دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

تهران دیگر جا ندارد!

دیروز باید میرفتم دیدن عموم که کمرش رو عمل کرده. صبح شیفتم رو عوض کردم و عصر از موسسه زدم بیرون... دیدم بهترین راهی که میتونم خودم رو از این سر شهر برسونم اون سر شهر متروئه.ایستگاه تجریش خوب بود، قیطریه هم خوب بود،... این خوبی تا میرداماد ادامه داشت و رفته رفته فاجعه شروع شد. ایستگاه حقانی یکم جمعیت زیاد شد ولی هنوز میشد تکون خورد. ایستگاه مصلا جمعیت بیشتر شد ولی هنوز میشد نفس کشید، ایستگاه بهشتی جمعیت به قدری زیاد بود که حتی نمیشد نفس کشید... یک لحظه اتفاقی که توی عربستان افتاده بود برام یادآوری شد و از ترس له شدن و مرگ بر اثر خفگی به ترافیک خیابون پناه آوردم... با اینکه یک ساعت دیر تر از زمان تخمین زده شده رسیدم اما خوشحال بودم که نمردم...

نظرات 7 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 13:10

اما من تهران و دوس دارم دقیقا واسه همین شلوغیش شاید چون تو ی شهر شمالی و مزخرف کوچیک بودم...

من هم تهران رو دوست دارم. خیلی زیاد... تهران شهرمه، یه شهر دوستداشتنی

مریم چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 15:36 http://najvaye-tanhaii.blogsky.com

من از شلوغی تهران خوشم نمیاد. ..
در ضمن دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است
سلام دل آرام جونی

سلام عزیز دلم
بهتری ایشالا

معصومه پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 13:02 http://ghatre700.blogfa.com

دقیقا روز ولادت امام رضا این قد اتوبوس شلوغ بود که همون راه پیاده از حرم تا خونمونو ترجیح دادم:)) در این حد از مرگ میترسم اونم به بدترین وجه توی شلوغی!

ساکن مشهد هستین... بله حق دارین خب توی این ایام خیلی ها به سمت شهر شما میان و شلوغی ها خیلی شدت میگیره...
زنده باشین

فروردین شنبه 30 آبان 1394 ساعت 22:59 http://ashteroh.mihanblog.com/

این‌جور وقتا که همیشه به خودم قول می‌دم دیگه هیچ‌وقت مترو و بی ار تیسوار نشم.
ولی نامردم و قولمو می‌شکنم

علیرضا شنبه 30 آبان 1394 ساعت 23:56

نزدیک ترین ایستگاه مترو به ما تجریشه
اونم تازه باید دوتا مسیر رو با اتوبوس یا با تاکسی بری!!!!!!!!
درسته ایستگاه اوله و جا واسه نشستن پیدا میشه
اما پله هاش واقعا عذابن
انگار با پای خودت داری میری تو سیاهچال ..........(حداقل سیاهچال های قرن 21 مجهز به پله برقین خداروشکر!!)
واقعا خوبه که زیاد کاری تو مرکز شهر ندارم

مگهان دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 02:00 http://meghan.blogsky.com

منم هرجا که میبینم مردم دارن سر هم سوار میشن تذکر میدم که فاجعه ی منا رخ نده خانوم ها کمی صبور باشید و اون منطقه رو ترک می کنم:|

طاها سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 08:33 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

عرض کنم خدمتتون ینده روزی دو بار این صحنه ها رو می بینم و فعلا جز زنده ها حساب می شم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد