دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

یعنی بقیه هم اینجورین؟

همیشه یک ماه مونده به ماه رمضون عزادار میشم که ای داد و ای بیداد حالا من چکار کنم با ماه رمضون؟؟ و یک ماه تماااااام کلا توی استرس ماه رمضونم! بعد که شروع میشه، مگه تموم میشه! اندازه ده ماه کش میاد. آخراش که داره تموم میشه غصه دار میشم که ای وای ما تازه به هم عادت کردیم کجا داری میری آخه؟ از کجا معلوم تا سال بعد هم باشم؟ همچین که فضا معنوی میشه و من هم دارم به صراط مستقیم هدایت میشم ماه رمضون تموم میشه و همه چیز دوباره بهم میریزه و روز از نو و روزی از نو!

نظرات 8 + ارسال نظر
saeedok شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 02:25

سلام
وب جالبی داری به جالبی قلمت:)
میام سرمیزنم;-)

مگهان شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 03:28

والا من خیلی ذوق و شوق دارم برای اومدنش همیشه خیلییی ها ...

بعد از چند روزه یهو حالم به هم می ریزه... اونجا هی میگم مامان انقدددد هنوز مونده ؟ و هی میگم خدایا من خوشحاااالمااا که ماه رمضونه :| ولی سخته دیگه...
نزدیکای آخرا من کلا نظری به ماه رمضون ندارم. و آخراش دوباره غم و غصه که چرااا تموم شد ؟ چقددد زود و دقیقا همش میگم شاید امسال سال آخری باشه که این روزا رو تو این دنیام و حیف که زود تموم شد...

snowman شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 12:46

سلام رفیق
دقییییییقن منو مامانمم همینطوری هستیم مامانم که لیست افطاری سحری پزون میپرسه و همه چیش و تدارک میبینه . منم که همین فضای استرس قبلش و تموم نشدنش هس با این تفاوت که وختی تموم میشه خوووووشحالم خوووووشحال��!! یه همچین فضای معنوی ای حکفرماس

خورشید شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 18:24

من همه ی سالو منتظر ماه رمضونم..

بیدار موندنای افطار تا سحر..
اللهم انی اسئلک موقع خوردن سحری
شربت آبلیموهایی که تو ماه رمضون خوشمزه تر میشن نمی دونم چرا..

از اونور بوی شیربرنج و آش که می پیچه تو خونه قبل افطار..
ربنای استاد..
اسماءالحسنی..
اذون موذن زاده و.. نمی دونم چرا وقتی که اذون میده.. همه گشنگیم میره.. نمیره ها.. ولی یه طوریه.. یه طوری که انگار دوست دارم نره..
دلم تنگ میشه وقتی ماه رمضون تموم میشه..

من همه ی سالو منتظر رمضونم.

محمد شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 22:07

سلام خوبی؟بلاگفا درست شد لینکت میکنم

محمد شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 22:10 http://atalmatal2009.blogfa.com/

اینم آدرس وبلاگم البته بخش نظراته بلاگفا هم خرابه

آرزو(همه اطرافیان من) یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 00:26 http://ghezavathayam.blogsky.com

من استرس اومدنش رو ندارم ولی ناراحتی رفتنش رو گاهی!

الان که یه کم فکر کردم احساس کردم چقدر من خنثی هستم در مقابل تو و کامنتای این پست

طاها یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 11:24 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

من معاف شدم،دوبار توی زندگیم معاف شدم و هر دوبارش هم بعد معافیت خیلی سختی کشیدم دومیش از پارسال شروع شد که تا آخر عمر گویا همراهمه،من نمیتونم روزه بگیرم و خیلی راحت میتونم بگم هیچ حسی به رمضان ندارم فقط غم اینکه نمیتونم بیرون چیزی بنوشم اذیتم میکنه،همین...

امیدوارم حس،انرژی مثبت،دعا و نیایش یا هرچیزی که تو این ماه آرومت میکنه همراهت باشه،البته برای همیشه و تمام روزهای زندگیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد