دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

از سری درد دل های یک عدد دانشجو

از هفته پیش که رفتم ثبت نام همینجور استرس دارم. با خودم میگم بابا تو 6 سال از فضای درس و تحصیل دور بودی یعنی واقعا میتونی از پسش بر بیای؟ باز میگم اینهمه آدم تونستن منم میتونم. بعد باز یادم میاد برادرم سر تز ارشدش چقدر اذیت شد باز میگم یعنی تو میتونی؟

خلاصه مدام در حال شش و بشم که یعنی خوبه؟ بده؟ من میتونم؟ نمیتونم؟ بعد یه مشت محکم میکوبم توی سرم که میتونی... باز دو دقیقه بعدش استرس های وقت امتحان دوره لیسانسم یاد میاد و اینکه چقدررررررررررر به نظرم از اون روزها گذشته، تازه اون موقع شاغل هم نبودم ولی الان یه شغل تمام وقت دارم... امیدوارم بتونم از پسش بربیام...

که میتونم

نظرات 11 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 10:17 http://likespring.blogsky.com

سلام
ان شاءالله که میتونی...توکل به خدا...

سلام بهار جانم
ممنونم... توکل به خدا

خورشید یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 12:54

تو می تونی دلی...

ما می تونیم..

حتما عزیز دلم ما موفق میشیم

سمیرا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 12:54

تو میتونی ، قبلا هم اینو ثابت کردی.
برو جلو که خدا هواتو داره.

متشکرررررررررررم

مزاحم تلفنی یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 14:42

دلی جان اصلا من باید بشم آیینه عبرت تو. ببین عزیز دلم من بین هر مقطع تحصیلیم 12-10 سال فاصله می افته. عزیز من شما که نسبت به من نوباوه ای مگه میشه نتونی. حرفایی میزنی ها. وقتی معدل من میشه 16.75 تو کمتر از 19 نباید بشی. این از این
بعدشم این که شنیدی که میگن ز گهواره تا گور دانش بجوی خب من مزاحم تلفنی شون هستم. الان فک میکنی نصایح و تشویق های من کافی بود یا بازم بگم؟؟؟؟ تو رو خدا تعارف نکنیا زود بگووووووووو

منم دل آرامشونم
بازم بگووووووووو

رها - مشق سکوت یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 18:18 http://mashghesokoot.blog.ir

منم پارسال بعد 6 سال فاصله بین درس خوندم، اونم یه رشته ی متفاوت با کارشناسیم، شروع به دوباره درس خوندن کردم همش این استرس ها رو داشتم، ولی دیدم تونستم، حتی خیلی بهتر از بچه هایی که بالافاصله بعد کارشناسیشون، با همون رشته ی خودشون، و بدون حتی نصف دغذغه های من داشتن درس میخوندن.
روزای اول وقتی سرکلاس میدیدم اونها نسبت به منی که به جز مطالعات متفرقه ی خودم، فقط برای کنکور خونده بودم، چقدر اطلاعات بیشتری دارن، ترس خیلی زیادی داشتم، همش استرس بودم، ولی جبرانش کردم، با تلاش کردن، با انگیزه ای که داشتم و دارم و ترم اولمم خیلی خوب تموم شد، و جالب اینجاست که نمراتمم از همشون بالاتر شد که هیچ، حتی قابل مقایسه با بقیه ی بچه ها نبود
مطمئنم میتونی، چون کسی که بعد چندسال شروع به درس خوندن میکنه، اونم با داشتن یه شغل و شرایط سخت تر، یعنی برای خودش هدف و انگیزه ی قوی تری داره که همون پشتوانش میشه

ممنونم رهای عزیزم
امیدوارم به شدت موفق باشی توی راهی که قدم گذاشتی

تیراژه یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 22:51

"که میتونی"..
"دل آرام " ای که من میشناسم حتی "نتوانستن"اش هم با نتوانستن ای که به لفظ میگوییم فرق داره ، برایت پیش بیاید هر آنچه که "میخواهی" .

ای جانمممممم
مرسی برای قوت قلبت تیراژه عزیزم

علیرضا یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 23:17

معلومه "که میتونی" هم دوره ای

هم دوره ااااااای کمککککک

نیمه جدی دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 01:07

معلومه که میتونی اسم قشنگ جان.

مرررررررررررررسی خانم دکتر نیمه جدی عزیزِ من

الهام (سکوت) دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 09:29 http://www.hesemaktoob.blog.ir

بله که میتونی دوستم
خوبیش اینه که تعداد واحدها زیاد نیست و بهتر از دوره ی لیسانس برای هر درس میشه وقت گذاشت

ممنونم الهام جون

نینا دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 20:19

تو نمیتونی
تو خیلی احمقی
کودن
درس نخون تنبل
( به شیوه دیبی کلاه قرمزی نوشتم)

از دست تو دخترررر

طاها سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 12:10 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
به امید خدا حتما موفق میشی

سلام
متشکررررم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد