دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

خبر خوب اینکه...

دکتر به بابا گفته عصا رو میتونی بذاری زمین و حتی رانندگی کنی...

هورااااااااا

خدایا ممنونم ازت

نظرات 21 + ارسال نظر
طـ ـودی سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 10:46

چقـــــــــــدرررر عااااالــــــــی
ایشالله به همین زودی ها خوبِ خوبِ خوب میشن

مرررررررررررسی ظودی جانم

سمیرا سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 12:57

خدا رو بینهایت شکر .
الهی همه مریضها و مصدومین خوب بشن و دل همه شاد بشه.

مامان گلمممممم

چرت گو! سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 13:47 http://chertgo.blogsky.com/

سلام .خوشحالم که پدرتون خوب شده.ایشالا همیشه سالم باشن .من خاطراتمو دارم توی وبلاگم به شیوه ای خاص! می نویسم .خیلی خوشم میاد مخصوصن شما ببینین اونا رو .اگه نظرتون رو راجع به وبلاگ منم بهم بگین واقن ممنونتون میشم :-)

سلام
متشکرم

محسن باقرلو سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 13:49

خدا رو شکر

به به محسن خان عزیز
خیلی خوشحال شدم اسمتون رو دیدم

جعفری نژاد سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 14:09

به سلامتی

امیدوارم همیشه سلامت باشند

متشکرررررررررم

سکوت سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 15:09

خدا را شکر
ایشالا روزگارت پر باشه از خبر خوب

ممنونم سکوت نازنینم

خورشید سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 16:55

خدا رو شکر
خدا رو شکر

کاش همه حالا خوب بشه
گل

ممنونم
الهی آمین

مهربان سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 23:27

چقدر خوب .... خدا رو شکر

ای جان ببین کی اینجاست

طاها سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394 ساعت 23:54 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

چه قدر خوب،خدارو شکر...

ایشالا همیشه سلامت باشن
شاد باشی دوست عزیز

سلام طاها جان
ممنونم

بشرا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:17 http://biparvaa.blogsky.com

بشرا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 00:19 http://biparvaa.blogsky.com

میگما پیغام بالایی واقعا خالی اومد یا من دارم خالی میبینمش؟
گفته بودم چقدررر عاااالی... خوش خبر باشی دل آرام مهربونم..:)

اره طفلی خالی اومده
فدای تو خانممم

آوا چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 02:02

دل آرام...عزیزم..خیلی
خوشحال شدم.....
خداروشکر......
خدارو شکرررر
یاحق...

ممنونم اوا جانم
حق نگهدارت عزیزم

نیمه جدی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:36

خب این پستت میشه یه خبر خوب واسه یادداشتهای ممری این جانب. تن خودت و همه ی عزیزانت بی نیاز از ناز همه ی طبیبان رقص قشنگ جانم

عزیز دل منی تو آخه

آزاده چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 21:27

دل آرام جان خوشحال شدم . خدا رو شکر که بخیر گذشت.
اردیبهشت خوبی داشته باشییی
اینجا هوا پر شده از عطر بهار نارنج بهار پرتقال و پیچ های گلیسین..
جات خالی دل آرام
خدایا شکرت

عزیز دلممممم
به به جای من رو خالی کن و حسابی لذت ببر. آزاده جانم گفته بودی کدوم شهری؟

نینا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 13:35

هورراااااا

آفرین پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1394 ساعت 20:29

خدا رو شکر!

رها - مشق سکوت جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 18:32 http://mashghesokoot.blogfa.com

چقددر خوب
امیدوارم همیشه سلامت باشین

ممنونم عزیزم

صدیقه (ایران دخت) جمعه 4 اردیبهشت 1394 ساعت 23:31 http://dokhteiran.blogsky.com

شکر خدا
مبارکه... ایشالا همیشه سلامت باشن و بلا دور باشه از همه اعضای خانواه ی خوبت دل آرام جان

ممنونم خانممم

بهار شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 14:10

خیلی خوشحال شدم مبارکه

فرشته یکشنبه 6 اردیبهشت 1394 ساعت 14:28

الهی شکر...خیلی خوشحال شدم...

عزیزمی

فرشته دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 ساعت 12:27

میدونی که چقدر خوشحالم برات دل آرام جان...
الهی شکر...الهی شکر ...
الهی که همیشه سلامت باشند و زندگیت پر از خبرای خوووب باشه ...

+سلام دل آرام جانم..

ممنونم خانم
سلام عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد