دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

کن یو اسپیک پرشن؟

میخواهی همسرت عاشقت بشه؟ (همسرم کجا بود؟!) فالت بگیرم؟(فال من گرفتنی بود خودم میگرفتم) مشترک همراه اول شماره شما برنده 30 تخفیف شده (آره جون خودش) با شماره کوفت تماس بگیر. آلبوم فلانی منتشر شد( از جانب من هم تبریک بگین). دانستنی ها درباره دیابت بارداری (بچه دار شدم چشم)

یعنی روزانه کلی از این چرت و پرت ها برام میاد. اون کدی هم که گفتن برای توقفشون ارسال کردم اما انگار نه انگار. خلاصه درگیرم باهاشون به شدت...



نظرات 5 + ارسال نظر
mina پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 10:16 http://posiiitive-enerrrgy.blogsky.com

اتفاقا منم داشتم به همین فکر میکردم جالب اینجاس که یه سری پیامم داره تحت عنوان این که مجردی بیا تو!!!! و من همه رو در جا پاک میکنم آخر یه روز زنگ میزنن که فلانی تعیین وضعیت کن بالاخره ...

تعیین وضعیت
عالی بود

سارا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 10:16 http://www.takelarzan.blogsky.com

اخه بدبختی اینجاس انگار تایم استراحت ادمو میدنن هییییی با آدم شوخی میکنن تو همون تایم شونصد تا اس تبلیغاتی میفرستن

الهیییییی
سایلنت کن موبایلت رو وقتی استراحت میکنی چون اینها که درک و شعور ندارن...

رضا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 10:44

مشکل از برنامه ریزها نیست
مشکل از کسانی است که این تبلیغات در آنها اثر دارد
اگر اثر نداشت که روش تبلیغ عوض می شد.
واقعا تاسف بر انگیز است.
شعور انسان را

دقیقا... موافقم

بهار همیشگی جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 23:59

مشکل اصلی اونجاست که وقتی واقعا آدم منتظر پیام مهمیه در عرض نیم ساعت 50 تا پیام بی خود و اعصاب خورد کن میاد!تا جایی که آدم اصلا یادش میره منتظر بوده!
یکی به من بگه رابطه این پیام ها با انتظار چیه خوبه

رابطه مستقیم دارن و هرچه میزان انتظار بیشتر باشه تعداد پیام ها تصاعدی افزایش میابد

رها - مشق سکوت شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 23:51 http://mashghesokoot.blogfa.com

منم این گرفتاری رو دارم، اون کدی هم که میگن رو وارد کردم، ولی فقط یکی دو روز حذف شد و باز همچنان روز از نو روزی از نو. مشکل اینجاست که شماره ها بلاکم نمیشه
از همه جالب ترش این بود که نیمه گمشدت رو پیداکردیم، اتاق گفتگوی ازدواج با ارسال عدد نمیدونم چند
چند روز بعدشم مسیج دادن:
دوست داری طرفت چی داشته باشه؟
تیپ اخلاق پول تحصیلات و ...
خیلی اعصاب خرد کنه

اوه اوه آره اون نیمه گمشده هم که داستانیه برای خودش
منم کد رو فرستادم اثری نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد