دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

به اردیبهشتی، به خاتون، به بلاگفایی ها

خب من دلم پوسید که... اومدیم و تا صبح قیامت (از کجا میدونم صبح قیامت میشه؟ یه حس درونیه. باور کنین!) هم این بلاگفا نخواست درست بشه. شاید اون آقای شیرازی محترم اصلا نخواست یه تکونی به خودش بده و این سرویس بلاگفای بی نوا رو سر و سامون بده. شاید اصلا خودش کوچ کرده باشه بلاگ اسکای و توی یه پنت هاس خوشگل همچین رو به دریا - رو به جنگل در حال مطالعه کتاب باشه. آخه شما ها نباید یه حرکتی کنین؟ آخه نباید بگین بابا این خواننده های ما دلشون خوش بود به این پستهایی که مینوشتیم؟ آخه این درسته؟ این انصافه؟ کجا رفت اون خوی بلاگریتون؟ بسه دیگه، یه حرکتی بزنین. برگردین باز...


نظرات 12 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 21:21

سلام این بلاگفا خیلی بده وبلاگ 6ساله ام معلوم نیست دیگه کی میتونم برم داخلش

سلام
آخی... خیلی بده... میفهمم

n!k یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 21:38 http://nikava.blogfa.com

هعییییی روزگار
بلاگفای بود
آپ میکردیم
می نوشتیم
هی روزگار

خیلی حیفه واقعا...

طاها یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 21:46 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

هر جای دنیا می شد مردم تازه خسارت هم میگرفتن اینجا هنوز منتظرن بلکه این سرویس که گویا درست شدنی نیست درست بشه...این بلاگفا و مسئولانش هم که نمیگن یه کاری کنیم طرف بتونه بیاد وبلاگشو حذف کنه همینجوری عین ماست نشستن و تکون نمیخورن.

البته خیلی سخته آدم وبلاگشو بیه دفعه از دست بده.شور و حال آدم گرفته میشه...امیدوارم وبلاگ دوستان خوبمون به زودی راه بیافته

سلام
آره واقعا، اونها به فکر چی هستن که به فکر این یکی باشن...
طفلکی ها تمام نوشته ها ، خاطراتشون جلو چشمشونه و نمیتونن بهش دسترسی داشته باشن...

سایه یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 23:56

من خواننده خاموش خیلی از وبلاگ‌ها هستم.
اما این پست رو که دیدم، دلم نیومد بهت نگم؛ این آدرس جدید اردیبهشتیه، دلارام جان. :)
http://tanhaeeeii.blogsky.com/

ااااااا ممنونم سایه جاااااااااان

خورشید دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 00:08

اردی که اومده بلاگ اسکای..
خیلی هم قشنگه..

نسرینا و ساجده هم.

نیکولا هم وبلاگ جدید داره و قناری معدن..
ولی تو بلاگ اسکای نیستن.

فدای تو بشم عزیزم ممنون

مگهان دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 03:45

من خیییلی خیلی دلم برای اردی تنگ شده !

واقعاااا وبلاگ داره اردی ؟!

منم
بچه ها گفتن داره مگهان عزیز

رها دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 05:54

من خودم نمیدونم چرا هیج کجا بجز بلاگفا دوس ندارم
ب هر حال صفحه اولش برگشته و تا چند روز شایدم چند هفته درست شه. امیدوارم.

امیدوارم به زودی برگرده وبلاگهاتون
دل من که به شدت تنگ شده

به مگهان دلی و بقیه.. دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 09:56

http://tanhaeeeii.blogsky.com/

آدرس جدید اردی جانمان

خورشید دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 10:04

ا..
ندیدم..
سایه جون قبلا گذاشته بود..
اینا هم آدرس نسرینا و نیکولا..

http://nikolaa.blog.ir/

http://www.nasrina-rezaei.blogsky.com/

ممنونم عزیز دلم

تیراژه دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 12:13

حالم چونان مسافریست
که در ابری ترین روزهای غربت
به دنبال چمدان گمشده اش میگردد.. /
بداهه ای تقدیم به تو دل آرامم

چه زیبا بود و به جا...

رها - مشق سکوت دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 19:48 http://mashghesokoot.blogfa.com

دسسست رو دلم نذاااار که خونه خواهر
هی هرروز منتظرم درست بشه، هر چندساعت یه بار چکش میکنم، هم دوست دارم خودم بنویسم، هم دلتنگ ادماییم که به نوشته هاشون عادت کردم و دوستشون دارم، و حالا اینجوری ازشون بی خبر موندم..
من پارسال یه چندروز بلاگفا مشکل داشت، با همون آدرس خودم، یه وبلاگ تو بلاگ اسکای درست کردم، این مدت، هی رفتم توش بنویسم، باز گفتم صبر کنم، وبلاگم که درست شد، اگه شد، همه ی آرشیو انتقال بدم بهش و بعد فعالش کنم
میدونی حسش یه جوراییه مثل اینه که جنگ شده باشه، تو یهویی و باعجله مجبور بشی خونه زندگیتو، و چیزایی که بهشون دلبستگی داری و ول کنی، و بری یه شهر دیگه، خییلی سخته اینجوری
حالا با خودم قرار گذاشتم اگه تا آخر امتحانا درست نشد، تو همون بلاگ اسکای بنویسم

تشبیه جالبی بود... کوچ اجباری... گاهی برای ماندن باید رفت...

آدرست رو برای منم بذار هر وقت رفتی

مژگان امینی سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 08:22 http://mozhganamini. persianblog.ir

سلام
آدمیزاد سرش از سنگه هر بلایی که به سرش بیاد عادت می کنه
مادرجان!

سلام
واقعا هم انگار همینه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد