دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

چطوره؟ هدرم رو میگم... تک تک اون بادکنکها آرزوهامه... آرزوهای کوچک و بزرگی که گره شون  زدم به روزهام... اون خونه هم دِلمه... روحمه... خودمه... که دست همه آرزوهام رو گرفتم و دارم پیش میرم. حالا یا انقدر زورم زیاده که دونه دونه شون رو به مقصد میرسونم یا هرکدوم میونه راه میترکه و من میمونم و دست های خالی... در هر حال نباید گذاشت روزها بدون رویا و آرزو بگذره... آرزوهایی بزرگ به رنگ رویا  مثل رقصیدن با شاهزاده انگلیس در یک شب رویایی ... تا آرزوهایی کوچک که ازشون خنده ات بگیره مثل خوردن یه کیک شکلاتی بزرگه بزرگ...

نظرات 13 + ارسال نظر
شب نم شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 21:39

ای جووووونم .
الهی که همه به آرزوهاشون برسن .

الهی آمین. مخصوصا خوددددددت

صدیقه شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 23:32

عزیزم.... قشنگه... خیلی قشنگه. توصیفت از عکس از خودشم بهتره حتی

فدای تو بشم صدیقه جونم

سمیرا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 10:31

هدرت چه خوشگله ، مثه خودت مثه آرزوهات مثه افکارت ...
من میدونم آرزوهات تو رو بالای بالا میبرن و به تک تکشون میرسی ، بالا بالا بالاتر.
عالیه این تصویرو رابطه اش با تصویر ذهنیت.
چرا آیکون دست نداره

مرسی مامان گلممممممم

طاها یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 23:47 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
هدر زیباست
یاد انیمیشن آپ افتادم و آرزوی زوجی که بالاخره تو پیری مرد محقق شد.حالا ایشالا آرزوهاتون به دست خودتون برآورده بشن و تو بعضیاش لطفا ما رو هم سهیم کنید.منظورم کیک شکلاتی بزرگ بود

شاد باشید

سلام
ممنونم
دقیقا هم برای همون انیمیشن هست...حتما سهیمتون میکنم :))
مرسی به همچنین

هاله دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 12:15

وبلاگت که باز شد ، نیش منم باز شد ! ^___^

فدای تو بشم من آخه نیم وجبی

نیمه جدی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 12:32

عاااالیه. حال خوب کن و ناز درست مثل خودت. به به.

درست مثل نگاه های شماااااا

رها - مشق سکوت سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 11:56 http://mashghesokoot.blog.ir

هدرت رو خیلی دوست دارم، خیییلیا. یه مدت طولانی کاور ف.ی.سبوک.م بود.
امیدوارم به همه ی آرزوهای قشنگت برسی دوست جانم

عزیز دلمممممم
ممنونم رهای خوبم

نینا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 12:44

داشتم میگفتم اا دلارام هدر جدید درست کرده.
خوبه خوشگله
به تک تک ارزوهات برسی با اون قلب مهربونت

مرسی که نگاه قشنگت رو از این خونه دریغ نمیکنی

میرزاده خاتون چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 21:27 http://khatoonnn.blogfa.com

خیلی قشنگه. منم دوستش دارم ^_^

قربون خانم دکتر خوشگلم

طـ ـودی جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 14:40

خوشکله
عالیه
مبارکه

چشمهات خوشگل میبینه
مرسی
فدات

فرناز جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 15:10 http://ladyfarnaz.mihanblog.com

خیلی هدر خوبیه. کلی انرژی مثبت داره. منم یه مدت دنبال این بودم که هدر بزارم ولی هر کاری کردم نفهمیدم چه جوری باید هدر بزارم؟!

والا منم بلد نیستم به خدا. دوستان عزیز محبت میکنن و شرمنده میکنن من رو

مزاحم تلفنی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 13:59

هدرت عااااااااااااالیه دلی جونم
حالم خوب شد. بوووووووووووس

ای جااااااااااااااااااانم

مریم گلی یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 15:16 http://28880.mihanblog.com

خیلی خوشگله

مررررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد