky.com/

خیره ان شالله
مواظب دل همممممه باش ولی یادت نره که دل خودت از همه ی همه مهم تره. خیلی مهم تر....
مواظب باش فردا یکی بهت نگه میخواستی اون کاریو بکنی که دلت میخواست. و ....
ان شالله بهترین ها برات رقم بخوره دل ارام جان

مزاحم تلفنی چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 07:59

هی وااااااای من. یه دو روز نبودما. بذار تلفنی مزاحم شم ببینم چی میگی‌

طـ ـودی چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 13:49

امیدوارم اونطوری که بهتره پیش بره اوضاع

خورشید چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 19:07

دل آرام عوض شده..
نوشتنش.. حرف زدنش.. عوض شده
امیدوارم هر تغییری که پیش اومده، خوشایند باشه

تیراژه جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 22:58

گذشتن از این طوفانها مهارتی لازم داره که تو داری. فقط حواست به خودت خیلی بیشتر از بقیه باشه. حرفها تموم میشن، اون چیزی که باقی میمونه مهمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد