دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

خونه مادربزرگه همین الان یهویی!

صبح بابا گفت یه هفته ای میشه خونه مامان سر نزدیم. من داشتم غر میزدم که باز نذارین سر ظهر بریم و تند برگردیم که از جمعه هیچی نفهمیم. بابا هم خیلی راحت گفت میتونی نیای. اولش شل شدم و اومدم بگم که من نمیام اما در کسری از ثانیه با خودم گفتم اگه دور از جون فردا روزی سر مامان بزرگ یه بلایی بیاد خود تو از عذاب وجدان دیوونه میشی که ای آه و ای افسوس کاش تنبلی نکرده بودم. بعد پشیمونی سودی داره؟؟ خلاصه مثل فنر پریدم و گفتم منم میام.

سر راه شیرینی هم گرفتیم که بهش بگم ارشد قبول شدم چون میدونستم کلی ذوق میکنه و همین هم شد. خلاصه نشسته بودیم که عمو بزرگه تماس گرفت و گفت ما داریم میایم اونجا. مادربزرگ هم چشمهاش از خوشحالی برق زد که خب الان اینا همه اینجا جمع میشن. نیم ساعتی گذشت که خانواده عمو - که ماشالله برای خودشون جماعتی محسوب میشن- رسیدن. مامان بزرگ هم از ترفندهای مادرانه اش استفاده کرد و زنگ زد عمو کوچیکه که اونم با خانواده خودش رو برسونه و اونها هم یک ساعت بعد اونجا بودن! عمو وسطی که از صبح رفته بود آموزشگاه طرفهای ظهر رسید خونه و دید یه لشگر آدم توی خونه است. گفت شماها مثل سونامی میمونین یهو آوار میشین رو سر آدم

به قدری به همه این مهمونی یهویی مزه داد که کسی دلش نمیومد بره...


نظرات 10 + ارسال نظر
خسرو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 20:15 http://khane8tom.blogsky.com

. درودی میتراود از لبم بر تو . . درودی گرم و مهر افروز
. درودی پاک . . . بداهه بود !! چه قشنگ هم شد !!!!
. [ خب حالا بذار ی نفر دیگه بگه قشنگه !! ] فروتنیه
. دیگه . . . بابا تواضع !! . چقدر نظر داری . . اون وخ
. شرح حال مهمونی خونه مادر بزرگ !!! .
. ببینم من هم اینجوری بنویسم نظر برام میذارن ؟؟!! .
. خب ی توک پا بیا خوان هشتم را ببین . . هزرت اباسی
. یک نظر برام بنویس . . که هم به ثواب است . . .
. هم به صواب !! . ببین چشمانم را بدر دوخته ام .

خسرو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 20:19

. عه . . عه . . چه زود نظرم چاپ شد !!!
. آدم دلش نمیاد ازین جا بره !!!
. همین الآن نظرم چاپ میشه . . یک . . دو . . سه !!
. حالا بیا و مثه بلاگفا خطا بده . . حال گیری میشه هااااا .

ماهی سیاه کوچولو جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 21:09 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

قدرمادربزرگ رو باید دونست

مازوخیست جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 21:15 http://nextdoctorplease.blogsky.com

به سلامتی چی و کجا قبول شدی ؟

فرناز شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 10:22 http://ladyfarnaz.mihanblog.com

ایشالا همیشه جمع خونوادگیتون گرم و صمیمی باشه

نینا شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 13:25

چقدر خوووب.از این مهمونیای اینجوری خوشم میاد
دنگ و فنگ نداره و ساده و مهربانانه هست

نرگس20 شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 17:15

دورهمی تون چه یهویی...چه با برنامه، همیشه پایدار باشه الهی
گاهی آدم از بودن با فامیل انرژی میگیره

خورشید یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 01:09

من هم خونه ی مادربزرگه..
مادربزرگه خودش فردا میاد

طاها یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 02:41

سلام

چقدر خوب که خوش گذشته

مزاحم تلفنی یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 08:54

خب میگفتی منم میومدم والا! اما نه الان از اتاق فرمان اشاره کردن که جمعه خودم مهمون داشتم اینو گفتم برای دفعه بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد