دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

شده یه وقتهایی انقدر ناراحت باشین که حتی نتونین ابرازش کنین؟ الان برای من شده...

بعضی از دوستهام رو دیگه دوست ندارم. اصلا دلم نمیخواد باهاشون دوست باشم. چی؟ شدم مثل بچه ها؟ آره شاید بچه گانه به نظر بیاد که یکی دوستهاش انقدر براش مهم باشن و رفتارهاشون پر اهمیت...  خب از این ژست های قربونت برم و عزیزمی بلد نیستم. هیچم عزیزم نیستن. عزیز بودن حرمت داره، نباید برای هرکس و ناکسی خرجش کرد. یکی بیاد اینها رو برداره ببره از جلو چشم من...

نظرات 5 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 23:37

کی دلی صبور مهربونو اذیت کرده؟
بیام بزنمش سیاه و کبود شه؟

عزیز دلمی مهربون

نیمه جدی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 08:50

چرا نمیشه. من خودم این کارو کردم. اولش سخته آدم یجور تو رودربایستی خودش میمونه انگار:) ولی بعد حس بهتری پیدا می کنی و زمان بیشتری داری برای دوستایی که واقعن دوستن.

تو که برای من اسوه کارهای انتحاری هستی. تصمیم گیریهات رو دوست دارم

فافا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 18:34 http://aroosak-f86.blogfa.com

چقدر پستت با حال و روز من شباهت داشت دلارام جون.
کاش منم میتونستم این کار رو بکنم..

سلام!!مدت هاست خوااننده خاموش وبتم

سلام عزیزم
چه خوشال میشم وقتی عزیزی رو نمیشناسم ولی اون مدتهاست که اینجاست.
خوش اومدی عزیزم

آزاده پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:15

برای من هم شده دل آرام جان. کم کم ازشون فاصله گرفتم. خیلی راحت شدم.

فافا دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 20:38 http://aroosak-f86.blogfa.com

سلام گلم خیلی مچکرم خانومی از استقبال گرمت.قربونت

سلام فافا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد