دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

رها کن تا رها شی

در جریان بودین که گوشی عزیزم به کما رفته بود. خانم و آقایی که شما باشین پدر من این رو به چندین و چند نفر نشون داد برای تعمیر و همه متفق القول گفتن ایراد از بردِش هست و انقدر خرجش میشه و بعدشم معلوم نیست که چقدر کار کنه... این ماجرا چیزی نزدیک به دوهفته طول کشید چون هی میگفتم به یکی دیگه هم نشونش بده. یکی دیگه... این دیگه آخریه... این شد که دو هفته پدر بی نوای من گوشی رو دست به دست هی چرخوند تا بلکه یکی بگه ایرادش چیزی غیر از اینهاست... روراست باشم باهاتون باید بگم دل نمیکندم ازش... چسبیده بودم بهش... بهای زیادی براش داده بودم و شش ماه بیشتر ازش استفاده نکرده بودم... هر جور حساب میکردم دلم راضی نمیشد فراموشش کنم و بیخیالش بشم و برم سراغ یدونه جدید. راستش هم هزینه اش برام سنگین بود و هم اون عادتی که بهش کرده بودم نمیذاشت باور کنم که اینجا پایانه داستانه...

تا اینکه یه شب مامان گفت باید گوشی جدید بخری این نمیشه که همینجوری بگذرونی. بهش گفتم برام سخته،آخه فقط شش ماه بود... گفت براش عزاداریت رو بگیر و تمومش کن... فردا شب بابا گوشی رو آورد خونه. دستم گرفتمش. نگاهش کردم و تصمیمم رو قطعی گرفتم. گذاشتمش توی جعبه اش و گفتم هرچقدر میخرنش بفروشش. نه پولش برام مهمه و نه اینکه دارم از دستش میدم... یک آن بود... توی دو روز هم گوشی جدید انتخاب کردم و خریدم و الان هم چنان با هم اخت شدیم که انگار نه انگار تا دو سه روز قبلش زانوی غم بغل گرفته بودم...

حکایت ما و خاطرات و اطرافیانمونم همینه. تا رها نکنی، رها نمیشی...

نظرات 12 + ارسال نظر
طاها یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 23:51 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
گوشی نو مبارک.ایشالا که لحظات خوشی براتون رقم بزنه

سلام
بسیااااااار متشکرم

رها دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 02:38

گوشی مبارکه
من خیلی وقته رهای رهام
تازه این ک موردی نبود

متشکرم
چقدر خوب :)

نیمه جدی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 12:29

عکسشو بذار خب! مبارکا باشه اسم قشنگ جان.

قربونت برررررررررررم

الهام دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 14:29 http://www.hesemaktoob.blog.ir

مشکل ما آدما اینه که برای رها کردن دنبال این هستیم که اول براش جانشین پیدا کنیم و همین باعث میشه که برای رهایی به هر جانشینی که ممکنه اصلا دوسش نداریم یا سازگاری نداریم پناه ببریم. و این میشه که یه مدتی که گذشت دوباره به فکر رهایی می افتیم.
دوست عزیزم گوشی نو مبارک
ایشالا همه‌ی پی ام ها و مکالماتی که باهاش داری پر از خوشی و شادی و خبرهای خوب باشه

مرررررررررسی الهام جانم

عاطی سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 06:04 http://www-blogfa.blogsky.com

من امشب گوشی قبلیمو بعد از یک سال شارژ کردم ک شبا ب عنوان چراغ قوه ازش استفاده کنم و عاشقشم.با حقوق خودم خریدمش و امشب دلم واسش تنگ شده بود!


جمله ی آخر هم ک درد مشترکیست ک فریادش زدی:گل ل ل

ای جان دلم
تو خودت گلی

رها - مشق سکوت سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:02 http://mashghesokoot.blog.ir

اره واقعا همینطوره
بعضی چیزا فکر کردن بهش، سخت تر از تو شرایطش قرار گرفتنه، وقتی میری تو دلش، میبینی اونقدرها هم که به نظر میرسید سخت نبود

آره یه وقتهایی باید باهاش مواجه شد. فقط همین!

بشرا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 05:23 http://biparvaa.blogsky.com

این رها کردن خب گاهی از دور خیلی سخت جلوه میکنه ولی عملیش که کنی میبینی خیلی هم سخت نیست...
گوشی نو مبارک عزیزم...
و اماااا هدررر... خیلی خوشگله دل آرام . من عاشق بادکنکم. خیلی!!!
شاد باشی همیشه.

مررررررررررسی عزیز دلم
ای جان که تو هم دوست داری بادکنک. چه خوبه که خوشت اومده

خورشید پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 10:32

هدر قشنگ..
اسم قشنگ.. (به قول نیمه جدی خانوم جان)
دل قشنگ..

خوب اینه که بعد یه عالمه خستگی از درس خوندن و اولین روز تعطیلت به دنیای دل آرام سر بزنی و با همه ی کلمه هاش لبخند و لبخند.. و حالت خوش بشه

ای جانم...
الهی دلت همیشه خوش باشه خورشی خانم نازنینم

مزاحم تلفنی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 14:00

خانم شما جدیدا فیلسوف شدیا
گوش نو مباااااااااارک

دیدم دوستام دارن با فلسفه آشتی میکنن گفتم ازشون عقب نمونم
مرررررررررسی

بهسا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 00:00 http://mywellnessjourney.mihanblog.com

چه خوب گفتی دلارام جان که باید رهاکنی تا رها شوی!
گوشی نو مبارک و اون بادکنکا حس خیلی خوبی بهم داد

بسیار بسیار متشکرم

فرهاد جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 03:23

سلام دل آرام عزیز؛من چدروز پیش همینجاچیزی نوشتم اما تودشتی اونقدنت داغونه که نگو؛منم شرائطم جوریه که معمولا ازبسته استفاده میکنم ؛بع عبارتی وای فای ندارم ؛فرهادم عموزاده ی باباجون وعمه اقدس ؛ایمیلم بالاست لطف کنید پاسخ رو به ایمیلم بفرستید تازودترخبر خوشدلیتونو ببینم وزودترخوشحالم کنید."مادر"،پدر، عمو آریا وبچه هاشون ،خاله ها وخانواده هاشون وهمه وهمه رو ببوسید ؛ازخبردفاع شماازپایان نامه لذت بردم ؛چه موضوع جالبی انتخاب کردین ؛ماشالله ؛با آرزوی موفقیت وبهروزی تون ؛مجدد ایمیلم. مینویسم :(info.tashbad.ir@gmail.com)

سلام جناب فرهاد. پیام هاتون رو خوندم.اما ظاهرا شما بنده رو با شخص دیگه ای اشتباه گرفتید. امیدوارم شخص مورد نظرتون رو هرچه سریعتر پیدا کنید.

فرهاد یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 02:56

سلام ؛یکدنیاپوزش؛همه ی انسانها ،دوست داشتنی هستند،بویژه شما ؛شما هم هرآیینه ،بزرگواریدودوست داشتنی؛اون شخصی هم که من باشمااشتباه گرفتم ،بزرگوارودوست داشتنی بود وهست ؛من درزندگی ام هیچکس خاصی ،جز خودم راگم نکرده ام وسالهاست پی خودم میگردم ؛روزگارتان شاد ولبریز آرامش ؛

سلام اختیار دارید جناب
امیدوارم خودتون رو لا به لای این روزها پیدا کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد