دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

امسال اولین سالی است که از خانواده چهار نفره مان فقط دو نفر پای سفره هفت سین خواهیم نشست. برادرم کیلومترها دور از ما و پدرم در بیمارستان...

اولین سالی است که بوی سبزی پلو ماهی شب عید خانه را پر نکرده است...

اولین سالی است که رخت و لباس عیدمان را حاضر نکرده ایم...

اولین سالی است که برای تحویل سال دل دل نمیکنیم...

اولین سالی است که فرصت نشد برای کسی پیام تبریک بفرستیم...

و اولین سالی است که بر خلاف سنت این بیست و نه سال، روز اول عید به جای عید دیدنی خانه پدر بزرگ و مادر بزرگمان، به بیمارستان میرویم...

تصادف دیشب خیلی چیزها رو خراب کرد. دخترک احمق راننده به جای ترمز بر روی پدال گاز فشار آورد و پدرم را راهی بیمارستان کرد. از دیشب و آنچه بر ما گذشت نمیخواهم بنویسم... فقط شما را به هر آنچیزی که قبول دارید، در این ایام با احتیاط رانندگی کنید که عید هیچکس بر باد نرود...

نظرات 18 + ارسال نظر
آفرین شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:34 http://mylivesky.blogsky.com/

سلام. نوروز خوش!
امیدوارم هر چه زودتر حال پدرتون خوب بشه و به خونه برگردند ودلتون سرشار از شادی بشه!آمین

مسافر شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 08:29

سلام و درود
بفرزند متین سرزمینم

از صدمه ای که به پدر عزیزتان وارد شده
خیلی ناراحت شدم

ممنون میشم که ما را از بهبودی ایشان بی خبر مگذارید

فرزند با متانت
صبور باش که به مدد پروردگار
ضلعهای کلبه 4 ضلعی دوباره به هم خواهند رسید

مثل گذشته...
صمیمی و با نشاط
این کلبه روشن خواهد گشت
به حضور پدر نازنین و برادر عزیزتان

سایه پر مهر پدر و مادر دلبندتان پیوسته برقرار باد

دعاگو و ارادتمندم

فرشته شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 17:40

سلام دل آرام جانم ...
از اینکه بر خلاف پارسال دیر جواب پیامم را دادید کمی نگران شدم ...اما حساب را گذاشتم بر اینکه شاید کمی سرتان شلوغ باشد و مشغول آماده کردن بساط عید هستید...

امیدوارم هر چه زودتر حال پدر عزیزت بهتر بشود ..و دلت شاد بشود دل آرام جانم ...

بهار شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 23:22 http://colourfullife.persianblog.ir/

ایشالله حال پدرتون هرچه زودتر خوب بشه امیدوار باش.ایشالله داداش هم هر جا هست شاد باشه و زودتر جهرنفری کنارهم جمع بشید

اردی بهشتی یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 00:42 http://tanhaeeeii.blogfa.com

الهی بمیرم دل آرام
چی شده
حالشون چطوره

کوهستان یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 00:50 http://koohestaan.blogsky.com

سلام،
سال نوتون مبارک.
امیدوارم هر چه زودتر خانواده تان به گرمی در کنار هم باشید.

تیراژه یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:01

سلام دلی جان من..

نرگس اسحاقی یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 01:09

سلام دلی جان ،امیدوارم بابا هر چی زودتر خوب یشه عزیز دلم

مسافر یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 03:37

قاصدک خبری از دل آرام تا آراممان کند بیاور
از روند بهبودی پدر...

ما نگرانیم قاصدک!

بشرا یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 07:45 http://biparvaa.blogsky.com

دل آرااااام عزیزززم...
خیلی ناراحت شدم! الان حال پدرت چطوره؟ نمیدونم چی بگم!؟ اومده بودم بهت عید رو تبریک بگم که با این پست مواجه شدم.
انشالله که حالشون بهتر بشه هر چه زودتر.
خیلی متاسف شدم. ما رو بی خبر نذار...

مسافر یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 15:51

قاصدک خبر رسان کجایی!!!

نگرانم

نیمه جدی یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 16:47

سلام اسم قشنگ جانم
کاش الان که دارم اینارو می نویسم حال پدر نازنیت خیلی بهتر شده باشه و کلی از نگرانیات کم شده باشن. به یادتم عزیز دلم خیلی زیاااااااااااااد

خورشید یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 17:55

دل آرام..
خدا کنه همه چی خوب باشه.
دعا می کنم.

هانا(گل آفتابگردون) دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 09:17

سلام
انشاالله صحیح و سالم باشن هم ایشون هم سمیرا خانم
و سایه شون همیشه بالا سرتون باشه و جمعتون همیشه جمع و شاد
و از بلایای طبیعی و غیرطبیعی دور.
لطفا زودتر بیا و بگو که خوبین همگی

آزاده دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 10:55

دل آرام جان..

مسافر سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 01:59

سلام
دوستانی که خبری از دل ارام دارند
به ما هم منتقل کنند
تا نگرانی کم شود

دل آرام یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 01:52 http://delaram.mihanblog.com

اینکه میگن اسم کچل زلفعلی میذارن راسته ها ...
ما دل آرام ها تنها جیزی که نداریم آرامش دل هست والا

برای بیمارتون صمیمانه و از ته دل طلب سلامتی دارم.. و امید که در شروع روزهای سال جدید آخرین سختی زندگی تون همین تجربه باشه .. آمین

سمیرا یکشنبه 9 فروردین 1394 ساعت 09:36 http://nahavand.persianblog.ir

دلی جونم همین الان اینجا رو دیدم خیلی ناراحت شدم بابات الان چطوره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد