دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

تصمیم دوم

از رها ایده memory jar رو یاد گرفتم. یعنی اینکه اول سال یه شیشه برای خودت درست کنی و تمام خبرهای خوبی که میشنوی و شادت میکنه رو توش بریزی. منم از اول سال هر خبر خوبی که شنیدم روی یک برگه کاغذ با ذکر تاریخ نوشتم و آخرش هم تاکید کردم "خدایا متشکرم".

همه چیز همواره در حال تغییره. روزی که غمگین باشی و نگاهت به این شیشه بیوفته مطمئن میشی که خب روز بد هم رفتنیه و یا حتی در کنار کلی اتفاق بد که داره برات میوفته کلی هم اتفاق خوب در جریانه. اصلا شاید اینجوری باعث بشه به اتفاقات خوب بیشتر دل بست. اصلا منتظر بودن برای جمع آوری خبرهای خوب خودش کلی انرژی بخشه. امیدوارم شیشه خاطرات خوبم تا پایان سال دیگه حتی یه ذره هم جا نداشته باشه. برای شما هم همینطور...




http://s6.picofile.com/file/8184064842/sh.jpg



http://s4.picofile.com/file/8184064968/sh1.jpg


http://s4.picofile.com/file/8184065050/sh2.jpg


نظرات 15 + ارسال نظر
نیمه جدی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:33

منم درستش کردم و کلی محمدرضا بهم خندید که یاد دوران نوجوونیت کردی و اینها. اما یه حسن بزرگی که داره و خودتم گفتی اینه که آدم دنبال چیزای خوب میگرده تا بنویسه و بندازه توش .
امیدوارم تا آخر 94 ، 94 عدد شیشه رو مالامال از یادداشتهای شادی افزات بکنی اسم قشنگ جانم.

ای جاااااان
خوب کاری کردی، ایشالا برات پر بشه از خبرهای خوب و دلچسب
ممنونم عزیز دلم

مزاحم تلفنی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 15:35

خب اولا که ایده عالیه و منم حتما درستش میکنم.
دوما که تصمیم اول شما چی بود اونوقت؟ حوصله ندارم برم پست های قبلی رو بخونم. (آیکون آدم راحت طلب)
سوما که اگر تصمیم اول رو اینجا ننوشته باشی میشه حکایت یه کوچه تو خ سپه که اسمش هست "مهربان دوم" و در هیچ کجای خیابون اثری از کوچه "مهربان اول" نیست. حتی "مهربان سوم" هم ندارن!!!!
در این ارتباط یادم بنداز یه ماجرای واقعی حضورا خدمتتون عرض کنم.

حالا چرا یهو دوم؟؟
نخیر جانم ما از اون خانواده هاش نیستیم. بنده تصمیم اول دارم خوبشم دارم. حتی سوم و چهارم هم در راهه. بله اینجوریااااااااااست
http://delaramam.blogsky.com/1394/01/15/post-613/%D8%AA%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85-%D8%A7%D9%88%D9%84
منتظر ماجرای واقعی میباشم

نرگس20 چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 17:37

سلام دل آرام جانم
تیده ی بسیار خوبیه...منم درستش کردم
اون وجه منتظر اتفاقهای خوب بودن،خیلی حس خوبی داره و طبق قانون جذب و اینا فکر کردن بهش باعث جذب اون خوبیها به سمتمون میشه
امیدوارم شیشه ات لبریییز از کاغذهای رنگی بشه

سلااااااااااااااااام
خدا کنه
ایشالا برای تو هم پربار باشه و خبرهای خوب یکی بعد از دیگری برسن بهت

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 21:49

وووه.. چه خفن طور و قشنگ.
من هم می خوام.

شیشه ی خوش خبریات پر پر دلی مهربون.

متشکرررررم
اسمت کوش؟

طاها چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 22:48 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام
بسیار زیباست،ایده هم ایده ی خیلی خوبیه...
امیدوارم کار به جایی برسه که شیشه دوم و سوم و ...رو هم به زودی بسازی

شاد باشی دوست عزیز

سلام
مرررررررسی از دعای خوبت. امیدوارم برای تو هم خبرهای خوب یکی بعد از دیگری از راه برسن

امیرحسین... پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 10:47

یعنی من تو کف تزئینات شیشه هستم...

امیرحسین منو مسخره نکننننننن

سمیرا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 12:09

زندگی با تمام خوب و بدش ، فکر میکنم اگر ساده گرفته بشه یه عالمه چیز خوب وجود داره که بخاطرش شاد شد و خدا رو بوسید.
شیشه اتم خیلی خوشگله با اون چمن ها و رنگها.
خدایااااا ممنونتم.

دقیقا همه چیز بسته به نگاه ماست

خورشید پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 12:53

من که خورشیدم.. ولی نمی دونم چرا ننوشته اونجا.

عزیز دلی تو
*ایمیل رو هم برات خصوصی میذارم، فقط به شرط اینکه پرشین بلاگ باز بشه!

کوهستان جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 00:23 http://koohestaan.blogsky.com

سلام
خیلی هم خوب و امیدوارم ارزویتان محقق شود.
تبریک میگم برای بهبود پدرتان.

سلام
به همچنین برای شما
ممنون

رها - مشق سکوت جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 18:23 http://mashghesokoot.blogfa.com

چقدر خوب که درستش کردی، امیدوارم پر از اتفاق های خوب باشه و دلت و لبت همیشه خندون باشه

ممنون از تو که چنین چیزی رو یادم دادی

فرشته جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 22:42

چه خوبه دلی...
باید یه دونه درست کنم. اگه از شر این افسردگی مزخرف خلاص شم و زیاییها رو باز ببینم.

ممنون از ایده ی خوبت...:*

درست کن فرشته. روزهات پر از رنگهای خوب باشه عزیز دلم

فرشته شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 14:21

دلی من اون یکی فرشته ام...سروشا...
ما دوتا رو اشتباه گرفتی با هم عزیزم...

شرمنده...

جنین! جمعه 11 اردیبهشت 1394 ساعت 04:42 http://jenin.blogsky.com

سلام و ادب .وبلاگتون خوبه؟خیلی خوبه:-) من که خوشم اومده.به وبلاگ منم بیاین و نوشته هامو بخونین .مطمعنم خوشتون میاد.مطمعنم:-)

فرشته دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 12:33

چه تصمیم قشنگ و خوبی ...
چه حس خوبی داشت این پست...
امیدوارم شیشه ی خاطرات خوب و اتفاقهای قشنگ زندگیت همیشه لبریز و پر باشه از خبرای خوب و کاغذهای رنگی رنگی....
"خدایا متشکرم.."

ممنونم من هم این آرزو رو از ته دلم برای تو دارم نازنینم

دل آرام دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 13:33 http://delaram.mihanblog.com

وااااااااااااااااای خدای من
این یکی فوق العاده است دخدررررررر

با اجازه این کارتون رو کپی میکنم .. هنوز که دیر نشده ...
منم این کار رو انجام بدم..

معرکه است .. ممنون

معلومه که دیر نشده. برای ثبت لحظه های خوب و ناب هیچوقت دیر نیست.
خواهش میکنم دل آرام جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد