دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

اینجا چه خبره؟

اومدم از یه خاطره براتون بنویسم اما مدیریت بلاگ اسکای انقدر تغییر کرده که به وجد اومدم و بیخیال خاطره شدم و شروع کردم به گشت زدن توی گوشه و کنارش. تغییرات شگفت انگیزی توش اتفاق افتاده. دوستانی که توی بلاگ اسکای مینویسن میدونن دقیقا دارم چی میگم. شما حتی اون لوگوی بالا کنار اسم "دنیای دل آرام" رو هم که نگاه کنی تغییر کرده. خیلی جذابه. انگار یه هفته رفته باشی مسافرت و وقتی برمیگردی همه وسایل و چیدمان و کلا زیر و روی خونه تغییر کرده باشه. دست آقای چنگیزی و یارانش درد نکنه که دارن فضای اینجا رو انقدر جذاب میکنن. انگیزه ام برای نوشتن واقعا بیشتر شد.



نظرات 4 + ارسال نظر
رها - مشق سکوت دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 12:13 http://mashghesokoot.blog.ir

خداکنه این کارا باعث بشه، شور وبلاگ نویسی برگرده
خیلی وبلاگ ها سوت و کور شده

من هم امیدوارم رها جان

رها دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 13:07 http://gahemehrban.blogsky.com

بله عزیزم
و
تولدتون هم مبارک خانم
شاد باشی دختر شیر و خورشید
روزگارت شیرین

ای جاااااااانم رهای خوبممممممم
فسقلی ناز من رو ببوس

نیمه جدی دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 23:22

تولدت مبارک اسم قشنگ جان جان جان

فدای تو بشم فاطمه عزیز و مهربون من. نازنینی که حالا همشهری خودمون شدی

خورشید سه‌شنبه 23 تیر 1394 ساعت 18:06

که چی الان؟
الان می خوای دل ما رو آب کنی؟
الان می خوای ماها رو وسوسه کنی خونه کلنگیامونو رها کنیم بیایم تو این آپارتمانای چیتان فیتان؟
شرم کن دلی.. شرررررررم

وای بر فخر فروشان..

معلوم بوووووووووووود؟؟؟؟؟
انقدر میگم تا جمع کنین بیاین بلاگ اسکای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد