دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

نمیدونم چِم شده... هیچوقت از تموم شدن ماه رمضون انقدر ناراحت نبودم... اصلا ناراحت نبودم... باورم نمیشه که این منم... این کسی که دو روزه یه حس دلتنگی کوچولویی دو زانو نشسته کنج قلبش... انگار به زور دارن بیرونم میکنن. من نمیخوام برم...


نظرات 3 + ارسال نظر
طـ ـودی یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 12:48

عزیز دل منی تو خوشگل خانم

خورشید دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 02:04

من این حسو پارسال داشتم..
پارسال یه شور و حالی داشت..
یه عشقی داشت.. یه بویی داشت..

امسال خیلی سختم شد
و جزو معدود سالهایی که منتظر تموم شدنش بودم

ای جانم
قبول باشه خانمممم

اردی بهشتی دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 16:02 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چه جالب دل آرام
ازین جهت برام جالبه که خودم خیلی منتظر تموم شدن بودم

برای هرکس یه جور بود اردی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد