دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

مخمل سرخ

آدمهای خیر رو باید بوسه بارانشون کرد. آدمهای خیر رو باید محکم توی بغل فشرد. آدمهای خیر رو باید تندیس کرد توی کوچه به کوچه شهر نصب کرد. آدمهای خیر رو باید قاب کرد سر در هر خونه یه جای امن توی چشم زد.

اونهایی که لا به لای درد و بدبختی دیگران سر میرسن. همونهایی که کنار آدمهایی که از این دنیا چیزی کم دارن می ایستن. افرادی که حتی اگه وسع مالیشون کم باشه وسعت قلبشون یه دنیاست. اونهایی که دل دارن... دل دل نمیکنن بین رفتن و بودن، قرص میمونن و پای دلشون وایمیسن. این آدمها خواستی ترین موجودات این دنیا هستن، باید مخمل دلشون رو پهن کرد سراسر دنیا و لطافت مهربانیشون رو تا ابد لمس کرد. این آدمها زیادشون هم کمه...

نظرات 10 + ارسال نظر
هاله بانو پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 08:15 http://halehsaadeghi.blogsky.com

این ادمها نعمت زندگی هستن ...

دقیقا

خورشید پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 13:28

از این آدمایی که هستن..همیشه هستن..حتی وقتایی که نباشن این دور و برا.. صداشون هست. حمایتشون هست. مهربونیشون هست.
این آدمایی که همه ش خدا رو یادت میارن..

خداحفظشون کنه.

واقعا خدا حفظشون کنه و امیدوارن تعدادشون خیلی زیاد باشه

طـ ـودی پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 14:32

کاش بلد باشیم قدرشون رو بدونیـم

امیدوارم

کوهستان پنج‌شنبه 27 فروردین 1394 ساعت 20:52 http://koohestaan.blogsky.com

دقیقا،
یه قلب بزرگ خیلی میرزه.

بسیاااار

طاها جمعه 28 فروردین 1394 ساعت 19:12 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

بله بله،آدم های خیر رو باید بوسه باران کرد...

ممنونم از مطلب قشنگ
شاد باشی دل آرام عزیز

سلام
قربان شما

سکوت شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 12:47

به نظر من آدم خیر با وسع مالی کم و قلب وسیع ارزشش خیلی بیشتر از آدم خیر مالدار با فکر و مغز دو دو تا چهارتا کن هستش
به امید روزی که دنیا پر بشه از قلبهایی به وسعت اقیانوس

الهی آمین

[ بدون نام ] یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 09:56

بی زحمت برای من مخملش بنفش باشه
فراااااااار می کنم خودم میدونم الان لنگه کفش لازم هستم

که لابد به رنگ مبل هات بیاد

بهسا یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 13:24

امیدوارم که خیر همیشه در راه آدم های خیر قرار بگیره
خصوصا برای...
مرسی از متن زیبات

ممنونم بهسا جان

مزاحم تلفنی یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 14:17

اون فراریه منم

بله بله کاملا مشخص بود

نیمه جدی چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 ساعت 14:40

خدا سر شاهده که برا تندیس من دنبال فلز گرون قیمت باشی. یعنی اصلن ناراحت میشم . من به خمیر بازی هم راضیم بس که فروتنم . خب یکی از ویژگی ها اصلی و تو چشم خیرین مثل من همین تواضعه . ...نه به جان خودم اصرار نکن .... همون خمیر بازی خوبه اسم قشنگ نازنینم

آخه تندیس تو رو غیر از طلا مگه میشه با چیز دیگه ای هم ساخت؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد