دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

از تو چی میمونه؟

اگه موضوعات دم دستی شده درباره مرگ و بیاین ادم خوبی باشیم و این حرفها رو بذاریم کنار، واقعا این جمله "از تو چی میمونه" انقدر عمیقه که آدم نمیتونه خیلی راحت ازش بگذره... واقعیه واقعی به غیر از هنرمندها، دانشمندها، سیاست مدارها که رد و نشون و یادشون تا همیشه باقی میمونه، از من (به کسر نون) آدم معمولی چی قراره بمونه؟ یعنی حتی ممکنه شانس قاب شدن و پای طاقچه رفتن رو نداشته باشم و خیلی راحت بین ده ها فولدر پیکچرز میون صدها گیگ رم و حافظه گم بشم...

خیلی سخته که همین حالای حالا بمیری و هیچ چیز باقیموندنی ای نداشته باشی که ابدیت کنه...


نظرات 9 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 19:53

شاید تو یادت نیاد، ولی اوایل سر در وبلاگ من غیر از بی نام و نشون یه چیز دیگه هم داشت که میگفت "باشد که روزی نامدار شوم"
همینی که الان گفتی رو میگفتم!

مزاحم تلفنی چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 07:44

باز یه مطلبی نوشتی که من نتونم کامنت دلخواه بنویسم. خب یکی طلبت تا بعدا
اما درباره پستی که نوشتی منم گاهی اوقات فکر می کنم که حافظ و سعدی یا شکسپیر و نیچه و گوته و .... اینها دیگه چه آدم هایی بودن؟ چه افکاری داشتن که نوشته هاشون قرن هاست که از نسلی به نسل دیگه منتقل میشه.
والا از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون از من که هیچی باقی نمی مونه ولی مورچه ها یه شکم سیر دلی از عزا درمیارن

طاها پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 00:50 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
اصولا انسان میل به جاودانگی داره اما قرار نیست همه اونقدر معروف بشند که چیزی ازشون بمونه، فکر میکنم مهم اینه چی همراهمون میبریم، منظورم اون دنیا نیست، منظورم اینه لحخظه رفتن چی به دست آوردیم؟! کجای کار خودمون هستیم؟!جواب کدوم سوالها رو داریم؟آیا راحتیم دم رفتن؟و البته رسالتمون رو انجام دادیم یا نه؟

داودP پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 08:23

وقتی خود آدم نیست دیگه خاطره اش نباشه بهتره چون اگه خاطره بجامونده خوب باشه اون کسایی که دوستت داشتن عذاب میکشن که چرا از دستت دادن و اگه بد باشه بازم یه عده ای رو ناراحت میکنه

خورشید یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 16:11

الان دلم شاملو خواست..


کتاب رسالت ما محبت است و زیبایی ست..

میرزاده خاتون دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 21:06 http://hedikhatoon.blog.ir

می‌دونی من زیاد برام مهم نیست و دوست ندارم به بعد از مرگ فکر کنم. دوست دارم در لحظه زندگی کنم و لذت ببرم. اینکه خودم بدونم زندگی خوبی داشتم برام کافیه

مریمی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 09:09 http://najvaye-tanhaii.blogsky.com

سلام دل آرام عزیز
اگه تونستی یه سر به وبلاگم بزن

اذین سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 15:11

کجایید خانم خانما؟

طـ ـودی سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 22:08

یعنی چی شده که دل آراممون رو از خونه اش دور کرده؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد