دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

دنیای دل آرام

در تلگرام: t.me/delaramnevesht

تا خنده هست، بی خیال هرچی بغض

دقیقا توی همین پست، قبل از این خطوط یک پست نوشته و تمام احوالات پریروزم رو هم شرح داده بودم. بی کم و کاست... حتی از نوایی که در پس زمینه ذهنم هم پخش می شد نوشته بودم. حتی دانه به دانه اشکهایی که ریخته بودم رو به تصویر کشیده بودم اما یک آن با خودم گفتم که چی؟ آیینه گرفتن جلوی اونهمه حس منفی چه ارزشی داره؟ این شد که شیفت دیلت و تمام...

تا من نخواهم هیچی نمیتونه انرژی های من رو ازم بگیره. گور بابای تمام حس های منفی دنیا...


نظرات 10 + ارسال نظر
تیراژه چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 03:13

اصلا گور بابای دنیا و مافیها ..
شیفت و دلیت هم که بشن باز یه جایی تو خاطره و خاطراتمون دارن ، یه حجم اشغال شده ، اما خب .. آینده همیشه نقده و گذشته هم گذشته ، خودت همه چی رو نوشتی

آره خب میمونن... ولی چاره چیه... نمیشه تا ته دنیا حملشون کرد...
گور بابای هر چیزی که بخواد "لحظه" رو از ما بگیره

نینا چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 08:06

تف به این دنیا
تف نکنیا
حالا من ی چی گفتم
جوگیری بود

عاشق کوهستان چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 08:27 http://mountain.persianblog.ir

زنده باشید

فرشته چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 16:09

بی خیال هر چی بغض دل آرام ...
اصلا به قول دل آرام ...گور بابای هر چی حس منفی ...

+الهی که خووب باشی همیشه ..

سمیرا چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 19:10

تا تو نخوای هیچی نمیتونه انرزی تو ازت بگیره ، پیش به سوی انرژی های عالی و شاد .

الهه چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 19:34 http://khooneyedel.blogsky.com

خیلی از اون روزای چت و گرفتن مچت از پشت همین مانیتور و فهمیدن احساست از نوع سلام کردنت گذشته..یادته دلی؟ ولی هنوزه که هنوزه دلم به دلت متصله انگار...بیخود نگرانت نمیشم...بیخود دلم هواتو نمیکنه..بیخودی تصویر چشمات نمیچسبه پشت پلکای من...الکی نمیای توی ذهنم...حرف زیاد داریم...خیلی زیاد...مگه نه؟

آره الهه خیلی گذشته... شاید سه سال... اما دوستی ها همونه. چت و غیر چت نداره. دل آدمها که به هم نزدیک باشه احساس خودش راهش رو پیدا میکنه...

فرشته پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 09:09

ای جان ..ببین کی اینجاست...
الهه ی دلکده ..

کوهستان پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 13:36 http://koohestaan.blogsky.com

سلام،

شاید نوشتن افکار منفی خوب باشه برای دور کردن آنها ولی انتشار اونها رو من نمی پسندم و باهاتون موافقم که انتضار افکار منفی نمیتونه خیلی مفید باشه.
همیشه شادکام باشید.

سلام
نوشتنش همیشه خوبه کوهستان عزیز. در این مورد کاملا موافقم.
به همچنین

نیمه جدی پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 15:41

عزیز دلی اسم قشنگ
دلت همیشه شاد و آروم

فدای تو
به همچنین نازنین من

آزاده جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 07:53

دل آرام جان بودنت برای من تو دنیای مجازی یه حس خوبه..
امیدوارم هزار برابر این حس خوب رو امروز و همیشه تجربه کنی دوست من.:)
تا خنده هست، بی خیال هر چی بغض...

ممنونم آزاده مهربونم
دلت شاد باشه همیشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد