دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

شد 4 سال

مرا میهمان کن به چای و نگاهی

به حرفهای گاه گاهی

خنده های ریز ریز

حال و هوای میهمانی



*چهار سال پیش در چنین روزی اینجا اولین حرفهایم را نوشتم. نمیدانم تا کی دلم میخواد به این مسیر ادامه بدم. اما درست مثل روزهای زندگی حضور در اینجا برام پر از اتفاقات تلخ و شرین بود. تلخ هایش به جهنم، شیرینی هایش مانا

ممنونم که نگاه قشنگتون هنوز مهمون این خونه است.

نظرات 23 + ارسال نظر
طاها جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 10:00 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

به به،چقدر خوب.
مبارکها باشه سالروز این آغاز و امیدوارم اینجا پر از شیرینی های بسیار باشه برات و سالهای سال حرف برای گفتن داشته باشی.ممنونم که مینویسی

شاد باشی و سلامت

سلام
متشکر و ممنونم بزرگوار

بشرا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 10:36 http://biparvaa.blogsky.com

مباااارک باشه دل آرام ِ عزیزم
ممنون از تو که مینویسی ... ممنون که هستی❤️

ممنون از وجود و حضور تو نازنینم

سمیرا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:17

میلاد وبلاگ نویسیت مبارک .
اینکه آدمی حرف برای گفتن و نوشتن داشته باشه یعنی زندگی یعنی حیات یعنی ....
حال و هوایت همیشه جاری مانند رود .

ممنونم مامان سمیرای مهربون و عزیزم

آفرین جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 12:39

هانا جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 16:16

تبریک میگم دلی جان
زنده باشی

مرسی هانا جان

خورشید جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 18:16

مبارکه دلی خانوم مهربون..
چقدر خوشحالم که می نویسی
چقدر خوشحالم یک عدد دلی دارم

ماچ + گل

ای جان به تو خورشید همیشه گرم و تابان

مزاحم تلفنی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 07:57

ایشالا که چرخ همیشه بچرخه و منم همیشه بیام برای اذیت و آزار

مریم نگار(مامانگار شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 09:02

تبریک دلی جان...
چراغ خونه پراز صفا و مهرت همیشه روشن عزیز...

به به مامانگار عزیزممممم
دلتنگتونیم به شدت

هلیا شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 10:48 http://www.mainlink2.blogsky.com

سلام
تولد وبلاگت مبارک .
ایشالا تو 4 سال بعدی شیرینی هاش بیشتر باشه

سلام
فدای تو هلیا جونم

بهارهمیشگی شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 11:35

مبارک باشه
امیدوارم سرشار از ثبت لحظه های زیبا و به یادموندنی باشه♥

بهار همیشگی جانم تو از ثابت ترین خوانندگان اینجایی. مرسی برای حضور همیشگیت

تیراژه شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 14:48

چهار سال گذشت ؟
پستت باعث شد تمام این چهار سال مثل فیلمی برایم مرور بشه ، بعضی جاها تند و بعضی جاها اسلوموشن
تو جزو معدود بلاگرهایی بودی که همیشه روالت مشخص بود ، آرامش خاصی داشتی و داری ، یه شخصیت که همیشه تکلیفش با خودش روشنه حتی توو آشوبترین لحظه ها
چهارسالگی "دنیای دل آرام" مبارک ، همیشه باشی و بنویسی .

چهااااااار سال...
حرف که زیاد دارم اما همه اش رو خلاصه میکنم توی یه نفس عمیق و یه لبخند که شیرینه... که راضیه از این روزهایی که گذشت. که خیلی بزرگ شدم و خیلی فهمیده شدم توی خیلی مسائل. که چه شاد و خوشم با داشتن دوستهایی چون تو

رها یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 00:48

خوش بحالت
من امسال وبلاگم 6 ساله شد اما شیرازی عوضی گند زد
ی عالمه خاطره ک پر پر شد..

خیلی غم انگیزه...

نینا یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 01:04

شیرینیش کووووو
اصلا بستنیش کوووو

چشممممم

طـ ـودی یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 04:21

مباااارک باشه تولد دنیای دل آرام
خوشحالم که اینجا هستم، خوشحال که با دنیای دل آرام آشنام، و دوستم باهاش
سرزنده و شاد باشی، هم تو هم اینجاا

فدای تو دختر ناز و خوش سلیقه من

رها - مشق سکوت یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 11:46 http://mashghesokoot.blogfa.com

مبارک باشه دل آرام جان
وبلاگت خیلی ساده، آروم و دلنشینه
همیشه موفق باشی

ممنونم رهای عزیزم
بی اغراق خیلی خوشحال میشم هر وقت اسمت رو اینجا میبینم.

فرشته یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 14:10 http://houdsa.blogfa.com

مبارک باشه عزیزم...

مرررررررررررررررسی فرشته مهربون

نیمه جدی یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 17:05 http://nimejedi.blogsky.com

بر من مبارک باشه دنیایی که باعث آشنایی من با اسم قشنگی مثل دلارام عزیز شد.
مبارک باشه تولد دنیای اسم قشنگ جانم.
ممنون از تو که برامون می نویسی .

ای جان دلم که تو رو دارم آخه...
تو که نازنینی و عزیییییییز، خیلی عزیز

آزاده یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 21:01

دنیای 4 ساله ات مبارک دل آرام جان.
اینجا مثل دل خودت آرام و دوست داشتنیه.
شاد باشی دوست من.

ممنونم آزاده دوست داشتنی و همیشه همراه نازنینم

مسافر سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 01:13

سلام و درود بی کران

از بار اولی که افتابی شدم در این قلمستان پر ز آرامش

دوتایی های بانو دل ارام و تیراژه بانو را دوست داشتم

و از این دوستی زلال و صادقانه لذت می بردم


و اکنون کامنت دوستتان و پاسخ شما جلوی دبدگانم...


باور دارم در این شهر که کم نیست دوستان کج و آلوده!
این دوستی ها غنیمت بزرگی هست

سلامم به تیراژه بانو برسانید

سلام مسافر عزیز
ممنون از مهربانیتون

تیراژه سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 01:33

به "مسافر" عزیز ؛

سلام ، یک دنیا ممنون از لطفتون دوست گرامی .

آذرنوش سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 13:04 http://deep-sea.blogsky.com/

مبارک باشه

مسافر شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 01:21

سلام و ارادت

و ممنونم از سلام بانو تیراژه
که متانت و ادبش
مرا خیس لطفش نمود

خدای مهر
فرزندان این سرزمین
دل ارام ما
تیراژه ما
بر بام خوشبختی و موفقیت قرارشان ده
آمین

شادی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 00:39 http://citrusflower.blogsky.com/

با تاخیر زیاد، تولد وبلاگتون مبارک. خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد