دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

من رسیدم

این پست رو یادتونه؟

خواستم همونجور که خبر دادم دارم حرکت میکنم، خبر بدم که رسیدم...

امروز نتایج ارشد رو چک کردم و دیدم قبول شدم... همون رشته و دانشگاه دلخواهم...

هرچند که خیلی شرایط باید با هم هماهنگ بشه که من بتونم برم و ارشد بخونم اما به شدت از این به هدف رسیدنم خوشحالم... دلم خواست شما در این شادی شریک باشین.


حالتون خوب باشه :)


نظرات 24 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 19:40

تبریک جانم، خوشحالم برات
موفق باشـی

مرسی عزیز دلم

دلارام سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 21:28

مبااااااااارکه :******

متشکررررم

طاها چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 00:35

سلام
مبارکه...ایشالا موفق باشی

سلام ممنونم طاها جان

مزاحم تلفنی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 08:15

دلی جووووووونم مباااااااااااااارکه. درس مهمه بچه جون . کار و این حرفا رو بی خیال شو و برو سراغ درس. چون از وقتش که بگذره دیگه حال درس خوندن نیست. از ما گفتن بود.
کی بیاییم به صرف ناهار و شیرینی؟

مررررررررررررررررررسی عزیززززززززززم
هروقت تشریف بیارین قدمتون روی چشم

سمیرا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 11:04 http://nahavand.persianblog.ir

وای مبارکه دلی جون...ایشالا موفق باشی و دکترا بگیری...چه رشته ای و کجا؟

ممنونم سمیرای عزیزم

الهام (سکوت) چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 13:41 http://www.hesemaktoob.blog.ir

مباااااارک باشه عزیزم
خدا را شکر که به هدفت رسیدی
خیلی خیلی خوشحال شدم از خوشحالیت

ممنونم الهام مهربونم

نیمه جدی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 15:05

به به به به مبارکا باشه اسم قشنگ جان. روزم ساخته شد با این خبر خوب. موفق باشی دوست من

خیلی مرررررررررررسی نیمه جدی جونم

رها - مشق سکوت چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 20:22 http://mashghesokoot.blog.ir

مبارک باشه دل آرام جان
خیلی خیلی خوشحال شدم، انشاالله که بتونی بری و بخونی و به همه ی هدفهات برسی

ممنونم رها جانم از دعاهای خوبت

مریم گلی پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 07:27

تبریک دل آرام جان الهی که همیشه سرحال و خوشبخت و دل آرام باشی عزیزم ...

ممنونم مریم گلی نازنینم
شاد باشی و دلخوش همیشه

بشرا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 09:56 http://biparvaa.blogsky.com

خیلی خیلی مبااارک بااااشه دل آرام جونِ عزززیز
خوش خبر باشی

مررررررررررررررسی بشرای نازم

خورشید پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 11:18

آفففرین دلی

دعا کن منم سال دیگه بیام بگم قبول شدم.. همون رشته و همون دانشگاه..

الهی که قبول میشی
همون رشته و همون دانشگاه
میای و با ذوق برامون میگی که چقدر خوشحالی...

لژیونلا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 21:35 http://legionella.blogsky.com

بسیار مبارکه. انشاا... همیشه شادمان و خوش خبر باشید

ممنونم خانم دکتر نازنین

تیراژه جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 00:16

تبریکِ فراوان عزیز جان ، موفق باشی همیشه

ای جانم دوست خوشگلم

مسافر جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 01:15

حرکت...
رسیدن...
شدت خوشحالی...
شریک بودن ما در این شادی...

و بنام خدای حرکت و رسیدن آفرین

بانوی متانت
بانوی ادب
بانوی مهر

آن حرکت جانانه
و این رسیدن شادمانه
گوارای وجود شما و عزیزان و دوستانتان

دست حق یار و نگهدارتان

ممنونم مسافر عزیز
مثل همیشه زیبا نوشتید.

مسافر جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 01:19

یک ساعت و چند دقیقه تبریک مسافر دیرتر از تیراژه بانو...
همچنان در آیین ادب و تبریک ا جوانان این سرزمین فاصله دارم

اختیار دارید
حضورتون ارزشمنده

نرگس20 جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 16:27

سلاااام دل آرام عزیزم
تبریک میگم بهت
خیلی خیلی خوشحال شدم که به هدفت رسیدی دوستم
تبریک به تو....تبریک به من...تبریک به همه
آخه منم در نهایت ناباوری قبول شدم..بعد از سااالها دوری از درس و تحصیل
طبق تجربه ی خودم بهت پیشنهاد میکنم اولویت اولیه ت رو همین ادامه تحصیل قرار بده...چون من اینکارو نکردم و کلی از تحصیل دور افتادم
حالا باز هم خدا رااااا شکر

سلااااااااااااااام خانممممممممم
اااااااااااا مبارکهههههههههه خیلییییییییییییی خوشحال شدمممممممم
هیچوقت دیر نیست. این رو با تمام وجودم میگم نرگسسسسس
موفق باشی دوست خوبم. چقدر خوشحالم که یکی رو دارم که همزمان با من این دوره رو شروع میکنه.

سمیرا شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 19:37

خوشحالیم و خوشحالیم از خوشحالی تو خوشحالیم.
تو موفق هستی و موفق تر هم میشی ، ادامه بده
ما هم همیشه در کنارت عزیز دلم.
به تمام کسانی هم که قبول شدن تبریکات فراوان
برای خورشید نازنین هم آرزو داریم که برسه به هرانچه میخواهد و به صلاحشه.

مرسی مامان عزیززززززززززززم
دوستت دارم زیااااااااااااد

فرناز شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 21:59 http://ladyfarnaz.mihanblog.com

تبریک میگم عزیزم
ایشالا که همیشه موفق باشی

مرسی فرناز جان
به همچنین

علیرضا شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:17

چه عالییی
تبریک
یور گویینگ تو میک ایت !

مررررررررررسی

مریمی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 23:46

تبریک دل آرام عزیزم
ممنونم که ما رو با این خبر خوش در خوشحالیت سهیم کردی

ممنونم مریم جان
وظیفه بود خانمممم

فافا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 11:26 http://aroosak-f86.blogfa.com

تبریک میگم دلارام عزیزم.موفق باشی

ممنونم فافا جان

اردی بهشتی یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 23:16 http://tanhaeeeii.blogfa.com

مبارکها باشه دوستممم:**

متشکرررررررررم

نرگس20 دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 15:00

ممنوووونم دل آرام مهربانم

صمیمانه امیدوارم تو هم موفق باشی در این مقطع....هم در درس،هم در زندگی

بلهههه...هیچوقت برای رسیدن به اهداف دیر نیییست

ممنونم عزیز دلمممممم

سارا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 15:34

الان تایم آزاده. آزاد قبول شدی؟ ب هر حال تبریک امیدوارم دکترات

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد