دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

گیگیلی های عصر حاضر

خیلی ها از بلاگستان رفتن. نه چون اینجا رفت و آمد نداره و مخاطبی نیست که مطالب رو بخونه، که خودم میتونم کرور کرور اسم ببرم از مخاطب های عزیزی که همیشه هستن و میخونن. رفتن چون حالش رو نداشتن دیگه کامپیوتر روشن کنن و پای لپ تاپ بشینن و وارد سیستم بشن و اوووووه اینهمه کار آخه...

پناهنده های محترمی که قدم به فیس بوک نهادن هم کم کم به همین امر دچار شدن اما یه اتفاق خوبی که افتاد براشون این بود که تونستن نسخه موبایل فیس بوک رو دریافت کنن. خب دیگه نیازی به کامپیوتر روشن کردن و بساط و تشکیلات نبود، وارد میشدن و چند خطی مینوشتن و لایکی مینهادن و میرفتن.

یکم که گذشت دیدیم ای بابا کی حال داره اونهمه مطلب بخونه و بنویسه و شِیر کنه و اوووووووه خیلی خسته کننده است. این شد که به لایک بسنده کردیم. و گاهی کامنتی هم مینوشتیم.

اومدیم به سیستم جدید عادت کنیم که دیدیم به به پدیده ای به نام اینستا پا به عرصه نهاد. خب آقا چه کاری بود. هم بنویسیم، هم بخونیم، هم لایک کنیم. هم از این صفحه به اون صفحه بریم. این شد که حالا با گوشی فقط عکس میندازیم، فرتی شِیر میکنیم رو اینستا. لایک کردن هم که کاری نداره . 2بار میزنیم رو عکس مورد پسند.کامنت هم نذاشتیم نذاشتیم. دیگه مثل قدیما(!) کسی از ادم توقع کامنت نداره. همینجور که لم دادی و زیر چشمی یه نگاهت به اعضای خانواده است و یه نگاهت به تلویزیون عکسهات رو هم میبینی. اصلا این پدیده آدمها رو برگردونده به آغوش امن خانواده!! اصلا کاری کرده که خانواده ها دوباره دور هم جمع بشن!!!!

چه جالب که طهماسب و جبلی یه قدم از ما جلوتر بودن. با وارد کردن شخصیت گیگیلی که به بازی های کامپیوتری معتاد بود، پیش بینی چنین روزی رو کرده بودن...


نظرات 12 + ارسال نظر
خورشید یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:39

یه موجی راه میوفته.. همه رو درگیر می کنه و دوباره فروکش می کنه..

من کلا اعصاب این چیزا رو ندارم.
همین وبلاگستان خلوت و تمیز خودمونو عشقه.

رها یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 12:25

من اینستا اصلا درک نمی کنم دوسشم ندارم ! خب ک چی ادم عکس بذارع فرت فرت ! البته سلیقه‌س
مهم وبلاگه ک اونم رو روان.بلاگفای لعنتی بازی درآورده و انگاری خاطرات 6 ساله مت رف رو هوا . هه هه
خداستم ی جا دیگه بسازم دیگه دست و دلم نمی ره
اه ه ه ! بمیری شیرازیییی مسخره

طاها یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 20:09 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

کسایی که ایده های جدید دارن و موفق میشن مثل ف ب یا اینستاگرام،روی اکثر جوامع حتما تحقیق کردن و میدونن که آدم ها به کدوم سمت تمایل پیدا کردند...به نظر من برای ما قدیمیهای اینجا هیچی مثل وبلاگ نمیشه اما باید قبول کرد نسل ها رفته رفته دارن به یه اقیانوس وسیع اطلاعات با عمق کم تبدیل میشن...
من ف ب و اینستا رو نفی نمیکنم اما وبلاگ نویسی رو بیشتر دوست دارم

شاد باشی دل آرام عزیز

نیلوفر یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 22:18 http://niloofar68.mihanblog.com

سلامی به شیرینی دلتون
واقعا سایتتون عالیه
6518

ویرگول دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 08:04 http://thecomma.blogsky.com

نسل بعدی یه مشت دایره ی چاق لالن که فقط انگشتاشون تکون میخوره!

ترمه طلا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 14:11 http://drtermeeetala.blog.ir

میدونستی خیلی دوست داشتنی مینویسی؟ و من مسلما خیلی دوس دارم جای 3 صفحه 66 صفحه رو بخونم!! ولی امتحان دارم! باشد که بعد از امتحانات بیام تک تک پستاتو بخونم.. مخلصیم شدید

نینا دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 15:16

من خودم به اشد حرفتو قبول دارم
ولی عمق رابطه ها کم و سطح رابطه بسیاااار

خورشید دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 18:46

روزِ جهانیِ کودک..... مبارک..

دست و جیغ و هورای بلنننند...


سمیرا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 08:16 http://nahavand.persianblog.ir

من ماکارانی و استامبلی و ایضا کتلت و کوکو برام از همه چی راحت تره!!!

بشرا سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 20:52 http://biparvaa.blogsky.com

من همش توی ذهنم نسل آینده رو تجسم میکنم و با خودم میگم اونها دیگه قراره چی بشن و چه جوری ارتباط برقرار کنند با دنیای بیرون!!

ناتاشا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 10:01 http://barayebahar.persianblog.ir

همین وبلاگ نویسی هم دست کمی از اینستا نداره
به هر حال یه دنیای مجازیه که برای غفلت و سرگرمی ساخته شده
یک عده هستند که سرگرم نیستند اما خوب بلدند ما را سرگرم هیچ و پوچ کنند و بعدش تمام دنیا رو طوری ببلعند که هیچ کس صداش در نیاد
کلاه سرمون رفته بچه ها
دنیای واقعی یک جای دیگر است.
بیت المقدس دست کیست؟
در کجای این وبلاگها یک مثقال طلا یا یک قطره نفت پیدا می شود؟
طلا و نفت دنیای واقعی را کدام کشورها می بلعند؟
ایا همان کشورها نیستند که برای ما امکان وبلاگ و اینستا را فراهم می کنند ؟

آذرنوش یکشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 20:28 http://deep-sea.blogsky.com/

من دو تاشو دوس دارم هم ف ب هم اینیستا
اما اینجا واسم چیز دیگه ایه ...
وبلاگ رو ترجیح میدم
دلی تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد