دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دربست بهشت

از همراه اول اس ام اس اومده (باید یه بخش اضافه کنم به نام "از سری ماجراهای من و همراه اول! والا بسکه  هی اس ام اس میفرسته!!) آره داشتم میگفتم مضمونش و خلاصه اش اینه که: برای اینکه میخواید ثواب کنید بیاید و روزی 110 تومن برای ساخت ضریح حضرت فاطمه بپردازید!!!

آخه یکی نمیگه بابا اگه قرار بود ایشون مقبرشون معلوم باشه که اینهمه ماجرا نداشتن که پنهانی به خاک سپرده بشن و محل دفنشون نامشخص باشه. حالا شما میخوای به ما القا کنی که داریم بهشت رو پیش خرید میکنیم اینجوری؟؟ 

نمیفهمن یا صرف نداره که بفهمن اینهمه هزینه  برای مقبره افرادی که ساده زیست بودن و الگو و از نظر مالی هم رتبه با آدمهای تهی دست، کل رسالتشون رو زیر سوال میبره...

نظرات 6 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 19:29

واقعا ترکوندن این همراه اول و ایرانسل دیگه
چند وقت پیش اس ام اس میداد که آیا ازدواج کرده اید؟
بعد مسیج میداد آیا نمیدونم چی چی
بعد ترش ...
خیلی رو اعصابن واقعا

آره برای منم میاد. کی تمومش میکنن خدا میدونه

طـ ـودی سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 19:30

درست این روزا مثل اون موقع ها نیست هاااا، ولی هنوز هم کامنت اول بودن خیلی کیف میده!

اوووووووووووووووول
:)))

پ.ن: اینقد خوبه کامنتدونیت هنوز آیکون قدیمی ها رو داره، از این جدیدا بدم میاد!


مخصوصا نگهش داشتم. خودم هم آیکون جدیدها رو دوست ندارم.

طاها سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 23:26 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
طبق نمیدونم چه نظریه ای مهم نیست که از چه طریقی بلکه مهم فقط کاسبی کردن می باشد...حالا با پیش فروش بهشت یا پلمب کردن جهنم

شاد باشی و سلامت

سلام
از طریقه دست گذاشتن روی دین و مذهب مردم...
ممنون شما هم همینطور

نیمه جدی سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 23:32 http://nimejedi.blogsky.com

دست بر قضا امروز برای منم همین اس ام اس اومد. تو دلم چند تا بد و بیراه اساسی گفتم و پاکش کردم. کلن بچه ها تو کار ساخت ضریحن !

هاهاها آره صنعت ساخت ضریح!

علیرضا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 23:21

هعیی ! امـــان ... ، تاسف و اینا !

هعی...
علیرضااااااااا خوشحالم اسمت رو دیدم اینجا...

علیرضا شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 23:16

عمق فاجعه اینجاس من خودم هم خوشحال میشم آواتارمو این بالا میبینم :))))

یعنی چی بگم که سزاوارت باشه؟؟؟؟؟؟ نه تو بگووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد