دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دمشون گرم

اونهایی که رنگهای خاص میپوشن. همونها که کتونی های فسفری و سرخابی به پا میکنن. اونهایی که مانتوی قرمز یا شلوار نارنجی یا شال سبز چمنی میپوشن. اون آقایونی که پیراهنشون رنگهای به اصطلاح غیر مردونه(!) داره. اون دخترهایی که رنگ لاکشون انقدر زنده است که مثل نور لیزر میخوره توی چشمت.

اونهایی که جسارت استفاده از رنگهای غیر معول در جامعه رو دارن،  خواسته یا ناخواسته به جامعه ی خاکستریمون  دارن رنگ میپاشن... ایندفعه که یکی ازینها رو اطرافمون دیدیم با احترام بیشتری بهشون نگاه کنیم. اینها همونهایی هستن که نمیذارن رنگها رو فراموش کنیم. همونهایی که میگن میدونیم روزهامون تیره است اما شاد باش...


نظرات 10 + ارسال نظر
طـ ـودی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 13:37

یکی از خوشحالی هام اینه که این تنوع و رنگی پوشیدن ها هی هر روز بیشتر و بیشتر میشه
خیلی دور نیس روزهاایی که آرزو داشتم بتونم یه مانتوی روشن داشته باشم ولی یا نبود یا نمیشد پوشیدی!!

باران پاییزی چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 14:28 http://baranpaiezi.blogsky.com

مرسی دلارام جان. پستت خیلی خوب بود. من آدم خاصی نیستم اما رنگهای شاد می پوشم حتا تو محل کارم. همکارام میگن روحیه مون عوض میشه وقتی مانتو ها و کفشهای رنیگ رنگی تو میبینیم

خورشید چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 15:40

خانوم نیمه جدی بود گویا.. پستی نوشته بودن از یه روز که پوشیدن لباس رنگی رنگی مد بشه..

یه روز شلوار سبز بپوشم.. با مانتوی قرمز و شال نارنجی.. کیف زرد و بنفش و آبی چل تیکه بندازم.. کلی هم زلم زیمبوی رنگی رنگی به خودم ببندم..

:)

فکر کردنشم لبخنده

رها چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 17:02

من جدیدا شدم یکی از اون آدما
باورت نمیشه امسال با گذاشتن روسری سیاه چقدر حس کردم دلم داره کنده میشه و وقتی اومدم خونه پرتش کردم ته کمد
آنقدر رنگی بودن خوبه
اما اعتراف میکنم بعضیا میخوان چشات رو در بیارن اما من جسارتم خیلی بالاس مثلا اون بار ک کاملا تیپ سفید زدم از سر تا پا و فقط کیف رنگی رنگیم رو ک عاشقشم گذاشتن اکثرا داشتن چشام و در میآوردن و منم همون کارو با ی لبخند گنده باهاشون کردم!! :))))
مرسی واسه پستت لا یک فراوون

نینا چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 17:48

اره خیلی خوبن من دوسشون دارم
و معمولا لبخند بلند بالایی دارم براشون

صدیقه چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 23:30

اوهوم
رنگا خیلی خوبن... خیلی زیاد
تقریبا هیچی لباس مشکی ندارم! هر موقع که مجبورم مجلس ختمی چیزی برم باید بگردم دنبال یه مانتو که بد نباشه واسه همچین مراسمی! کلا تعادل ندارم که!

مزاحم تلفنی شنبه 11 مهر 1394 ساعت 10:01

میگم یه عکس از خونه من بذار اینجا مفهوم رنگ رو عملی نشون بده [:S017]
تو این مقوله همیشه تو شرکت جزء اولین ها بودم. اولین کسی که کفش قرمز پوشید با کیف قرمز!!! مانتو و شلوار سبز و ... خلاصه که تا بتونم با قوانین مزخرف شرکت مبارزه می کنم. امیدوارم دلی جان راضی باشی ازم

طـ ـودی چهارشنبه 15 مهر 1394 ساعت 19:16

دل آراممون خووبه؟

خورشید پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 12:27

روز جهانی کودک مبارک

:)

عارفه پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 23:50

اخ گفتیییییی اخخخخ
من عاشق چیزای رنگی رنگی وشادم
همیشه هم اگه دلیل نداشته باشه شال هایم شاد ترین رنگ هاست
خیلی ها بهم می گن با چادر خوب نیست و جلب توجه است اما من کاری به این حرفا ندارم دلم می گیره اگه سر تا پا تیره بپوشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد