دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

از ماست که بر ماست

خیلی از ما این شب ها بیننده برنامه خندوانه هستیم. ابتکاری که رامبد جوان به خرج داد(از این نظر که تا حالا در ایران چنین برنامه ای وجود نداشته) و لیگ خنداننده برتر رو راه انداخت. به گزینه هایی که برای اجرای برنامه انتخاب کرد هیچ کاری ندارم. خوب، بد، حرفه ای یا غیر حرفه ای بودنشون الان موضوع بحث من نیست. حرف من سر لیاقت ماست.

جواد رضویان برای شب قرعه کشی نیومد و گفتن سر پروژه بوده و نتونسته بیاد. در صورتی که همون شب آقای کربلایی هم باید میرفت سر پروژه اما اومد توی قرعه کشی شرکت کرد و رفت. خب این رو میتونیم بذاریم به پای مشغله شغلی آقای رضویان...

شبی که نوبت ایشون بود برای اجرا، وقتی مصاحبه کننده داشت ازش میپرسید استرس داری یا نه، برگشت گفت استرس چیه مگه میخوایم چکار کنیم و خیلی شیک گفت من هیچ چیزی آماده نکردم. ظاهرا اونها جدی نگرفتن و ایشون اومد برای اجرا و همون حرف رو تکرار کرد. خب طبیعیه که من بیننده که پیگیر برنامه هستم بهم بر بخوره که آدم حسابی تو که برنامه ای برای اجرا نداشتی به نفع رقیب کنار میرفتی. البته برنامه آقای خمسه هم جذاب نبود ولی حداقلش این بود که دو دقیقه به حرفهایی که میخواست بزنه فکر کرده بود هرچند بی مزه بود اجراش

ماجرا به اینجا ختم نشد و در کمال تعجب دیدیم آقای رضویان بالغ بر 1 میلیون رای اورد...  1 میلیون رای برای هیچی! و مردمی که به ایشون رای دادن برای من روشن کردن که چرا ما لایق  دستیابی به بهترین ها نیستیم...


نظرات 4 + ارسال نظر
مژگان امینی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 18:24 http://mozhganamini. persianblog.ir

عادت کردیم به جای نظر دادن فقط لایک کنیم
من اصلاً اجرای جواد رضویان را ندیدم ولی جناب خمسه هم از این بیمزه تر نمی تونست اجرا کنه تازه با کمک دیگران مخصوصاً دو زبون بسته که دور می چرخوندن یعنی از کمدی ایستاده به نشسته تبدیل شده بود

هر دو بد بودن ولی جواد رضویان افتضاح بود و واقعا به بیننده بی اعتنایی کرد...

خورشید سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 02:47

بعضی وقتا بهت حسودیم میشه دل آرام..

هاه

نگاه کن کی به کی حسودی میکنه...
تو خودت رشک برانگیزی دختر

ماهی کوچولو سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 10:56 http://tekrareman

سلام
گاهی باید بین بد و بدتر بد انتخاب بشه! مثلا چی بود اجرای آقای خمسه؟!! فک کنم تو سال 1320 گیر کرده بود!
حتی مثلا تو یه رقابت دیگه من معتقدم باید شقایق دهقان برنده میشد! چون یک زن بود و مثل علی مسعودی نمیتونست اون اداها رو دربیاره ولی با این حال من بیشتر خندیدم.
قضیه این نیست که لایق دستیابی به بهترینها نیستیم دوست من! قضیه اینه که تاب تحمل نظر مخالف رو نداریم!

سلام
ماهی کوچولو عزیز من متوجه " تاب نظر مخالف رو نداریم" نشدم. منظورتون چیه از این عبارت؟
و اینکه من هم گفتم اجرای آقای خمسه رو نپسندیدم اما چه اجباری بود به رای دادن وقتی یکی از اجراها بد بود و دیگری اصلا اجرایی ارائه نداد؟

مزاحم تلفنی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 12:00

باز یه پستی نوشتی که من نتونم سر به سرت بذارم؟ خب این برنامه رو ندیدم هیچ قسمتیش رو بنابراین از شر من در امانی

اینجوریاست دیگه :)))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد