دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

آفلاین ها

لیست افراد تلگرام رو بالا و پایین میکنم. دنبال یکی میگردم آنلاین باشه... این وسط "لست سین ریسنتلی " ها حرص درآرتر از بقیه هستن... نمیفهمی هست؟ بوده؟ میاد؟ نمیاد؟

دل خوش میکنم به اونهایی که از بودنشون چند دقیقه ای بیشتر نگذشته. بلکه بیان و بشه دو کلام باهاشون حرف زد... پنج دقیقه... رفرش... ده دقیقه... رفرش... هر چی میرم بالا و پایین، هر چی میزنم روی اسم هاشون آنلاین بودنشون تغییر نمیکنه. انگار این جماعت همه یکدفعه سرشون شلوغ شده و ترک تلگرام کردن...

حس درس خوندن ندارم... خودم رو به وبلاگ مشغول میکنم... تلاش میکنم پست برای هفتگ بنویسم... اما نه... هیچکدومشون "حرف زدن" نمیشه... دوباره تلگرام رو چک میکنم. نه... این جماعت خیال آنلاین شدن ندارن...

نظرات 5 + ارسال نظر
فروردین یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 21:28 http://ashteroh.mihanblog.com/

خیلی این حسو تجربه کردم. آخرش دیدم توقعی از کسی نداشته باشم بهتره. ساین اوت کردم. اولاش احساس خلاء می‌کردم. نمی‌دونی تو گروها چه خبره. کی چی گفته. کی پیام گذاشته ووو
به قول اون جمله که می‌گه آدما برای سردرد خودشون بیشتر از مرگ و زندگی من و شما اهمیت قائلن
بدبینانه است ولی حقیقتیه

مزاحم تلفنی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 07:45

عه عه خدا منو بکشه که آنلاین نبودم معمولا شب ها آنلاین هستم البت اگه نت یاری کنه و پیغام های شب رو صبح بهم نرسونه!!!
اما به شخصه دلیلم اینه که تو تلگرام وقتی آنلاین هستی همه متوجه میشن نه فقط دوستان جان. آخه این شماره منو همکارها و مدیر و .... همه دارن. حالا شما فکر کن من همیشه آنلاین باشم. دیگه باید 24 ساعته کار کنم. مگه من همش چند سالمه این همه کار کنم والاااااا.
اصلا چه معنی داره آخر ترم شما حواست به درس نباشه؟؟!!! بدو برو سر درس و مشقت (آیکون دیگ به دیگ میگه روت سیاه)

الهام (سکوت) دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 08:55

من همیشه آنلاینم ولی خب افتخار نداشتم تا الان دوستی ام باهات از این نزدیک تر بشه

خورشید دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 16:25

من خب تا 9 شب مدرسه م..
معمولا هم خیلی سر نمی زنم..
ولی خب گوشیم همیشه باهامه.. هروقت خواستی حرف بزنی هستیم دلی خانوم

طـ ـودی دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 22:43

دقیقا همینطوریه
یه وقتایی حس، حسِ حرف زدنه ولی هیچکس نیست
و میدونی بدتر از اون اینه که حتی باشن ولی بدونی که نمیتونی و نباید باهاشون حرف بزنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد