دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

1010

عادت به بازی کردن با موبایل ندارم. نه تنها ندارم بلکه افرادی هم که مدام این ماسماسک دستشونه و دارن بازی میکنن رو درک نمیکنم. خلاصه بعد از اینکه این گوشی جدیدم رو گرفتم هرکس به فراخور حالش (لطفش) یه برنامه ای چیزی برای من دانلود کرد. این لا به لا ها یکیشون یه بازی برام دانلود کرده. البته بگذریم که از اون اصرار که بازیش خوبه و جذابه و از من انکار که نه نمیخوام آخه از این دری وری ها ولی به هر حال چون نخواستم دلش بشکنه پاکش نکردم و گذاشتم به عنوان یه رد و یه نشون از اون دوست توی موبایلم باقی بمونه.

امشب داشتم برنامه های گوشیم رو مرتب میکردم که چشمم خورد بهش... گفتم ببینم چجوریه... رفتن همانا و نیم ساعتی پای بازی نشستن همان... بازیش به ظاهر خیلی ساده است... یکسری آجر با اشکال مختلف رو بهت میده و تو باید توی یه صفحه بزرگ جوری کنار هم بچینیشون که یه ردیف عمودی یا افقی رو پرکنه و بعد اون ردیف رو محو کنه و بابتش بهت امتیاز بده... میبینین؟ خیلی ساده است اما چون آجرها ابعاد و اشکال مختلف دارن این میون فضاهای پرت زیاد به وجود میاد و به جایی میرسی که برای آجرهای بعدی جایی نمیمونه و بدون رودربایستی و اتلاف وقت بهت میگه تو باختی! و بعد دوباره و دوباره و دوباره تلاش میکنی که بهش بفهمونی نه میتونی ببری... اون وقتی که داری آجرها رو میچینی و بعد برای آجر بعدیت جا پیدا نمیکنی با خودت میگی ای کاش قبلی رو فلان جا میذاشتم، ای کاش اون یکی رو بهمان جا میذاشتم، درست همون لحظه یاد زندگی میوفتی، یاد اون موقع هایی که پرت رفت و حالا جایی و وقتی برای کارهای جدید باقی نمونده...


*برای افرادی که به بازی های موبایلی علاقه دارن: اسم بازی 1010 هست...


نظرات 4 + ارسال نظر
میرزاده خاتون شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:20 http://khatoonnn.blogfa.com

وااای این 2048 که من رو دیوونه کرده ولی باهات موافقم عزیزم. منم خوشم نمی یاد همش گوشی دستم باشه . بعضیا حتا وقتی داری باهاشون حرف می زنی هم سرشون تو گوشیه

2048 به شدت اعتیاد آوره. برای منم همینطوره

امیرحسین... یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 13:41

یک ساعت دارم فکر می کنم پَرِت رفت یعنی چی؟! خب خواهر من بگو وسط کار کانال عوض شده
منم دقیقا همین حس را دارم

تیراژه سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 13:18

گیم ، سگا ، آتاری ، میکرو ، پلی استیشن
بازیهای کامپیوتر ، اپلیکیشنهای موبایل
هیچ وقت نفهمیدم چرا نمیتونم بازیهای اینچنینی رو انجام بدم
ورق و منچ و ماروپله و اسم فامیل بازی کردم توو بچگی ، اما اینا رو نه ، هیچ وقت ، الان هم که هیچ

مزاحم تلفنی چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 10:42

لامصبا بدجوووووور وقت آدم رو میگیرن بهترین راهش همون نداشتنشونه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد