دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

لبخند مصنوعیم رو باور کن

یکی هست توی فامیل که خب خیلی روابط خوبی با ما داره و به قول خودش توی فامیل شوهرش با ما راحت تره. (اون میگه من بی تقصیرم!) اما خب راستش رو بخواهید به خاطر یکسری دلایل اصلا دوستش ندارم. نه... دوستش ندارم براش واژه مناسبی نیست... زیاد دلم نمیخواد باهاش خودمونی باشم... آره این بهتره... دلایلم رو دوست ندارم توضیح بدم... خلاصه که این خانم هر وقت من رو میبینه هی میگه دلت برای داداشت حسابی تنگ شده ها... دلت یه ذره شده ها.... شد دوسال که همو ندیدین ها... از این جمله هایی که نمیفهمی طرف مرض داره و دلش میخواد بسوزونتت یا واقعا داره باهات همدردی میکنه... منم هربار میگم حرف میزنیم با هم، میبینمش توی اسکایپ، نه انقدرها هم بهم فشار نیومده و... دوشنبه ای که گذشت خونه مادربزرگم دیدمش... باز گفت دلت حسابی براش تنگ شده ها... منو میگی... میخواستم میز وسط مبل ها رو بکوبم وسط فرق سرش... دقیقا وسطِ وسط... اما گفتم نه سعی میکنم زیاد بهش فکر نکنم... یه نگاه معنی داری کرد و لبخند زد... فکر کنم یا به نیت شومم پی برد یا صدام رو شنید که دارم میگم آره لعنتی... آره... دلم براش تنگ شده...


نظرات 4 + ارسال نظر
مینو سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 14:37

آخی الهی
منم 3 ساله که از داداشم دورم. داداشی که همدمم بود.از این حرفا خیلی شنیدم و پیش خودم گفتم واقعا چه سودی داره براتون که هی یادآوری میکنین دورین!
خدا پشت و پناه همه ی داداشیا باشه.آمین

الهی آمین... ایشالا همشون همیشه موفق باشن و ما شاهد پیشرفتشون

خورشید سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 16:18

داداشت خوشحاله دلی.
تو هم خوشحالی.
من هم همین طور..

لااقل.. امیدوارم به جمله های خبری و مطمئن بالا.

ممنونم عزیز دلم... همیشه خوشحال باشی خورشیدم

دیبا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 09:24

دلتنگی قشنگه.
بهش بگو آره خیلی دلم تنگ شده. چون خیلی هم رو دوست داریم، خیلی زود دلمون تنگ میشه.

طاها شنبه 7 آذر 1394 ساعت 10:45 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

یعنی واقعا سوال دیگه ای نیست ایشون بپرسن؟!!!

سلام
ظاهرا نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد