دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

به سوی آینده

حقیقتش اینه که این روزها اصلا دلم نمیخواد به گذشته فکر کنم. حتی دلم نمیخواد خاطرات خوب رو مرور کنم. جالبه که حتی آرشیوم رو هم نمیخونم! به شدت رو به آینده هستم. انرژیم رو صرف روزهایی که نیومدن و در راه هستن میکنم. این روزها رو دارم زندگی میکنم.

یه جایی خوندم گذشته اگه خوب بود که نمی گذشت... 

روزهای خوب در راهه، فقط باید براش آغوش باز کرد و با یک دنیا امید به پیشوازش رفت.

نظرات 6 + ارسال نظر
مزاحم تلفنی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 11:13

به به دلی خانم جوووووووون. همین فرمون بگیر و برو جلو

چشم چشمممم

خورشید دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 17:24

من به آینده خوش بینم..

آخخخ.. تو الان یه سال دیگه رو تصور کن..
من راحت و خوش و صفا ایام پس از کنکورو سپری می کنم..
آخ دلی..
بعد کنکورم یه بار باید بیای ببینمت.

ایشالاااااااا میاد اون روزهای قشنگ به زودی
حتماااا

بهسا دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 21:42 http://mywellnessjourney.mihanblog.com

این درگیر گذشته نبودن خودش یک قدم بزرگ هست..
چقدر خوب
و البته حال رو هم دریاب

حتما

طاها شنبه 20 تیر 1394 ساعت 18:16 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

اینقدر بین گذشته و آینده داریم سوئیچ میکنیم که «حال» داره فراموش میشه...

امیدوارم حالتون خوش باشه و این خوشیها متصل بشه به فرداهای روشنتون

سلام
دقیقا همینطوره
ممنونم برای تو هم همینطور

بشرا شنبه 20 تیر 1394 ساعت 22:42 http://biparvaa.blogsky.com

من هم دقیقا همین کار رو دارم میکنم. فکر میکردم در « حال» زندگی کردن خیلی باید سخت باشه ولی دیدم نه ! میتوونم. چقدر آدم ریلکس تر و راحت تره که به گذشته فکر نکنه و امیدوا به آینده باشه.
موفق باشی دل آرام عزیز.
* راستی حال ِ پدر خوب شد دیگه؟

تو با اون پسر خوشگل و شیرینت باید هم در حال زندگی کنی. اصلا رایمون خود زندگیه
خیلی بهتره بشرا جون. ممنونم برای احوالپرسیت عزیز دلم

سارا دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 03:12

چرا تو هفتگ نمینویسی؟؟؟

چون کسی ازم نخواسته که بنویسم سارا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد