دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

امان از عدم مدیریت

این روزها یکم شلوغه. یعنی خودم خواستم که الکی نگذرن و شلوغ باشن. کتاب زیاد میخونم. از هر دری هم میخونم. با دوستان و خانواده هم بیشتر وقت میگذرونم. سرکارم هم نزدیکه شروع ترم جدیده و حسابی سرم شلوغ پلوغه. ماه رمضونم که هست و یکم ساعت های بدنم بهم ریخته. این میشه که فرصتم محدود میشه و تا وبلاگ رو باز میکنم شروع میکنم به خوندن لینکهای این گوشه... تند تند همه رو میخونم و تا نوبت به کامنت گذاشتن و یا نوشتن توی وبلاگ خودم میرسه وقتم تموم میشه و باید پاشم برم سراغ کارهای دیگه... فکر کنم مدیریت زمانم ضعیفه!

نظرات 5 + ارسال نظر
اطلسی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 11:45 http://atlasiha.blogfa.com

نظر گذاشتن از اوجب واجبات است.

تشکر کردن واجب تر

رها - مشق سکوت یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 12:32 http://mashghesokoot.blog.ir

به نظرم یکی از مهمترین دلایلش همین ماه رمضونه، و درست وقتی که آدم میاد بهش عادت کنه، تموم میشه

دل آرام جان، این آدرس جدیدمه.

ممنونم رها جان
تغییرش دادم عزیزم

مزاحم تلفنی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:21

یه بار از آخر به اول انجام بده درست میشه

خورشید دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 03:47

چقدر من از این مزاحم تلفنی خوشم میاد..


به قول عرفان.. من ایستاده تشویقت می کنم..
هزارماشاالله..

بله بله من هم از ایشون و از تو خوشم میاد
قربون شما

مزاحم تلفنی دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 11:18

با اجازه صابخونه
من از شما تشکر میکنم خورشید خانم

شما خودت صاحبخونه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد