دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

صد و شانزدهمین روز سال

http://s6.picofile.com/file/8199883126/tavalod.jpg

ایام می گذرد، روزها، ثانیه ها... اما تو بمان. لبخندت را همیشگی کن که قاب شود در نگاه آدم ها. هدیه ای که کهنه نمی شود... به بیست و سوم تیر ماه سلام

نظرات 18 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 02:16

تولدت مبارک مهربون
صد و پانزدهمین روز سالت قشنگ، و همه روزهات رنگی و شاد

مررررررررررررسی طودی ناز و خوش سلیقه من

هاله بانو سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 04:57 http://halehsaadeghi.blogsky.com

تولدت مبارک
بهترین ها رو برات ارزو می کنم

از تو بهترین ، آرزویی جز این نمیشد سراغ داشت.

تیراژه سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 05:13

"تو بمان ای آنکه چون تو پاک نیست.."
تولدت مبارک دل آرام عزیزم ، به شبهای روشن و روزهای ابری ای که باهم گذراندیم فکر میکنم و به لبخندهای شیرینت..دلم برایت بهترین ها را آرزو داشته و دارد همیشه..

توی این چند سال روزهای خوب و بد در کنار هم زیاد گذروندیم. اما تو همیشه تیراژه نازنین و دوستداشتنی بودی و هستی. خوشبختم که در این روزی که برام مهمه تو در کنارمی عزیز دلم...

مسافر سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 06:13

در گرمای تیرماه
نسیم ملسی به صورتمان خورد؟
شادمان و سرخوشمان کرد؟

دل آرام همان نوزادیست
که ما را از نقطه جوش
به نقطه آرامش برگرداند؟

دل آرام سرزمینم
ممنونیم
از بودنت
از آرامشت
از لبخند تصویرت

با ما بمان
در مجازی و حقیقی

مسافر دل آرامی جز تو سراغ ندارد

مرا یاد قطعه ی (با ما بمان ) حسین زمان انداختی


ماه بانو
قدومت بر زمین گرامی باددددددددددد

شما همیشه با کامنتهاتون من رو شرمنده میکنین. ممنون برای حضورتون، ممنون برای تبریکتون، ممنون برای متن های همیشه زیباتون.

فرشته سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 10:11 http://surushaa.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم..

مررررررررررسی فرشته جونم

رها - مشق سکوت سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 10:46 http://mashghesokoot.blog.ir

تولدت مبارک دل آرام عزیز
برات آرامش، سلامتی و دل خوش آرزو میکنم

مرررررررررسی .فدای تو بشم با آرزو های خوبت

بشرا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 12:03 http://biparvaa.blogsky.com

تولدت مباااارک باشه دل آرام ِ آرام دل...
خیلی خیلی خوشحالم که با عزیزی دوست داشتنی چون تو آشنا شدم.
خوشبختیت آرزومه

مرررررررررسی بشرای گلمممم
باعث افتخار منه که با تو آشنا شدم مهربونم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 13:09

فروردین 31 + اردیبهشت 31+ خرداد 31+ تیر23 =116 روز
بهر حال هزاران بار مبارک

متشکر برای محاسبه
عجیبه همچین آدم دقیقی اسمش رو ننوشته

نرگس20 سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 14:45 http://www.narges20.blogsky.com

تولدت مبارک دل آرام عزیزم
برات خوشبختی،آرامش و عشق پایدار آرزومندم

به به نرگس عزیززززززززم
مرررررررررسی عزیز دلم

طاها سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 17:26 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

تولدت مبارک دوست عزیز
ایشالا همیشه لبخند رو لبهات باشه و سلامتی مهمون همیشگیت

سلام طاها جان
ممنونم برای تبریک و دعاهای خوبت. شاد باشی ایشالا همیشه

خورشید سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 18:01

دل آرامم..
مهربانم..
دریا..
بودنت قشنگه..
مبارک

خورشید نازنین من ممنونم برای این همه حس زیایی که داری

سمیرا سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 22:19

دل آرامم ، دختر گلم ورودت به دنیای زمینی ها مبارک . با آمدنت ما را که خیلی خیلی خوشحال , کردی امیدوارم خودت هم همیشه خوشحال باشی .
خودت میدونی بهترینها را همیشه برات خواستم و میخوام .
دوستت دارم عزیزدلم.

ممنونم مامان گلم. من هم با بودن در کنار شما هم خوشحالم و هم خوشبخت

مزاحم تلفنی چهارشنبه 24 تیر 1394 ساعت 11:15

البته بنده دیروز در صفحات دیگر مجازی تبریک گفتم ولی مجددا مبااااااااااااارک تولدت دلی جوووووووووووووونم. امیدوارم که هیشه زندگیت بر مدار شادی و دل خوشی باشه.
در ضمن یه تشکری هم کنم از سمیرا جون که یه همچین دوست خوبی رو برای ما به ارمغان آورده.
باز هم یادآوری کنم که کیک رو فرااااااااااااموش نمیکنم

قربون شما برم من
مرررررررررسی دوست با محبتم
چشممممم بنده با کیک به زودی به سمت شما میشتابم

خورشید پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 02:31

میشه به منم بشتابی؟؟؟
با قهوه و خامه و صفا؟؟؟
یا اون کیک شکلاتی های لمیز؟

بله که میشهههههه
چرا که نه
عیدت هم مبارک عزیز دلم

خورشید شنبه 27 تیر 1394 ساعت 02:44

عید مبارک..

مامان سمیرا رو هم ماچ کن که دلمون تنگ شده حسابی

قربون خودت و دلت خورشید خوشگلم
عیدت مبارک نازنینم

بهار همیشگی شنبه 27 تیر 1394 ساعت 23:46

دل آرام جان چند روزی سفر بودم و دسترسی به نت نداشتم
با تاخیر تولدت میارک....امیدوارم بهترین ها در انتظارت باشد عزیزم

مررررررررررررسی بهار جانم
ممنونم عزیز دلم از دعای قشنگت

داود(خورشید نامه) یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 10:40

سلام تولدتان مبارک ... با ارزوی سلامتی...
خوشحالم خورشید دوست خوبی چون شما دارد

سلام. ممنونم آقا داود
خیلی بهتون تبریک میگم برای داشتن چنین دختر معرکه ای. دانا و فهیم. زنده باشه ایشالا

صدیقه (ایران دخت) پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 01:29 http://dokhteiran.blogsky.com

سلام دل آرام جانم
هرچند از تولدت گذشته ولی به نظرم برای تبریک تولد هیچ وقت دیر نیست ... همیشه حال خوب کنه این پیاما ( فکر کنم البته)
دل آرام عزیزم. دوست راه دور من! (یکم دور البته!!) تا امروز از نزدیک ندیدمت ولی ازت یه تصویر خندون و پر انرژی و بشددددت مثبت تو ذهنم دارم. تصویری که همیشه با دیدنش لبخند میزنم و یه عالمه خوب میشه حالم....
همیشه شاد و موفق و سلامت باشی.
جشن میلادت مبارک

سلااااااااااااااااام صدیقه گلم
ممنونم به یادم بودی دختر ایران
معلومه که هیچوقت برای تبریک گفتن و ابراز محبت کردن دیر نیست. خیلی خیلی خوشحالم کردی عزیز دلم
مرسی که چنین تصویر زیبا و دلنشینی از من توی ذهنت ساختی. حسابی خجالت زده ام کردی
تو هم همیشه شاد باشی ایشالااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد